Мотоцикл не едет
Модератор:Neposeda
- qwertylolman
- Сообщения:91
- Зарегистрирован:
07.06.2011
Предистория:
суза рмз250, на малом-серднем ходу не держала ровной газ (был износ иглы), хх плавали (ступенькой. вроде ок, крутанешь газ, обороты поднялись, опустились и стали выше чем было). игла была установлена не по мануалу (даже не близко по буковкам), жиклер хх был больше чем по мануалу. клапана стальные, зазоры не смотрел.
заменил жиклер хх и иглу на те что написано в мане (жиклер хх по ману меньше чем тот который был установлен). мотоцикл стал работать очень странно:
заводится когда крутану ручку газа 2-3 раза, повышаю хх винтом регулировки, подсос вытянут. мотоцикл прогревается, обороты опускаю до приемлимых (в моем понимании это 1000-1200), отлично заводится с хотстарта. когда мотоцикл остывает, на настроенных оборотах не заводится.
когда крутану газ - прострелы на наборе оборотов с пламенем из глушителя. после падения оборотов "ступенька" на хх осталась. пытаюсь поехать - мотоцикл тут же глохнет.
куда смотреть, что обмерять?
суза рмз250, на малом-серднем ходу не держала ровной газ (был износ иглы), хх плавали (ступенькой. вроде ок, крутанешь газ, обороты поднялись, опустились и стали выше чем было). игла была установлена не по мануалу (даже не близко по буковкам), жиклер хх был больше чем по мануалу. клапана стальные, зазоры не смотрел.
заменил жиклер хх и иглу на те что написано в мане (жиклер хх по ману меньше чем тот который был установлен). мотоцикл стал работать очень странно:
заводится когда крутану ручку газа 2-3 раза, повышаю хх винтом регулировки, подсос вытянут. мотоцикл прогревается, обороты опускаю до приемлимых (в моем понимании это 1000-1200), отлично заводится с хотстарта. когда мотоцикл остывает, на настроенных оборотах не заводится.
когда крутану газ - прострелы на наборе оборотов с пламенем из глушителя. после падения оборотов "ступенька" на хх осталась. пытаюсь поехать - мотоцикл тут же глохнет.
куда смотреть, что обмерять?
уровень топлива?
винт качества сколько оборотов??
на каком делении игла?
винт качества сколько оборотов??
на каком делении игла?
- qwertylolman
- Сообщения:91
- Зарегистрирован:
07.06.2011
игла на серединке.
по уровню топлива хз, даже в мане не встречал. сколько должен быть и от чего мерять? при проверке, я так понимаю, надо выставлять мотоцикл что бы карб "срезом" (тем место где она отсоединяется) крышки поплавковой камеры был выставлен горизонтально? не сам мотоцикл, а именно срез камеры?
винт качества не трогал, тоже хз.
по уровню топлива хз, даже в мане не встречал. сколько должен быть и от чего мерять? при проверке, я так понимаю, надо выставлять мотоцикл что бы карб "срезом" (тем место где она отсоединяется) крышки поплавковой камеры был выставлен горизонтально? не сам мотоцикл, а именно срез камеры?
винт качества не трогал, тоже хз.
смотри мануал по уровню топлива, на пальцах долго рассказывать
винт качества 1.5-2 оборота примерно
винт качества 1.5-2 оборота примерно
Викрути свічку і подивись суміш, хоча по всіх признаках вона сильно збіднена.Якщо ти поставив стокові жиклери, голку а суміш далі сильно бідна - значить десь підсмоктує повітря. Дивись з*єднання карба з мотором, гарячий пуск і гвинт регулювання суміші (там має бути пружинка, шайба, гумка, я тобі назвав послідовність від гвинта до карба).
Як тобі сказав Zippo - став положення гвинта суміші між 1.5 і 2.0 оберта (1.75 сток у більшості мотів). Якщо все вищезазначене перевіриш і не знайжеш проблеми - то також виробітка може бути на needle jet (трубка, в якій ходить голка, і куди закручується головний жиклер, в народі - колодєц), і виробітка самої заслонки/тіла карба. Часто приходить ппц сальнику заслонки (так, там є гумовий сальник, йому приходить ппц, коли умільці карбклінером чистять карб всередині), і тоді буде підсмоктувати повітря через саму заслонку. Все сказане актуальна для карба кейхін ФЦР. Наберись терпіння і перевір все поетапно.
Як тобі сказав Zippo - став положення гвинта суміші між 1.5 і 2.0 оберта (1.75 сток у більшості мотів). Якщо все вищезазначене перевіриш і не знайжеш проблеми - то також виробітка може бути на needle jet (трубка, в якій ходить голка, і куди закручується головний жиклер, в народі - колодєц), і виробітка самої заслонки/тіла карба. Часто приходить ппц сальнику заслонки (так, там є гумовий сальник, йому приходить ппц, коли умільці карбклінером чистять карб всередині), і тоді буде підсмоктувати повітря через саму заслонку. Все сказане актуальна для карба кейхін ФЦР. Наберись терпіння і перевір все поетапно.
- qwertylolman
- Сообщения:91
- Зарегистрирован:
07.06.2011
Markin
иглу менял с трубкой, научен на карбах xtz750 :)
где этот сальник заслонки? заслонка в крайнем открытом положении очень сильно клинит.
иглу менял с трубкой, научен на карбах xtz750 :)
где этот сальник заслонки? заслонка в крайнем открытом положении очень сильно клинит.
знімаєш з карба заслонку з корпусом (акуратно витягуєш, щоб не погубити колесика), і з корпуса виймаєш саму заслонку, на ній буде тоненьке гумове кільце хитрови%"*ої форми. то і є сальник заслонки, можеш погуглити fcr slide plate seal. Якщо карб чистили карбклінером, то їй 90% ппц, а також від старості може бути. І обов*язково викрути-подивись гвинт регулюваня суміші на предмет цілої гумки/шайби/пружинки (перед тим закрути і порахуй кількість обертів, щоб потім так само виставити), і гарячий пуск (плунжер і гайку). То типові місця, де в FCR з*являється підсос повітря.
Якщо виробітка тіла карба/заслонки суттєва (а так може бутию. судчи по тому, що в тебе її закусує), то підсос повітря можливий і між тілом карба і заслонкою. В такому випадку треба інший карб, або саму заслонку.
Якщо виробітка тіла карба/заслонки суттєва (а так може бутию. судчи по тому, що в тебе її закусує), то підсос повітря можливий і між тілом карба і заслонкою. В такому випадку треба інший карб, або саму заслонку.
Может у кого выпросишь в Киеве карб рабочий на поставить и попробовать. Тогда сразу будет ясно в чем дело.