Ïðîáëåìà ³ç çàïàëþâàííÿì ×Ç 250
Модератор:Neposeda
ϳñëÿ òîãî ÿê çàäàâ òóò 2 ç ïîëîâèíîþ ðîêè òîìó íà¿âíå çàïèòàííÿ "Õî÷ó çàéìàòèñü ìîòîêðîñîì" íàðåøò³ êóïèâ ñîá³ ×Ç 250 äëÿ òîãî, ùîá ñïðîáóâàòè
Ïèòàííÿ äî òèõ, õòî ìàâ ³ç ×Ç ñïðàâó:
ßê ïðàâèëüíî çàâîäèòè ×Ç 250?
×èòàâ ³íñòðóêö³þ ïî ×Ç, ÿêùî êîìóñü ö³êàâî:
http://www.jawaold.su/files/cz250_513_c ... al_rus.pdf.
Ïðîáëåìà â òîìó, ùî ï³ä ÷àñ ïåðøîãî çàâåäåííÿ ç ê³êñòàðòåðà, ñâ³÷êà çàõëÿïóºòüñÿ çà 5 - 10 ðèâê³â ê³êñòàðòåðà, ï³ñëÿ ÷îãî ¿¿ òðåáà âèêðó÷óâàòè ³ ÷èñòèòè.
Äàë³, ÷è º ñåíñ éîãî ïðîãð³âàòè ïåðåä êàòàííÿì ³ ñê³ëüêè ÷àñó, íà ÿêèõ îáîðîòàõ?
³äíåäàâíà ïî÷àëè âèêîðèñòîâóâàòè åô³ð, áî íà äâîð³ âæå 0 ãðàäóñ³â.
³í äîïîìàãຠ³ç çàâåäåííÿì, àëå âñå ð³âíî, ñâ³÷êà çàõëÿïóºòüñÿ çàñèëüíî ïðè ïåðøîìó çàâåäåíí³.
Ïîò³ì, êîëè ïî¿çäèòè ï³âãîäèíè, çàâîäèòüñÿ íîðìàëüíî, ïðîòå ç ïåðøîãî ðàçó òðåáà õàðèòèñü ï³âãîäèíè ïîêè çàâåäåòüñÿ ...
Öå íîðìàëüíî?
P.S. ßêùî õî÷åòå íàïèñàòè ùîñü â ñòèë³ "×Ç íå ìîòîöèêë" - êðàùå íå ïèø³òü. Òîãî ÿ âæå íàñëóõàâñÿ äîñòàòíüî Ìîòîöèêë àô³ãºííèé, ïðèíàéìí³ ÿê íà ìåíå, â êîãî ñòàæ ¿çäè íà ìîòîöèêë³ - íå á³ëüøå 10 ãîäèí ªäèíà ïðîáëåìà ïîêè ùî - çàâåäåííÿ, òîìó ïðîøó äàòè â³äïîâ³äü íà çàïèòàííÿ çâåðõó.
Äÿêóþ íàïåðåä!
Ïèòàííÿ äî òèõ, õòî ìàâ ³ç ×Ç ñïðàâó:
ßê ïðàâèëüíî çàâîäèòè ×Ç 250?
×èòàâ ³íñòðóêö³þ ïî ×Ç, ÿêùî êîìóñü ö³êàâî:
http://www.jawaold.su/files/cz250_513_c ... al_rus.pdf.
Ïðîáëåìà â òîìó, ùî ï³ä ÷àñ ïåðøîãî çàâåäåííÿ ç ê³êñòàðòåðà, ñâ³÷êà çàõëÿïóºòüñÿ çà 5 - 10 ðèâê³â ê³êñòàðòåðà, ï³ñëÿ ÷îãî ¿¿ òðåáà âèêðó÷óâàòè ³ ÷èñòèòè.
Äàë³, ÷è º ñåíñ éîãî ïðîãð³âàòè ïåðåä êàòàííÿì ³ ñê³ëüêè ÷àñó, íà ÿêèõ îáîðîòàõ?
³äíåäàâíà ïî÷àëè âèêîðèñòîâóâàòè åô³ð, áî íà äâîð³ âæå 0 ãðàäóñ³â.
³í äîïîìàãຠ³ç çàâåäåííÿì, àëå âñå ð³âíî, ñâ³÷êà çàõëÿïóºòüñÿ çàñèëüíî ïðè ïåðøîìó çàâåäåíí³.
Ïîò³ì, êîëè ïî¿çäèòè ï³âãîäèíè, çàâîäèòüñÿ íîðìàëüíî, ïðîòå ç ïåðøîãî ðàçó òðåáà õàðèòèñü ï³âãîäèíè ïîêè çàâåäåòüñÿ ...
Öå íîðìàëüíî?
P.S. ßêùî õî÷åòå íàïèñàòè ùîñü â ñòèë³ "×Ç íå ìîòîöèêë" - êðàùå íå ïèø³òü. Òîãî ÿ âæå íàñëóõàâñÿ äîñòàòíüî Ìîòîöèêë àô³ãºííèé, ïðèíàéìí³ ÿê íà ìåíå, â êîãî ñòàæ ¿çäè íà ìîòîöèêë³ - íå á³ëüøå 10 ãîäèí ªäèíà ïðîáëåìà ïîêè ùî - çàâåäåííÿ, òîìó ïðîøó äàòè â³äïîâ³äü íà çàïèòàííÿ çâåðõó.
Äÿêóþ íàïåðåä!
напиши какое стоит зажигание, и какие жиклеры в карбюраторе, если стоит электроное, то таких проблем недолжно быть, заводится мотор хорошо, и свечи хватает на долго и чистить ее так часто ненужно, может быть жиклеры от 500 стоят
Ïîïèòàþñü çíàéîìèõ, ÿêå çàïàëþâàííÿ ñòî¿òü ³ ÿê³ æèêëåðè, òàê ÿê ÿ ùå â òîìó ïîãàíî ðîçáèðàþñü, ³ òîä³ íàïèøó ñþäè.
Ï.Ñ. Äÿêóþ çà â³äïîâ³äü
Ï.Ñ. Äÿêóþ çà â³äïîâ³äü
ВсадНик
у меня такая проблема помоги
у меня такая проблема помоги
напишіть які у вас жикльори
чомусь переливає..
пробували при заводці газу не давати ?
чомусь переливає..
пробували при заводці газу не давати ?
запи на чз +38о964663о3о Вова
SoKILL
какие жиклёры я не знаю а если газу
какие жиклёры я не знаю а если газу
- VADIM RIVNE
- Сообщения:1201
- Зарегистрирован:
18.02.2008 - Откуда:г Ровно
мій стаж співпраці з ЧЗ-моторами 30 років перше за все хочу акцентувати увагу на те що мотоциклетна техніка повина буть насртоєна і заводитись в гаражних умовах, інакше немає смислу вивозити її на трасу, а потім заводить з буксиру і пхати її до місця парковкі, чз- мотори заводяться дуже добре, якщо все правельно виставлено,:ПРОВІР:
1- компресію( подивись поршень, кільця, наявність люфту в шатуні, прокладка під цуліндром підтяжка головкі.)
2- карбюратор( жиклери 145,150-топливні 40,45,маленький жиклер холстого хобу,: поплавкі та рівень пального, положення запорної іголкі, стовпчик іголкі, заслонка подачі повітря( ізнос).
3- пропускна способність воздушного фільтра.
4- сальник колінвала який стоїть з ліва по ходу мотоцикла.( можливо підбирає масло з катера).,або правий багата суміш підсосує воздух.
5- пальне і процентне відношення масла( пальне 95-98., заводом виробником передбачине пальне з октановим чилом 96 ще тоді коли в СССР був бензин з найвищим окт. чис. 93,.-імортне масло відношеня 1до 3, наші мастила 1до4-5..
5- запалення( правельно виставлений кут запалення можливо трошкі реньше щоб була маленька відача при заводці на кік.
1- компресію( подивись поршень, кільця, наявність люфту в шатуні, прокладка під цуліндром підтяжка головкі.)
2- карбюратор( жиклери 145,150-топливні 40,45,маленький жиклер холстого хобу,: поплавкі та рівень пального, положення запорної іголкі, стовпчик іголкі, заслонка подачі повітря( ізнос).
3- пропускна способність воздушного фільтра.
4- сальник колінвала який стоїть з ліва по ходу мотоцикла.( можливо підбирає масло з катера).,або правий багата суміш підсосує воздух.
5- пальне і процентне відношення масла( пальне 95-98., заводом виробником передбачине пальне з октановим чилом 96 ще тоді коли в СССР був бензин з найвищим окт. чис. 93,.-імортне масло відношеня 1до 3, наші мастила 1до4-5..
5- запалення( правельно виставлений кут запалення можливо трошкі реньше щоб була маленька відача при заводці на кік.
Последний раз редактировалось VADIM RIVNE Чт май 20, 2010 9:14 am, всего редактировалось 1 раз.
SoKILL
до того как я разобрал двигатель было нормально потом поменял коленвал собрал завёл сразу но с такими проблемами льёт и всё тут
до того как я разобрал двигатель было нормально потом поменял коленвал собрал завёл сразу но с такими проблемами льёт и всё тут
из собственного опыта, было такое что постоял неделю и льёт невозможно, просто свечи меняю и засирает после пары вспышек. И набирается смесь в коленвал... парился целый день и жиклёр и иглу... а потом как оказалось)))) - эту неделю шли дожди, и хоть мот в сарае стоял, дверь открыта и фильтр набрал влаги и стал вогким, влажным... Как только я его снял - мотик ракета))) Просушил хорошенько и всё стало на свои места!! "Ото таке бува"
066-579-55-41