!!!!!!!!!!Допоможіть! Проблема з мотором!!!!!!!!!!!!!

Советы по ремонту и обслуживанию двигателя

Модератор:Neposeda

Автор Сообщение
pejudlo
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:352
Зарегистрирован:
24.09.2008

#1 Сообщение pejudlo » Ср мар 21, 2012 7:39 pm


Дайте пораду, що може бути! кортче завожу мот заводиться добре потім коли прогріється глохне, потім знов заводиш знов нагрівається і глохне.
Пробував другу свічку те саме, чистив карб, не помогло, думав що дирка в кришці бака забита і утворюється вакум, заводив без кришки і те саме. Дайте пораду що ще можна перевірити і від чого таке може бути. Почалось все після вчора коли мотик заглох перед вильотом і я пішов носом вниз але Дякувати Богу не сильно, вчора випробовував їздити на високих оборотах на малій передачі, 30 хв. все було гуд, потім він заглох і все, тепер як заводити то поки холодний працює тільки нагріється глохне! ДОпоможіть бо не знаю що ще пробувати!!!!! :'(
 

Johnson
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:819
Зарегистрирован:
11.03.2007
Откуда:Харьков

#2 Сообщение Johnson » Ср мар 21, 2012 7:42 pm


! :'(
Последний раз редактировалось Johnson Пт мар 23, 2012 8:36 am, всего редактировалось 1 раз.
 

pejudlo
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:352
Зарегистрирован:
24.09.2008

#3 Сообщение pejudlo » Ср мар 21, 2012 10:41 pm


свічку перевіряв, бордова
 

FOX_73
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:850
Зарегистрирован:
16.05.2008
Откуда:Измаил

#4 Сообщение FOX_73 » Ср мар 21, 2012 10:50 pm


мот хоть какой?
 

pejudlo
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:352
Зарегистрирован:
24.09.2008

#5 Сообщение pejudlo » Ср мар 21, 2012 11:07 pm


ой вибачаюсь мот. КТМ SX250 2т ,2003 рік
 

VIT
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:1527
Зарегистрирован:
14.03.2010
Откуда:Крым

#6 Сообщение VIT » Чт мар 22, 2012 9:04 am


похоже на комутатор ;-) возьми у кого нибудь и подставь на свой мот
 

BendeR
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:767
Зарегистрирован:
18.04.2007
Откуда:почти местный

#7 Сообщение BendeR » Чт мар 22, 2012 1:02 pm


или короткое в статоре ..
 

pejudlo
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:352
Зарегистрирован:
24.09.2008

#8 Сообщение pejudlo » Чт мар 22, 2012 1:45 pm


а може бути проблема з поршневою?
 

motomaniak
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
12.07.2010
Откуда:Винница/Киев

#9 Сообщение motomaniak » Чт мар 22, 2012 3:40 pm


pejudlo
я думаю, що скоріше всього проблема в свічці, потрібно попробувати поставити нову (можливо, та яку ти пробував теж неробоча)

але також може бути що вже кільцям прийшла хана :-(
потрібно заміряти компресію, тоді все буде ясно.
 

pejudlo
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:352
Зарегистрирован:
24.09.2008

#10 Сообщение pejudlo » Чт мар 22, 2012 3:45 pm


сьодні попробую заміряти компресію, я ака має бути нормальна скажіть будьласка бо я не знаю?
 

motomaniak
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
12.07.2010
Откуда:Винница/Киев

#11 Сообщение motomaniak » Чт мар 22, 2012 4:45 pm


pejudlo
компресія здається в ідеалі повинна бути 10-11атм
 

sahacr500
участник
Сообщения:92
Зарегистрирован:
28.02.2010
Откуда:мелитополь

#12 Сообщение sahacr500 » Чт мар 22, 2012 4:55 pm


разбери гениратор и внимательно посмотри провода и обмотки
 

VIT
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:1527
Зарегистрирован:
14.03.2010
Откуда:Крым

#13 Сообщение VIT » Чт мар 22, 2012 8:59 pm


motomaniak писал(а):pejudlo
компресія здається в ідеалі повинна бути 10-11атм
на 2т обычно 8-9 ;-)
 

motomaniak
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
12.07.2010
Откуда:Винница/Киев

#14 Сообщение motomaniak » Чт мар 22, 2012 11:00 pm


VIT
тогда я немного преувеличил :-[
 

dimooon
мастер
Сообщения:374
Зарегистрирован:
14.01.2011
Откуда:80 одшбр

#15 Сообщение dimooon » Чт мар 22, 2012 11:20 pm


дуже схоже на електрику ,багату смесь,забитий фільтр,люлька високовольтного провода
 

Ответить

Вернуться в «Двигатель»