Сальник коленвала ЧЗ 513/250
Модератор:Neposeda
Підкажіть. В мене немає ніяких сальників, з правої сторони стоїть підшипник а потім втулка із середини було видно шо вона має кольцеві ребра потім кришка на чотири болти. Із лівої сторони таке саме.
Это старый дедовский способ - конечно вариант , но сальник лучше . Сегодня сальники вполне доступны - зделай правельно . А когда снимаеш эти втулки - подшипники не болтаются ?
а в чём причина?Vitya писал(а):Проблема в тому шо я тільки мотор зібрав і треба знов розбирати.
з правої сторони сальник в кришечці стальній
з лівої сторони сальник між підшипниками
в тебе нема ні там ні там сальників ?
з лівої сторони сальник між підшипниками
в тебе нема ні там ні там сальників ?
запи на чз +38о964663о3о Вова
Ні Вова ні там ні там немає, стоять якісь втулки. А ти шо непамятаєш?
С левой стороны сальник в алюменевой оправе внутрь ставиться втулка которая зажимается между подшипников, а с правой сальник в железной крышке стоит, в левую сторону можно поставить сальник от явы или чезета дорожного если нет родного.
Сними правую ( она - я так понял на краске ) прикрути маховичок и пошатай . Зделано так - потому что небыло сальников , а если болтается - то просто подвох .sportmoto писал(а):Это старый дедовский способ - конечно вариант , но сальник лучше . Сегодня сальники вполне доступны - зделай правельно . А когда снимаеш эти втулки - подшипники не болтаются ?
Ну як це зрозуміти?Vitya писал(а):Ше не знімав, я тільки його зібрав.