Хочу форсировать двигатель CZ 125 516 (помогите с инфой)
Модератор:Neposeda
питання до Дмитра
-довгий шатун ??? (як я розумію це 110 з ТМ ) можливо помилився (якщо він то яка модель ТМ ?),чи 107 ???
-поршень зі зміщенним пальцем ??? це куди і на скільки ??? (десь в мене від 519 є, там палець зміщенний на 7мм до верху від 516 поршня)
-про заслонку знаю, дякую !
-про концулю зрозумів, прийму до уваги !!!
Ще варіанти, конкретні, чіткі ))))))))))))
-довгий шатун ??? (як я розумію це 110 з ТМ ) можливо помилився (якщо він то яка модель ТМ ?),чи 107 ???
-поршень зі зміщенним пальцем ??? це куди і на скільки ??? (десь в мене від 519 є, там палець зміщенний на 7мм до верху від 516 поршня)
-про заслонку знаю, дякую !
-про концулю зрозумів, прийму до уваги !!!
Ще варіанти, конкретні, чіткі ))))))))))))
шатун 110, поршня покупали у картингистов, смещение пальца вверх=разнице в длинне шатунов
Справа в тому, що в Чернігові давним-давно освоїли реставрацію карбів, є навіть обмінний фонд. Все чудово настроюється і низ і верх і середина.
Я перепрошую, але мені не зовсім зрозуміло, що таке "при увеличенных фазах и запиленной поршневой,ставишь больше и тут начинаеться проблемма с низом и как правило захлеб при окручивании ручки газа".
Не обов"язково повинен стояти більший жикльор. Зміна фаз, доводка циліндра і поршня потрібна для згладжування, зміщення, правильності, індивідуальних настройок процесів, які там відбуваються. При цьому дуже важливим є стан низа( підшипників, сальників їх правильного геометричного розміщення, коробки передач, щеплення, випередження запалення, герметичності двигуна і т.д.) Не завжди потужніший двигун краще їде, так як і 2-ох однакових двигунів просто не існує.
І ще одне, якщо припустимо Ти підріжеш заслонку, а Тобі твій двигун
скаже, що не потрібно було, тоді що? Тому перш ніж щось різати потрібен нормальний, свіжий карб, який реагує на настройки, а там дивишся і можливо різати не потрібно, або навпаки. А ще краще мати різні заслонки, як це є в дель- орто, мікуні і т.д. Бо сьгодні їде одна, а завтра погода, або якісь інші фактори змінились і потрібна інша. Можливо краще задуматись про клапан на впуску.
Я перепрошую, але мені не зовсім зрозуміло, що таке "при увеличенных фазах и запиленной поршневой,ставишь больше и тут начинаеться проблемма с низом и как правило захлеб при окручивании ручки газа".
Не обов"язково повинен стояти більший жикльор. Зміна фаз, доводка циліндра і поршня потрібна для згладжування, зміщення, правильності, індивідуальних настройок процесів, які там відбуваються. При цьому дуже важливим є стан низа( підшипників, сальників їх правильного геометричного розміщення, коробки передач, щеплення, випередження запалення, герметичності двигуна і т.д.) Не завжди потужніший двигун краще їде, так як і 2-ох однакових двигунів просто не існує.
І ще одне, якщо припустимо Ти підріжеш заслонку, а Тобі твій двигун
скаже, що не потрібно було, тоді що? Тому перш ніж щось різати потрібен нормальний, свіжий карб, який реагує на настройки, а там дивишся і можливо різати не потрібно, або навпаки. А ще краще мати різні заслонки, як це є в дель- орто, мікуні і т.д. Бо сьгодні їде одна, а завтра погода, або якісь інші фактори змінились і потрібна інша. Можливо краще задуматись про клапан на впуску.
ARBEIT MACHT FREI.
Тема называется форсируем двигатель,а не проверка состояния подшипников и сальников-это аксиома,на такое даже нельзя заострять внимание.Увеличивая время открытия окон,почти всегда требуется добавить топливной смеси,ведь за одно и тоже время проходит больший обьем.Тут и спорить нечего.
а не проще скопировать с иномарки...
и кстати, лепестковый клапан они не зря
ставят .и определись что такое форсированный -
это прежде всего не высокие, а очень высокие
обороты, а тут от состояния подшипников поверь
много зависит..иначе только "кавкнет" недоходя до 10 тыс
и кстати есть закономерность--чем сильнее распиленный
движок тем он слабее на низах и сильнее на верхах -
для картинга нужны только верха вот они и пилят .
тебе -же, я так понял, нужен больше движок чтоб резко
откликался на ручку газа .а все ответы как раз в японских
движках - это лепестковый клапан.количество и соотношение
окон .ведь важней не так размер окон, а их соотношение.
ведь движок хорошо едет когда ему все в меру - не больше и
не меньше.
и кстати, лепестковый клапан они не зря
ставят .и определись что такое форсированный -
это прежде всего не высокие, а очень высокие
обороты, а тут от состояния подшипников поверь
много зависит..иначе только "кавкнет" недоходя до 10 тыс
и кстати есть закономерность--чем сильнее распиленный
движок тем он слабее на низах и сильнее на верхах -
для картинга нужны только верха вот они и пилят .
тебе -же, я так понял, нужен больше движок чтоб резко
откликался на ручку газа .а все ответы как раз в японских
движках - это лепестковый клапан.количество и соотношение
окон .ведь важней не так размер окон, а их соотношение.
ведь движок хорошо едет когда ему все в меру - не больше и
не меньше.
мото
тема закрита