250 to 300cc kit для ktm exc
Модератор:Neposeda
Ок. Дякую:)
Скільки проробив хз. Але люфту вроді немає. Чи всеодно треба мінять?
Тобто це потрібно розбирать мотор, і розпресовувать колінвал?
А не в курсі, усилених запчастин немає?) Шоб не мінять так часто?)
Бо хочеться зробити якісно :)
Скільки проробив хз. Але люфту вроді немає. Чи всеодно треба мінять?
Тобто це потрібно розбирать мотор, і розпресовувать колінвал?
А не в курсі, усилених запчастин немає?) Шоб не мінять так часто?)
Бо хочеться зробити якісно :)
KTM EXC 250/300 2t
Для располовинивания нужен crankcase splitter и puller, вобщем инструмент.
Для перепрессовки шатуна - пресс и тот кто нормально это сделает и отцентрует.
Подшипники, сальники, прокладки однозначно новые.
250 мало было?
Для перепрессовки шатуна - пресс и тот кто нормально это сделает и отцентрует.
Подшипники, сальники, прокладки однозначно новые.
250 мало было?
Я б не сказав)
Було норм, але 3я не завжди витягувала, а 2ої було мало))
Да й вирішив зробити під себе. Бо хочеться десь у змаганнях себе спробувати) а так як шо в моті робилось до мене не відомо, тому вирішив зробити вже "часіки". Щоб мінять тільки масло і фільт)
Ну і останній фактор який вплинув це ціна)
Побачив розпродаж і вдалось за 850 баксів + доставка замовити повний кіт)
Було норм, але 3я не завжди витягувала, а 2ої було мало))
Да й вирішив зробити під себе. Бо хочеться десь у змаганнях себе спробувати) а так як шо в моті робилось до мене не відомо, тому вирішив зробити вже "часіки". Щоб мінять тільки масло і фільт)
Ну і останній фактор який вплинув це ціна)
Побачив розпродаж і вдалось за 850 баксів + доставка замовити повний кіт)
KTM EXC 250/300 2t
Щоб не створювати ще одну гілку, запитаю тут.
якщо не брати до уваги шатуни Carrilla, як вибрати найкращий варіант?
для прикладу знайшов ось такий варіант на першому сайті
WOSSNER KTM 250 EXC та ціною 2900 грн,
Шатун PROX 3.6323 (94059) - 4463 грн.
Шатун WOSSNER P2023 (94104) - 4097 грн.
чи є якась різниця в них, можливо в маркуванні чи як визначить найоптимальніший варіант?
дякую!
якщо не брати до уваги шатуни Carrilla, як вибрати найкращий варіант?
для прикладу знайшов ось такий варіант на першому сайті
WOSSNER KTM 250 EXC та ціною 2900 грн,
Шатун PROX 3.6323 (94059) - 4463 грн.
Шатун WOSSNER P2023 (94104) - 4097 грн.
чи є якась різниця в них, можливо в маркуванні чи як визначить найоптимальніший варіант?
дякую!
KTM EXC 250/300 2t
- arthurmoto1
- Сообщения:1092
- Зарегистрирован:
07.01.2009 - Откуда:Житомир
prox
Хто підскаже, які смазки/фіксатори краще використовувати при роботах по обслуговуванню двигуна (розкололи, заміна сальніків, підшипників і тд). Бажано чіткі назви щоб знайти їх в Україні.
KTM EXC 250/300 2t
- arthurmoto1
- Сообщения:1092
- Зарегистрирован:
07.01.2009 - Откуда:Житомир
done deal
а які саме рідини потрібні, герметик та фіксатор різьби? а смазка якась, чи використовувати масло звичайне в двигун?
KTM EXC 250/300 2t
- arthurmoto1
- Сообщения:1092
- Зарегистрирован:
07.01.2009 - Откуда:Житомир
Судя по вопросам - просто отдай мотор механику, не ищи геморрой на свой кошелёк.
ЫыыыEvgeshaXR писал(а):а які саме рідини потрібні, герметик та фіксатор різьби? а смазка якась, чи використовувати масло звичайне в двигун?
Все прокладки новые из ремкомплекта, там где нет прокладки и предусмотрен герметик, то герметик хороший, американский например.
Болты, которые крепят очень ответственные места, например механизм переключения КПП, можно и на фиксатор резьбы, главное помни: синий можно потом открутить просто с большим усилием, а красный - только греть, иначе можно болт сломать при откручивании
Там все затягивается с нужным усилием, пользуйся динамометрическим ключом.
Для соединения половинок картера использую пуллер, не обязательно фирменный, но инструмент должен быть, что бы коленвал в половинку "затягивать", сначала справа, потом левую часть.
При установке поршня смазать сепаратор, палец, поршень моторным маслом, которое с бензом мешаешь.
Да и вообще все подшипники и механизмы должны быть смазаны на время первых секунд работы.
Не суй красный фиксатор резьбы да и любой другой куда не надо!!!
Тут по незнанию можно запортачить дорогие детали.
Для этого специально есть книжка с рисунками, Service Manual называется, очень интересная, там все подробно описано.
Повний пакет прокладок атена вже є :)
Щодо фіксаторів, дякую бо по незнанню міг би й червоний купити :)
Інструмент для заприсовки та виприсовки колінвала вже замовлений. Динамоиетричний ключ теж :)
Як би не було соромно признати, але порада за книгу унікальна, оскільки я керувався виключно manual і чомусь не допер що є ще й сервісний мануал...
Буду учить матчасть
Щодо фіксаторів, дякую бо по незнанню міг би й червоний купити :)
Інструмент для заприсовки та виприсовки колінвала вже замовлений. Динамоиетричний ключ теж :)
Як би не було соромно признати, але порада за книгу унікальна, оскільки я керувався виключно manual і чомусь не допер що є ще й сервісний мануал...
Буду учить матчасть
KTM EXC 250/300 2t
Занимаю место в первом ряду в теме " Помогите настроить карбюратор после установки Биг Бор" !!! Послал за попкорном.....
FENIX-MOTO RC
На щастя в звичайному мануалі є назви голки, жикльорів та налаштувань на 250 та 300 кубів та як на мене доступно описано все, а знаючі люди порадили "оновити" йогоЮра Т. писал(а):Занимаю место в первом ряду в теме " Помогите настроить карбюратор после установки Биг Бор" !!! Послал за попкорном.....
Тому, можлива інша тема, але з карбюратором я думаю справлюсь
Сносок там нет?
Возможно вон в той колонке написано "250 EXC EU" и "250 EXC SIX DAYS" вот 50 для EU, а 85 для "на все деньги".
Одни параметры что бы для ДОП (экологии задушенный), а второй для гонять.
Так что ориентируйся на в скобках.
Но это не точно
Возможно вон в той колонке написано "250 EXC EU" и "250 EXC SIX DAYS" вот 50 для EU, а 85 для "на все деньги".
Одни параметры что бы для ДОП (экологии задушенный), а второй для гонять.
Так что ориентируйся на в скобках.
Но это не точно