широкі та вузькі шини для ендуро
Модератор:Neposeda
Доброго вечора.
Не як не можу визначитись, яка все ж таки ширина резина краще для ендуро покатух (багно 1/3, пісок 1/3, ліс 1/3). Наразі стоїть шипована резина шириною 140. Товариш їзде на схожій резині, але 110 ширина, не розумію чому але в піску під гору він в більшості моментів виїжджає, в той час як в мене мот заривається. Тиск однаковий в обох. мотоцикли:КТМ та Ямаха.
В мануалі знайшов що на звичайний КТМ ставиться 110 ширина, а на six days 140. Хтось може пояснити:
а) чому в exc та exc six days різниться ширина заднього колеса?
б) то все ж таки, яка ширина є більш підходящьою для хард ендуро?
Дякую!)
Не як не можу визначитись, яка все ж таки ширина резина краще для ендуро покатух (багно 1/3, пісок 1/3, ліс 1/3). Наразі стоїть шипована резина шириною 140. Товариш їзде на схожій резині, але 110 ширина, не розумію чому але в піску під гору він в більшості моментів виїжджає, в той час як в мене мот заривається. Тиск однаковий в обох. мотоцикли:КТМ та Ямаха.
В мануалі знайшов що на звичайний КТМ ставиться 110 ширина, а на six days 140. Хтось може пояснити:
а) чому в exc та exc six days різниться ширина заднього колеса?
б) то все ж таки, яка ширина є більш підходящьою для хард ендуро?
Дякую!)
Голосую за 110, на 250ке 140 забирает нормально мощьности, к тому же вес мотика небольшой и 110ая лучше будет врезаться щипами в грунт.
Больше газу - меньше ям!
Теж схильний до цього вибору. Однак з точки зору логіки, мені не зрозуміло, чому ширша резина гірше гребе))
KTM EXC 250/300 2t
EvgeshaXR
Тут действует физика, если условно принять развесовку мота 50/50% по осям, то на заднюю ось приходится 50-55кг, диаметр площади контакта, условно, примем равным ширине протектора - соответственно при ширине 110мм., на один сантиметр квадратный, при среднем весе райдера 70 кг) приходится (55+70/2)/11=8,18кг/см2. При ширине 140 - (55+70/2)/14=6,43 кг/см2.
К примеру на Suzuki RMX250 2T, при мощности 51 л.с. с завода идет размер 110/100 R18, при весе мота 100кг.
Тут действует физика, если условно принять развесовку мота 50/50% по осям, то на заднюю ось приходится 50-55кг, диаметр площади контакта, условно, примем равным ширине протектора - соответственно при ширине 110мм., на один сантиметр квадратный, при среднем весе райдера 70 кг) приходится (55+70/2)/11=8,18кг/см2. При ширине 140 - (55+70/2)/14=6,43 кг/см2.
К примеру на Suzuki RMX250 2T, при мощности 51 л.с. с завода идет размер 110/100 R18, при весе мота 100кг.
Последний раз редактировалось Крюгер Ср ноя 15, 2017 7:42 pm, всего редактировалось 2 раза.
Больше газу - меньше ям!
Буду пробувать)
На міжнародних ресурсах ще пишуть що на 140 гірше маневрувати ніж на 110. Короче одні плюси в 110))
На міжнародних ресурсах ще пишуть що на 140 гірше маневрувати ніж на 110. Короче одні плюси в 110))
KTM EXC 250/300 2t
- arthurmoto1
- Сообщения:1092
- Зарегистрирован:
07.01.2009 - Откуда:Житомир
Не одни плюсы. 140 нужна, чтобы снизить удары по подвеске от камней и бревен. Чем выше профиль, тем меньше удары и вероятность прокола камеры об обод. Ну и нагрузка на организм от неровностей трассы, это существенно при больших суточных пробегах. Но в поворотах ощущение, что жопа у мота уплывает вбок. Так что выбор простой: для классического эндуро обувай 140, для кросса 110.
Если просто катаешься по лесу без скакания по камням и бревнам, то ставь 110.
По камням ще не скакю, нема де))
А от по древам цікаво, тому планую збільшувати інтенсивність.
Щодо покатух, то це в основнму години 4-5 на вихідних.
Думки розділились і я засумнівався)
А от по древам цікаво, тому планую збільшувати інтенсивність.
Щодо покатух, то це в основнму години 4-5 на вихідних.
Думки розділились і я засумнівався)
KTM EXC 250/300 2t
- arthurmoto1
- Сообщения:1092
- Зарегистрирован:
07.01.2009 - Откуда:Житомир
Ну так поставь 120\90 - и будет гут
Це план Б, оскільки план А зрозуміти яка принципова різниця ширини для хард ендуро)
KTM EXC 250/300 2t
"Мозг на вынос" или "вынос мозга" - на хрена тебе это нужно знать, ты что на 110 , что на 120, что на 140 будешь ехать всё равно "пердячим паром" и результат будет одинаковый - инфа 1000%...EvgeshaXR писал(а):Це план Б, оскільки план А зрозуміти яка принципова різниця ширини для хард ендуро)
По этому выдохни спокойно и купи себе просто ту покрышку на которую у тебя хватит денег, вот и всё решение твоего "вопроса"...
цікава думка, от тільки поясни що маєш на увазі під "пердячим паром"?)
ну а щодо твого підходу "на которую у тебя хватит денег" то це одна з проблем, чому в нас мотоспорт не такий розвинений, як хотілося б
а так, дякую за думку
ну а щодо твого підходу "на которую у тебя хватит денег" то це одна з проблем, чому в нас мотоспорт не такий розвинений, як хотілося б
а так, дякую за думку
KTM EXC 250/300 2t
Ответ на твой вопрос у тебя в первом твоём посте , прочитай его ещё раз внимательно, ты там всё описал подробно...EvgeshaXR писал(а):цікава думка, от тільки поясни що маєш на увазі під "пердячим паром"?)
ну а щодо твого підходу "на которую у тебя хватит денег" то це одна з проблем, чому в нас мотоспорт не такий розвинений, як хотілося б
а так, дякую за думку
P.S. Да, когда будешь покупать покрышку, обязательно смотри на дату выпуска её - это очень важно, потому что если купишь не "свежую", то тогда не только в горку, а и по прямой на ней ехать не сможешь - наката не будет 100%...
ну то поясни, чому 110 в піску на круту гору гребе граще ніж 140, якщо профіль та тиск в обох однаковий?
ну а про вік шини я б сильно не драматизував, оскільки дата випуска є не критичною, однак "свежая" покришка за своїми характеристиками є дещо краще ніж 10річна наприклад.
і в першому ж пості є ще два питання, на які хотілося б почути твою думка:
- чому в exc та exc six days різниться ширина заднього колеса?
- то все ж таки, яка ширина є більш підходящьою для хард ендуро?
тому менше сарказму, а більше суті
ну а про вік шини я б сильно не драматизував, оскільки дата випуска є не критичною, однак "свежая" покришка за своїми характеристиками є дещо краще ніж 10річна наприклад.
і в першому ж пості є ще два питання, на які хотілося б почути твою думка:
- чому в exc та exc six days різниться ширина заднього колеса?
- то все ж таки, яка ширина є більш підходящьою для хард ендуро?
тому менше сарказму, а більше суті
KTM EXC 250/300 2t
Я же тебе доходчиво разжевал почему по песку одна гребет, а вторая нет и дело не в профиле, а в ширине! Читай вдумчиво!EvgeshaXR писал(а):ну то поясни, чому 110 в піску на круту гору гребе граще ніж 140, якщо профіль та тиск в обох однаковий?
ну а про вік шини я б сильно не драматизував, оскільки дата випуска є не критичною, однак "свежая" покришка за своїми характеристиками є дещо краще ніж 10річна наприклад.
і в першому ж пості є ще два питання, на які хотілося б почути твою думка:
- чому в exc та exc six days різниться ширина заднього колеса?
- то все ж таки, яка ширина є більш підходящьою для хард ендуро?
тому менше сарказму, а більше суті
И на второй вопрос тебе тоже ответили.
Подведу итог:
Если камни и участие в гонках эндуро -140
Если езда преимущественно без камней -110
Для твоих задач однозначно 110. ВСЕ!
P.S. "Попробуй накачать колеса 0,7-0,8 атмосферы, может и не нужны тебе эти мансы с шириной!"
Последний раз редактировалось Крюгер Ср ноя 15, 2017 1:18 pm, всего редактировалось 1 раз.
Больше газу - меньше ям!