PWK 30 PowerJet китайский воздушник 200 сс провал з ХХ

Вопросы настройки карбюратора, обслуживание выхлопной системы, другое

Модератор:Neposeda

Ответить
Автор Сообщение
Назарій
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
05.01.2015
Откуда:Львів

#1 Сообщение Назарій » Вс фев 12, 2017 6:04 pm


Всім привіт,рішив поставити хороший карб на слабенький мотор,проблема в чому...На холостих працює добре,на високих обертах теж,а при різькому відкритті газу глохне.він стоїть,на даний момент без повітряного фільтра,він не підключений до нього,провірявся в мороз -5-10.Спочатку я думав,шо він біднить при переході з холостих на високі,крутив зад в перед ХХ,міняло тільки роботу ХХ,на перехід не вплинуло,рішив підняти голку на 1 положення,практично нічого не дало.Сьогодні відкрутив свічку,чорна з нагаром,може бути провал з хх при різькому відкритті газу,якшо багатить?Якшо так,шо робити?

Изображение
http://vk.com/id35566354 тел.0939313614
 

YAMASAKI
Аватара пользователя
опытный
Сообщения:318
Зарегистрирован:
12.10.2013
Откуда:Ivano-Frankivsk

#2 Сообщение YAMASAKI » Вс фев 12, 2017 6:43 pm


Здається мені що дифузор в цьому карбі завеликий під твій двіжок...тай жилклери думаю завеликі!
Звичайно він може глохнути коли сильно богатить!
Не думаю що ця затія приведе до збільшення потужності чи покращення роботи мотора!
Краще зроби ревізію свого карба тай відрегулюй як слід і буде тобі щастя! :-)
 

Назарій
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
05.01.2015
Откуда:Львів

#3 Сообщение Назарій » Вс фев 12, 2017 6:48 pm


Індуси ставлять на такий самий мотор дифузор 32 мм))І в них він валить серйозно)А на рахунок потужності,він почав дуууже швидко набирати оберти,а на верхах має набагато більше сили,але треба робити шось з провалом...
http://vk.com/id35566354 тел.0939313614
 

YAMASAKI
Аватара пользователя
опытный
Сообщения:318
Зарегистрирован:
12.10.2013
Откуда:Ivano-Frankivsk

#4 Сообщение YAMASAKI » Вс фев 12, 2017 7:15 pm


Ну як знаєш...я колись пробував впіхнути такий карб на 200сс китай!
Верхи були кращі зате низи пропали і добитись ідеальної роботи не получилось!
Плюнув на все і поставив стоковий карб тай катався в своє задоволення!
Коли стало нехватати сили купив ямаху 125 2т....а потім каву 250 4т!
Як не старався розкрутити китайський двіжок толку від того ноль...ти і сам це зрозумієш через якийсь час!
Удачі!
 

Назарій
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
05.01.2015
Откуда:Львів

#5 Сообщение Назарій » Вс фев 12, 2017 7:25 pm


В мене був SX 125 2006 року,я знаю до чого ти ведеш,але мені більш до вподоби шось доробляти...)
http://vk.com/id35566354 тел.0939313614
 

Riobi
мастер
Сообщения:1842
Зарегистрирован:
05.03.2012
Откуда:Украина

#6 Сообщение Riobi » Вс фев 12, 2017 10:48 pm


Назарій послушал бы ты YAMASAKI, он ведь тебе "истину глаголит"... :-[ ;-)
Потрать лучше эти деньги и время на что нибудь другое... ;-)
 

Назарій
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
05.01.2015
Откуда:Львів

#7 Сообщение Назарій » Вс фев 12, 2017 11:19 pm


600 грн потратив,то не 1000 баксів в сезон на розходніки,не стянув і катаюсь на чому можу)
http://vk.com/id35566354 тел.0939313614
 

Назарій
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
05.01.2015
Откуда:Львів

#8 Сообщение Назарій » Вс фев 12, 2017 11:21 pm


Я спитав знаючих людей як настроїти,а не який краще мотор купити.Зто хоче дати пораду по виборі мотоцикла не пишіть будь-ласка,краще допоможіть настроїти те шо є.
http://vk.com/id35566354 тел.0939313614
 

Riobi
мастер
Сообщения:1842
Зарегистрирован:
05.03.2012
Откуда:Украина

#9 Сообщение Riobi » Вс фев 12, 2017 11:22 pm


Назарій писал(а):600 грн потратив,то не 1000 баксів в сезон на розходніки,не стянув і катаюсь на чому можу)
Ещё не вечер, стоит только начать, а там "затянет" по уши как трясина... :-[ *JOKINGLY*
 

Riobi
мастер
Сообщения:1842
Зарегистрирован:
05.03.2012
Откуда:Украина

#10 Сообщение Riobi » Вс фев 12, 2017 11:25 pm


Назарій писал(а):Я спитав знаючих людей як настроїти,а не який краще мотор купити.Зто хоче дати пораду по виборі мотоцикла не пишіть будь-ласка,краще допоможіть настроїти те шо є.
"Назарій" попробуй у своего врача узнать диагноз по переписке или телефону... :-[ ;-)
А с индусами не связывался, может они тебе быстрее помогут??? *JOKINGLY*
 

Zippo
мастер
Сообщения:1549
Зарегистрирован:
24.02.2009

#11 Сообщение Zippo » Пн фев 13, 2017 12:56 am


для начала фильтр воздушный на него одень.
Чтобы свеча окрасилась в правильный цвет на мотике надо нормально проехать.
 

Назарій
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
05.01.2015
Откуда:Львів

#12 Сообщение Назарій » Пн фев 13, 2017 10:37 am


ZIPPO якшо їхати його треба помаленько розганяти,або розкручувати на сцепленні...)
http://vk.com/id35566354 тел.0939313614
 

Назарій
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
05.01.2015
Откуда:Львів

#13 Сообщение Назарій » Пн фев 13, 2017 3:38 pm


Дякую за допомогу,карб настроїв,зменшив ГЖ і підняв ХХ заслонкою з зазором 2 мм
http://vk.com/id35566354 тел.0939313614
 

Zippo
мастер
Сообщения:1549
Зарегистрирован:
24.02.2009

#14 Сообщение Zippo » Пн фев 13, 2017 3:58 pm


поставь воздушный фильтр и опять все по новой.
 

Назарій
Аватара пользователя
участник
Сообщения:74
Зарегистрирован:
05.01.2015
Откуда:Львів

#15 Сообщение Назарій » Пн фев 13, 2017 8:56 pm


Ну тепер хоть знаю причину,заслонка була без зазору,але при тому холостий був (низький),в PWK жикльор перехідного ходу розташований зразу біля ГЖ,тобто якшо нема зазору,то заслонка його повністю перекривала,і при різькому газі жикльор перехідного ходу не встигав спрацьовувати,за того і провал)А постпавлю повітряний фільтр,то я думаю,шо просто напросто суміш трошки збагатиться,я собі зараз якраз залишив чуть чуть обіднену суміш,шоб в подальшому розрівняти результат)
http://vk.com/id35566354 тел.0939313614
 

Ответить

Вернуться в «Карбюратор, выхлоп, другое»