Удалите!!!
Модератор:Neposeda
- Edik-shkiper
- Сообщения:245
- Зарегистрирован:
11.02.2012 - Откуда:Хмельницкий
пару разів перегрівали цей мот,стоить прямоток але "смесь не бедная"свічка чорна да і з глушителя чорним димком кидає.
Якщо я не помиляюсь,на багатьох мотах стоять титанові клапана,але просідають вони на CRF.
Я брав WR450f на прямотокові(під нього карб ніхто не настроював)-грівся і прострілював страшно,я його настроїв,але з клапанами проблем нема(навіть ніразу не регулював)
Якщо я не помиляюсь,на багатьох мотах стоять титанові клапана,але просідають вони на CRF.
Я брав WR450f на прямотокові(під нього карб ніхто не настроював)-грівся і прострілював страшно,я його настроїв,але з клапанами проблем нема(навіть ніразу не регулював)
На хондах клапана это болячка,сам с этим столкнулся,если вовремя зазор не выставишь,то потом клапан зажимает и все.Edik-shkiper писал(а):пару разів перегрівали цей мот,стоить прямоток але "смесь не бедная"свічка чорна да і з глушителя чорним димком кидає.
Якщо я не помиляюсь,на багатьох мотах стоять титанові клапана,але просідають вони на CRF.
Я брав WR450f на прямотокові(під нього карб ніхто не настроював)-грівся і прострілював страшно,я його настроїв,але з клапанами проблем нема(навіть ніразу не регулював)
- Edik-shkiper
- Сообщения:245
- Зарегистрирован:
11.02.2012 - Откуда:Хмельницкий
Ну не все!тільки перестає заводитись
"Edik-shkiper" я тебе всё написал, если хочешь в ближайшее время узнать как устроен двигатель "CRF250" внутри, то продолжай в том же духе, правильной дорогой едешь...Edik-shkiper писал(а):Ну не все!тільки перестає заводитись
- Edik-shkiper
- Сообщения:245
- Зарегистрирован:
11.02.2012 - Откуда:Хмельницкий
дайте я трохи оговтаюсь від тої душевної травми і грошенят підзбираю