Підскажіть по аморту!
Модератор:Neposeda
Якось я його спустив, так після цього в мене начала стукати вилка тобто пропала подушка яка помягшує удар відскоку амортизатору.Саша Богдан писал(а):Kain89
накачав і замітив, що мот просто повільніше сідає під вагою!
А так все як і було!
"Саша Богдан" для начала его надо разобрать и промыть, сделать ревизию. Посмотреть в каком там состоянии все детали (хотя бы визуально). Потом заправить правильно новым сцец. маслом для амортизаторов. После все настройки вернуть в стандартное положение и только после этого накачать баллон. Нужен специальный переходник, а иначе все твои попытки его накачать будут похожи на "Сизифов труд". Там очень маленький объём баллона и когда ты его пытаешься накачать обычным переходником для колёс, то после его снятия с "соска" ты стравливаешь большую половину давления. Лучше его качать газом( азотом) , так его параметры будут стабильнее ( за это утверждение сейчас в меня полетят "тапки" от "местных" химиков... ). И только после этого отрегулировать верхними гайками пружину. Вот когда ты сделаешь все эти манипуляции, то скорее всего менять пружину на более жёсткую тебе не придётся.Саша Богдан писал(а):СЕРЖ15
Сьогодні вкачав десь 15 атмосфер, то норм все стало
P.S. Покажи фото в профиль своего мотоцикла, может помогу тебе определить его год выпуска.
- Саша Богдан
- Сообщения:300
- Зарегистрирован:
14.04.2013 - Откуда:Ковель
Riobi
Зробити ревізію, в мене не получиться, так як я його не розберу!
Масло в ньому я замінив, і спец насосом я закачав 15 атмосфер, але воздух а не азот!
Мот в мене 2004 года, я цей аморт купив десь пів року тому хотів поставити, до того в мене стояв аморт, але я його переламав!
все проблема в тому, що я поняв що мені потрібен аморт з маленьким ходом десь 4 см, а не 10!
і головна фішка в тому, що цей аморт 45 см, а той був 32см!
Я цього аморта вирішив перебрати перед продажою(тіпа замінити масло і закачати балон)
Зробити ревізію, в мене не получиться, так як я його не розберу!
Масло в ньому я замінив, і спец насосом я закачав 15 атмосфер, але воздух а не азот!
Мот в мене 2004 года, я цей аморт купив десь пів року тому хотів поставити, до того в мене стояв аморт, але я його переламав!
все проблема в тому, що я поняв що мені потрібен аморт з маленьким ходом десь 4 см, а не 10!
і головна фішка в тому, що цей аморт 45 см, а той був 32см!
Я цього аморта вирішив перебрати перед продажою(тіпа замінити масло і закачати балон)
^
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
- Саша Богдан
- Сообщения:300
- Зарегистрирован:
14.04.2013 - Откуда:Ковель
Відправив в лічкуRiobi писал(а):Покажи фото мотоцикла.
^
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
Цей "балон" виконує дві основні функції:
1) Слугує як компенсаційний об'єм для масла, витісненого штоком амортизатора при спрацьовуванні (якби його не було, маслу нікуди було б діватися, оскільки рідини не стискаються);
2) Створює тиск, потрібний для правильної роботи амортизатора та запобігання кавітації масла при проходженні його через поршень/пластинки гідравліки.
Так би мовити "супутні" функції резервуару - "повітряна пружина" в кінці ходу амортизатора, а також притискання, за рахунок створюваного тиску, края сальника до штоку.
Закачувати потрібно азот, оскільки повітря при великих навантаженнях може призвести до пошкодження резервуару за рахунок розширення газів, а також може призвести до нестабільної роботи амортизатора. Закачувати потрібно рекомендований виробником тиск.
1) Слугує як компенсаційний об'єм для масла, витісненого штоком амортизатора при спрацьовуванні (якби його не було, маслу нікуди було б діватися, оскільки рідини не стискаються);
2) Створює тиск, потрібний для правильної роботи амортизатора та запобігання кавітації масла при проходженні його через поршень/пластинки гідравліки.
Так би мовити "супутні" функції резервуару - "повітряна пружина" в кінці ходу амортизатора, а також притискання, за рахунок створюваного тиску, края сальника до штоку.
Закачувати потрібно азот, оскільки повітря при великих навантаженнях може призвести до пошкодження резервуару за рахунок розширення газів, а також може призвести до нестабільної роботи амортизатора. Закачувати потрібно рекомендований виробником тиск.
What doesn't kill me makes me stronger.
Ось наглядний приклад впливу тиску в резервуарі на роботу гідравліки.
Знаю, що це не кросовий амортизатор, але принцип такий же ж і ілюстрація хороша. Дивитися з 3:13 і далі: спочатку масло під тиском, при проходженні через поршень кавітація практично відсутня -> тиск прибирають (3:43) -> посилена кавітація (3:53 - 4:12) -> повертають тиск (4:25) -> стабілізація гідравлічної системи.
https://www.youtube.com/watch?v=W4ZZYqRVzLc
Знаю, що це не кросовий амортизатор, але принцип такий же ж і ілюстрація хороша. Дивитися з 3:13 і далі: спочатку масло під тиском, при проходженні через поршень кавітація практично відсутня -> тиск прибирають (3:43) -> посилена кавітація (3:53 - 4:12) -> повертають тиск (4:25) -> стабілізація гідравлічної системи.
https://www.youtube.com/watch?v=W4ZZYqRVzLc
What doesn't kill me makes me stronger.
- Саша Богдан
- Сообщения:300
- Зарегистрирован:
14.04.2013 - Откуда:Ковель
Дякую за інфуTAb писал(а):Цей "балон" виконує дві основні функції:
1) Слугує як компенсаційний об'єм для масла, витісненого штоком амортизатора при спрацьовуванні (якби його не було, маслу нікуди було б діватися, оскільки рідини не стискаються);
2) Створює тиск, потрібний для правильної роботи амортизатора та запобігання кавітації масла при проходженні його через поршень/пластинки гідравліки.
Так би мовити "супутні" функції резервуару - "повітряна пружина" в кінці ходу амортизатора, а також притискання, за рахунок створюваного тиску, края сальника до штоку.
Закачувати потрібно азот, оскільки повітря при великих навантаженнях може призвести до пошкодження резервуару за рахунок розширення газів, а також може призвести до нестабільної роботи амортизатора. Закачувати потрібно рекомендований виробником тиск.
^
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
- Саша Богдан
- Сообщения:300
- Зарегистрирован:
14.04.2013 - Откуда:Ковель
скільки максимум атмосфер в цей балон можна качати?!
^
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
11,5-12 атм хватает в полне болше давление ничего не даст только увеличит риск прорива вставки болонаСаша Богдан писал(а):скільки максимум атмосфер в цей балон можна качати?!
газ пол люби дорога
Мануал CR250 каже 142 PSI (майже 10 атмосфер), але це Showa, а тиск може різнитися залежно від виробника. Плюс, в деяких амортизаторах (якщо не зраджує пам'ять, в WP) замість резинового резервуару використовується розділяючий поршень і який там потрібен тиск сказати не можу.
What doesn't kill me makes me stronger.
- Саша Богдан
- Сообщения:300
- Зарегистрирован:
14.04.2013 - Откуда:Ковель
TAb
це аморт походу sachs!
це аморт походу sachs!
^
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©