Зазор клапанов

Советы по ремонту и обслуживанию двигателя

Модератор:Neposeda

Автор Сообщение
satok
мастер
Сообщения:294
Зарегистрирован:
21.11.2011
Откуда:Україна

#1 Сообщение satok » Сб ноя 08, 2014 6:02 pm


ребят помогите а то начинаю седеть :-(
Мот суза др350 воздушник.
по мануалу впуск 0.05-0.10,випуск 0.17-0.22
Ставлю зазоры по мануалу на холодную, по мере прогрева звук усиливается, проверил- а зазоры увеличились =-O
Что за фигня?По идее на горячую зазор должен уменьшатся.
Ну подумал может надо выставлять на горячую(хотя я знаю клапана регулируются на холодную),после как двигатель остыл -клапана зажатые :-(
Не могу понять как так
Кто что посоветует?
П.С. усилие передается через коромысла.
 

Sledopyt
мастер
Сообщения:664
Зарегистрирован:
16.03.2012
Откуда:Кременчуг

#2 Сообщение Sledopyt » Сб ноя 08, 2014 8:44 pm


думаю клапана нужно притереть заново. Возможно изза нагара зазор и гуляет. Прошарошить качественными шарошками седла, если не износились, направляйки и клапана на износ заодно проверить.
Дорога возникает под ногами идущего
 

satok
мастер
Сообщения:294
Зарегистрирован:
21.11.2011
Откуда:Україна

#3 Сообщение satok » Сб ноя 08, 2014 9:19 pm


аа я забыл указать ,двиг после кап.рем. ,клапана притерты,Все в норме.
только одно не могу понять почему зазор увеличивается а не уменьшается.
 

satok
мастер
Сообщения:294
Зарегистрирован:
21.11.2011
Откуда:Україна

#4 Сообщение satok » Сб ноя 08, 2014 9:23 pm


Sledopyt писал(а):зазор и гуляет. .
так дело в том что он не гуляет,а как бы работает наоборот =-O
 

satok
мастер
Сообщения:294
Зарегистрирован:
21.11.2011
Откуда:Україна

#5 Сообщение satok » Вт ноя 11, 2014 6:20 pm


Агов хлопці є тут хтось.
Порадьте щось бо зійду з розуму.
 

Sledopyt
мастер
Сообщения:664
Зарегистрирован:
16.03.2012
Откуда:Кременчуг

#6 Сообщение Sledopyt » Вт ноя 11, 2014 7:55 pm


износ распредвала и рокеров смотрел?
Дорога возникает под ногами идущего
 

razvedchik
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:1896
Зарегистрирован:
25.10.2009
Откуда:Україна, Стрий

#7 Сообщение razvedchik » Вт ноя 11, 2014 8:24 pm


Нагрівається не тільки клапан, але і всі рухомі частини. Відповідно зазори на валах, розпредвалах, закладних, бугелях ,рокєрах і т.д. От і набігають твої соточки. На старих ктм-ах робив зазори дуже щільно - щоб щуп ледве ходив. Пережаті. На холодно . Десь так...
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
Изображение
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
 

satok
мастер
Сообщения:294
Зарегистрирован:
21.11.2011
Откуда:Україна

#8 Сообщение satok » Вт ноя 11, 2014 9:03 pm


Sledopyt писал(а):износ распредвала и рокеров смотрел?
Все інспектовано,і все в нормі :-(
Я ж писав двигун після ремонту.
 

satok
мастер
Сообщения:294
Зарегистрирован:
21.11.2011
Откуда:Україна

#9 Сообщение satok » Вт ноя 11, 2014 9:09 pm


razvedchik писал(а):Нагрівається не тільки клапан, але і всі рухомі частини. Відповідно зазори на валах, розпредвалах, закладних, бугелях ,рокєрах і т.д. От і набігають твої соточки. На старих ктм-ах робив зазори дуже щільно - щоб щуп ледве ходив. Пережаті. На холодно . Десь так...
Ну але це протирічить всім правилам.Та й на зажатих клапанах буде погано з заводкою.
П.С. Який щуп?
Той що відповідає мануалу? 8-)
Як що так то я так і роблю.
Щось мені здається що щось сильно нагріваеться в камері згоряння(пара гніздо -шляпка клапана?)
Тоді як зменьшити температуру в камері згоряння?
 

razvedchik
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:1896
Зарегистрирован:
25.10.2009
Откуда:Україна, Стрий

#10 Сообщение razvedchik » Вт ноя 11, 2014 9:29 pm


постав на впуск і випуск 0,08-0,1.Давно не мав воздушку, точно не памятаю.1, згідно твого мануала велика розбіжність між фазами вп-вип.
2 що по мітках,
3 карбік не біднить

пс в першому пості в тебе зажимає, в другому збільшується
-клапана зажатые
почему зазор увеличивается
:-(
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
Изображение
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
 

satok
мастер
Сообщения:294
Зарегистрирован:
21.11.2011
Откуда:Україна

#11 Сообщение satok » Вт ноя 11, 2014 9:52 pm


Карбік буду завтра мучити.Теж є підоздра на бідну суміш.
Мітки в ідеалі +новий ланцюг.
Не дочитав?
Пишу ще раз, на холодну ставив по мануалу, при роботі -Зазори збільшуються.
Ставлю такі самі зазори на гарячу,остиває - щуп не лізе(зажаті).
Тепер поставив (на холодний)Впуск 0.05 випуск 0.10 Вже краще,але все рівно не можу добитися "шелестіння" ,чути цокіт.Та й оп'ять це - не правильно :-\
 

razvedchik
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:1896
Зарегистрирован:
25.10.2009
Откуда:Україна, Стрий

#12 Сообщение razvedchik » Вт ноя 11, 2014 10:04 pm


може рокера мають виробітку від клапанів і , коли ставиш щуп тобі здається що все добре. А в самому рокері ямка - туда щуп не прогнеться. От і набігає твій зазорчик в плюс.
Знімати рокера і тиранути на алмазному камінчику.
ПС . мав таку проблему на ХТ 600, 86 р .в.
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
Изображение
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
 

satok
мастер
Сообщения:294
Зарегистрирован:
21.11.2011
Откуда:Україна

#13 Сообщение satok » Вт ноя 11, 2014 10:19 pm


Я сам зубний технік :-P
Регуліровочні болтики зразу тиранув алмазом ;-) ,
Розподільчий вал теж в нормі,місця на рокерах де ходять кулачки р.в.
теж в нормі.
Проблема одна -зазор при нагріванні має зменшуватись, а він збільшується.(навіщо він називаеться тепловий?)
 

Sledopyt
мастер
Сообщения:664
Зарегистрирован:
16.03.2012
Откуда:Кременчуг

#14 Сообщение Sledopyt » Ср ноя 12, 2014 7:45 am


клапана седла давно менялись?
Дорога возникает под ногами идущего
 

golod
мастер
Сообщения:681
Зарегистрирован:
27.03.2012

#15 Сообщение golod » Ср ноя 12, 2014 8:07 am


Все, что написал в первом посте верно и правда. Ставь по мануалу на холодную и не парься. На горячем моторе зазоры увеличиваються,, а на рабочем уменьшаються. Проверено и не раз, только, как проверить зазары на работающем двигателе :-D,
 

Ответить

Вернуться в «Двигатель»