чем отличается crf250 от crf250 hm?
Модератор:Neposeda
В прошлом году стал обладателем Хонда 250 НМ,вроде как 2006 г. в.,до сих пор не нашел толковой инфы по этому моту.Те данные что удалось наскрести крайне противоречивы:одни пишут что отличия только в 18-том колесе и усиленном генераторе,другие говорят что и коробка иная и т. п.Точно выяснил,что НМ итальянская контора,которая берет кроссачи и лепит из них эндуро.Кто что знает,поделитесь инфой,или ткните носом где можно найти.
HМ хард-эндуро построен с кроссача, более резкий, взрывной. X - хард-эндуро, лучшие низа, коробка эндуровская.
Любовь к мото – спонтанный шизо-параноидальный приступ, перешедший в хроническую неизлечимую болезнь (с)
Чё за бред?
HM - Honda Motors Italia(делает лёгкий тюнинг и продаёт дороже)
CRF250X - эндуро, CRF250R - кросс
HM - Honda Motors Italia(делает лёгкий тюнинг и продаёт дороже)
CRF250X - эндуро, CRF250R - кросс
так и есть!Johnson писал(а):Чё за бред?
HM - Honda Motors Italia(делает лёгкий тюнинг и продаёт дороже)
CRF250X - эндуро, CRF250R - кросс
096-556-37-06, 0930105019.
Да я вкурсе,что Х-это эндуро,а R-кросс.Извиняюсь,неточно написал:у меня CRF 250 R HM,не Х. Интересно узнать,коробка в нем стандарт,т. е. кроссовая,или они ее меняют на эндурную,двигатель задушен,или нет и т. д.Johnson писал(а):Чё за бред?
CRF250X - эндуро, CRF250R - кросс
HM переделывает кросс в эндуро, CRE потом модель называется. А так же тюнингует заводские CRF и CRFX.
Поділюся своїм досвідом. Купив HM CRE125, типу хард-ендуро на базі CR125 моделі 05-07 року (хоч по VIN-коду рік випуску 12-й, але мова не про це), зараз якраз готую до сезону мотокросу.
Різниця виключно в навісному обладнанні, а саме:
- 18" заднє колесо і 51 зірочка;
- навісна фара, стоп-сигнал і переключатель режимів освітлення на рулі, ну і контакти (зйомні) на гальмівній ручці/лапці для того ж стоп-сигналу;
- великий глушитель (легальний для доріг загального користування);
- навісний генератор і сигнал (при обгоні бажано попередити суперника) ;
- навісна лапка;
- сальниковий ланцюг.
По мотору все таке ж саме, по рамі/ходовій - також.
Вся вищеописана єрундотіна знімається одним клубком, не залишаючи по собі ніяких слідів (якихось окремих кріплень на рамі чи ще чогось подібного в мене немає). Залишається докупити передній номер, кришку магнето, нормальний глушитель і, при бажанні, замінити заднє колесо на 19".
Сподіваюся, що я якось прояснив ситуацію.
P.S. Якщо комусь потрібно трохи барахлішка з HM CRE125 - звертайтеся.
Різниця виключно в навісному обладнанні, а саме:
- 18" заднє колесо і 51 зірочка;
- навісна фара, стоп-сигнал і переключатель режимів освітлення на рулі, ну і контакти (зйомні) на гальмівній ручці/лапці для того ж стоп-сигналу;
- великий глушитель (легальний для доріг загального користування);
- навісний генератор і сигнал (при обгоні бажано попередити суперника) ;
- навісна лапка;
- сальниковий ланцюг.
По мотору все таке ж саме, по рамі/ходовій - також.
Вся вищеописана єрундотіна знімається одним клубком, не залишаючи по собі ніяких слідів (якихось окремих кріплень на рамі чи ще чогось подібного в мене немає). Залишається докупити передній номер, кришку магнето, нормальний глушитель і, при бажанні, замінити заднє колесо на 19".
Сподіваюся, що я якось прояснив ситуацію.
P.S. Якщо комусь потрібно трохи барахлішка з HM CRE125 - звертайтеся.
What doesn't kill me makes me stronger.
До речі, інтернет пошук показав, що контора іспанська, проте VIN каже, що робляться вони в Італії.
Коротше, японський мотоцикл іспанської контори, зроблений в Італії.
Коротше, японський мотоцикл іспанської контори, зроблений в Італії.
What doesn't kill me makes me stronger.
Вот небольшая часть того, что НМ навешивает на базовую CRF250X
Спасибо за информацию,потихоньку проливается свет на это темное дело.На моем мопэде все бибикалки сняты были,остался только свет и жабка стопа на пер. тормозе.Вчера нашел еще одно отличие:раобрал карб-все жиклеры и игла стандарт,а главный вместо 172-165,вот!
Кстати по ВИНу-че-то я хрен пойму цифр больше чем надо,что-ли,мож подскажеш,раз со своим разобрался? У меня такой:ZENF250NEC06000027TAb писал(а):До речі, інтернет пошук показав, що контора іспанська, проте VIN каже, що робляться вони в Італії.
Коротше, японський мотоцикл іспанської контори, зроблений в Італії.
- Константин 1
- Сообщения:329
- Зарегистрирован:
05.08.2010 - Откуда:Все из одного места родились
У меня тож была HONDA CRE 250 R HM,с вином заморачивался долго,вплоть до консультаций за бугром...СЕРЖ15 писал(а):Кстати по ВИНу-че-то я хрен пойму цифр больше чем надо,что-ли,мож подскажеш,раз со своим разобрался? У меня такой:ZENF250NEC06000027
оказалось у этой конторы своя логика в вин коде и нашему уму ее не постичь.
Отже, ZENF250NEC06000027.
Перші 3 знаки визначають виробника (регіон та деякі деталі):
- ZE - Італія (ця країна кодується від ZA до ZR);
- N означає або категорію (машина/бус/вантажівка/мотоцикл, в даному випадку, роздумуючи логічно - мотоцикл :)) або конкретне відділення фірми-виробника. Я більше схиляюся до першого варіанту, так як HM наче ніяких підвідділень немає, проте я можу помилятися.
Наступні 5 знаків - це, так би мовити, короткий опис техніки (в мене були T125N, на 2-тактному 125 куб. мотоциклі):
- у Вас це F250N - беру на себе сміливість припустити, що тут зашифровано 4-тактну (F - four stroke) 250-ку, з повторенням букви N (див вище) як ідентифікатора мотоцикла (а не машини, наприклад). Я можу й помилятися, але це поки все, до чого я додумався.
9-й знак взагалі незрозумілий для мене. Це якась check digit, чорт знає, що вона означає, але при перевірці Вашого він-коду в неті вибило, що "The check symbol passed a verification".
10-й символ - це рік випуску. Роки випуску кодуються буквами латинського алфавіту (крім I, O, Q, U, Z через їхню візуальну схожість з цифрами) та цифрами 1-9 для 2001-2009 років відповідно. У Вас, як і в мене, це буква C, що відповідає двом можливим рокам виробництва: 1982 і 2012. Цей символ фактично єдиний, котрий прийнятий в усьому світі і не може бути трактований по своєму.
11-й символ (у Вас, як і в мене, буква О) - це код фабрики, на якій вироблялась техніка.
Символи з 12 по 18 - це порядковий номер техніки, котрий несе в собі мало корисної для нас інформації.
Поки що це все, до чого я спромігся додуматися, розбираючись в VIN-коді. Матеріали бралися з вікіпедії і декількох різних сайтів для визначення VIN-кодів.
Перші 3 знаки визначають виробника (регіон та деякі деталі):
- ZE - Італія (ця країна кодується від ZA до ZR);
- N означає або категорію (машина/бус/вантажівка/мотоцикл, в даному випадку, роздумуючи логічно - мотоцикл :)) або конкретне відділення фірми-виробника. Я більше схиляюся до першого варіанту, так як HM наче ніяких підвідділень немає, проте я можу помилятися.
Наступні 5 знаків - це, так би мовити, короткий опис техніки (в мене були T125N, на 2-тактному 125 куб. мотоциклі):
- у Вас це F250N - беру на себе сміливість припустити, що тут зашифровано 4-тактну (F - four stroke) 250-ку, з повторенням букви N (див вище) як ідентифікатора мотоцикла (а не машини, наприклад). Я можу й помилятися, але це поки все, до чого я додумався.
9-й знак взагалі незрозумілий для мене. Це якась check digit, чорт знає, що вона означає, але при перевірці Вашого він-коду в неті вибило, що "The check symbol passed a verification".
10-й символ - це рік випуску. Роки випуску кодуються буквами латинського алфавіту (крім I, O, Q, U, Z через їхню візуальну схожість з цифрами) та цифрами 1-9 для 2001-2009 років відповідно. У Вас, як і в мене, це буква C, що відповідає двом можливим рокам виробництва: 1982 і 2012. Цей символ фактично єдиний, котрий прийнятий в усьому світі і не може бути трактований по своєму.
11-й символ (у Вас, як і в мене, буква О) - це код фабрики, на якій вироблялась техніка.
Символи з 12 по 18 - це порядковий номер техніки, котрий несе в собі мало корисної для нас інформації.
Поки що це все, до чого я спромігся додуматися, розбираючись в VIN-коді. Матеріали бралися з вікіпедії і декількох різних сайтів для визначення VIN-кодів.
Последний раз редактировалось TAb Ср фев 05, 2014 12:52 am, всего редактировалось 2 раза.
What doesn't kill me makes me stronger.
Переварив информацию, сделаю предположение:может быть в нашем случае 12-я цифра(т.е. 6-ка)
это все-таки год выпуска мотика?По крайней мере на 12-й,и уж точно на 82-й не похоже никак. Но как бы там ни было TАbTAb писал(а):Поділюся своїм досвідом. Купив HM CRE125, типу хард-ендуро на базі CR125 моделі 05-07 року (хоч по VIN-коду рік випуску 12-й, але мова не про це)
12 цифра вже входить до серійного номеру і ніяк не може означати рік випуску (якщо це не якийсь збочений Von-код ).СЕРЖ15 писал(а):Переварив информацию, сделаю предположение:может быть в нашем случае 12-я цифра(т.е. 6-ка)
В усіх Vin-кодах це 10-й символ (прошу вибачення за попередній пост, в якому написав, що це 9-й символ, проблеми з математикою , вже все поправив ), котрий є обов'язковим параметром і символи ніяк не варіюють в залежності від регіону (США, Європа, Азія).
Що там мутить Montesa - я не знаю, проте факт залишається фактом: за стандартною системою Vin-коду символ С може означати тільки 2 варіанти - 82 і 12 роки. Я знаю, що в мене модель 05-07 року, в ідеальному стані, все інше мені по барабану. До речі, в мене на стокових ободах стоїть дата випуску 08 місяць 10 року. Чудеса.
Ви, до речі, в якому році придбали свій мот?
What doesn't kill me makes me stronger.
Мот придбав на початку минулого року,стан теж нічого,але зараз все одно роблю капіталку.В мене теж переднє колесо 10-го року.А ВІН-код дійсно збочений