Допоможіть з вибором

Новичок на форуме? Есть вопрос? Начни отсюда!

Модератор:Neposeda

Автор Сообщение
Іван Повидло
Сообщения:30
Зарегистрирован:
21.01.2014

#1 Сообщение Іван Повидло » Вт янв 21, 2014 12:13 pm


Привіт всім
Страшно хочу купити собі мот для лісу. Досвід їзди є але на совкоциклах і після того як останій згорів зрозумів що треба щось міняти )))
Бюджет невеликий 1500 зелених . Вже оглядав чезу 250 яка мені здалась застарілою і ще є Сузукі ( модель не пам'ятаю але точно 250 сс 1992-1995 років випуску ) Але це крос і мене непокоїть те що чув що в них мотори обслуговуються по годинах ( правда ?)
Також з радістю прийму всі поради і пропозиції від вас щодо покупки мота ( я знаходжуся в Києві )
Буду вдячний за поради
 

Dmitry090
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:1107
Зарегистрирован:
19.07.2011
Откуда:Черкассы

#2 Сообщение Dmitry090 » Вт янв 21, 2014 12:36 pm


Совкоцикли були кросові?
Любовь к мото – спонтанный шизо-параноидальный приступ, перешедший в хроническую неизлечимую болезнь (с)
 

Astaldo
мастер
Сообщения:270
Зарегистрирован:
07.03.2010
Откуда:kiev

#3 Сообщение Astaldo » Вт янв 21, 2014 2:48 pm


http://www.motocross.ua/forum/viewtopic.php?t=29520 мені здається це ідеальний варіант для тебе, кльова ходовка, типовий китайський двигун-дешеві запчастини і знайти нескладно.
У старого японця тобі доведеться вкласти принаймні ще доларів 400 щоб він поїхав, тому тут на твій страх і ризик.
Про години у кросових апаратів правда, регламент на поршень від 10 годин, але це у режимі використання за призначенням.
У категорії для лісу ще можна звернути увагу на пітбайки, та вони на любителя через свій розмір
 

Іван Повидло
Сообщения:30
Зарегистрирован:
21.01.2014

#4 Сообщение Іван Повидло » Вт янв 21, 2014 7:21 pm


Ні в мене раніше були лише дорожники
Щодо використання за призначенням можна по грунтовніше ?
Типу якщо не при повних нагрузках ?
А як просто кататися і слідкувати за маслом й фільтром думаю стане на довше ( правильно мислю ?))
А 125 сс є сенс розглядати ?
 

Astaldo
мастер
Сообщения:270
Зарегистрирован:
07.03.2010
Откуда:kiev

#5 Сообщение Astaldo » Ср янв 22, 2014 12:07 am


Використання за призначенням - тренування і змагання з мотокросу, це і будуть повні навантаження. Якщо у режимі покатушок - до 60 годин, але треба бути дуже уважним до стану цпг, то ж тут ти правий.
Варіант із 125 я б розглядав у першу чергу. З власного досвіду - я почав із 125, мені вистачає аж за голову, тим паче що потенціал 125 ще треба реалізувати. 125 як на мене, обов`язковий перший байк для кросу, він реально вчить їздити. Ну а по-друге 125 доволі не вибагливий на відміну від 4т 250 (125 2т і 250 4т, це байки одного класу) і вдвічи дешевший в обслуговуванні, незважаючи на міфологічно більший ресурс 4т. І з огляду на твій нинішній бюджет, придбання і обслуговування 4т тобі поки що не вдасться.
Для початку чітко визнач для себе-що саме ти хочеш, лісові покатушки, чи заняття мотокросом, принаймні для душі.
І зверни увагу на досвід інших користувачів, теми про перший мотоцикл тут мають популярність.
 

Іван Повидло
Сообщения:30
Зарегистрирован:
21.01.2014

#6 Сообщение Іван Повидло » Ср янв 22, 2014 1:04 pm


В мене ліс через дорогу хочеться просто кататися для душі. Ну і час від часу поїхати на рибу і інші забави. Але буду використовувати часто літом може і кожен день. Мій ріст 184 вага 87 кг ( це так для інфи )
Трохи переживаю через ресурс щоб не капіталити мотор в середині сезону
Тому може хтось знає скільки 60 мотогодин в км ?
 

Іван Повидло
Сообщения:30
Зарегистрирован:
21.01.2014

#7 Сообщение Іван Повидло » Ср янв 22, 2014 1:21 pm


Чи може є сенс придивитися до тої чези 250 ?
Але особисто мені казали про те що це ніби дрова на колесах (((
 

Astaldo
мастер
Сообщения:270
Зарегистрирован:
07.03.2010
Откуда:kiev

#8 Сообщение Astaldo » Ср янв 22, 2014 2:17 pm


Мотогодини перевести у кілометри неможливо, тобі доведеться звикати до цієї одиниці виміру, якщо ти хочеш щось більш-менш пристойне взяти.
На твоєму місці я б роглянув пропозицію яку я скинув вище, хоча з чз ти навчишся усім видам ремонту.
 

Іван Повидло
Сообщения:30
Зарегистрирован:
21.01.2014

#9 Сообщение Іван Повидло » Ср янв 22, 2014 4:06 pm


Та мені б усім видам їзди навчитися )))
Є ще суза 250 2 т
От до неї мене найбільше тягне єдине що хочу знайти людину яка розбирається і оглянула стан мота
Також подивлюсь на 125 сс але мене до них не сильно тягне кажуть набридає за тиждень тимпаче з моєю вагою
 

Astaldo
мастер
Сообщения:270
Зарегистрирован:
07.03.2010
Откуда:kiev

#10 Сообщение Astaldo » Ср янв 22, 2014 4:51 pm


Іван Повидло писал(а): кажуть набридає за тиждень тимпаче з моєю вагою
рекомендую тобі не прислухатися до подібних некомпетентних твердженнь
 

Іван Повидло
Сообщения:30
Зарегистрирован:
21.01.2014

#11 Сообщение Іван Повидло » Ср янв 22, 2014 5:34 pm


А які моделі можете порадити шукати щоб вкластися в мій бюджет ?
 

Іван Повидло
Сообщения:30
Зарегистрирован:
21.01.2014

#12 Сообщение Іван Повидло » Ср янв 22, 2014 5:41 pm


Знайшов хускварну вре 125 2010 року
Що скажете ?
 

Sledopyt
мастер
Сообщения:664
Зарегистрирован:
16.03.2012
Откуда:Кременчуг

#13 Сообщение Sledopyt » Ср янв 22, 2014 6:14 pm


не рвись за брендом. Одно время около 2 лет пользовал китайский эндуро. Остался доволен. Хорошая динамика двигателя как на асфальте так и грунте. А прикатаешься там будешь смотреть что тебе дальше искать.
Дорога возникает под ногами идущего
 

Іван Повидло
Сообщения:30
Зарегистрирован:
21.01.2014

#14 Сообщение Іван Повидло » Ср янв 22, 2014 6:47 pm


Я не рвуся за брендом. Хочеться просто хочаб раз мати гарну техніку яка б влаштовує за всіма параметрами
Про китайські моти мені казали що дуже швидко вбиваються і дуже часто чув що це ендуро тільки з виду
 

Іван Повидло
Сообщения:30
Зарегистрирован:
21.01.2014

#15 Сообщение Іван Повидло » Ср янв 22, 2014 7:00 pm


А що ви скажете про stels 400 ?
 

Ответить

Вернуться в «Частые вопросы»