Підскажіть по аморту!

Рама, подвеска, колеса, тормоза

Модератор:Neposeda

Автор Сообщение
Kain89
Аватара пользователя
бывалый
Сообщения:135
Зарегистрирован:
30.01.2014

#16 Сообщение Kain89 » Вт фев 10, 2015 6:13 pm


Саша Богдан писал(а):Kain89
накачав і замітив, що мот просто повільніше сідає під вагою!
А так все як і було!
Якось я його спустив, так після цього в мене начала стукати вилка тобто пропала подушка яка помягшує удар відскоку амортизатору.
 

Riobi
мастер
Сообщения:1842
Зарегистрирован:
05.03.2012
Откуда:Украина

#17 Сообщение Riobi » Ср фев 11, 2015 9:04 am


Саша Богдан писал(а):СЕРЖ15

Сьогодні вкачав десь 15 атмосфер, то норм все стало :-)
"Саша Богдан" для начала его надо разобрать и промыть, сделать ревизию. Посмотреть в каком там состоянии все детали (хотя бы визуально). Потом заправить правильно новым сцец. маслом для амортизаторов. После все настройки вернуть в стандартное положение и только после этого накачать баллон. Нужен специальный переходник, а иначе все твои попытки его накачать будут похожи на "Сизифов труд". Там очень маленький объём баллона и когда ты его пытаешься накачать обычным переходником для колёс, то после его снятия с "соска" ты стравливаешь большую половину давления. Лучше его качать газом( азотом) , так его параметры будут стабильнее ( за это утверждение сейчас в меня полетят "тапки" от "местных" химиков... :-D ). И только после этого отрегулировать верхними гайками пружину. Вот когда ты сделаешь все эти манипуляции, то скорее всего менять пружину на более жёсткую тебе не придётся. ;-)
P.S. Покажи фото в профиль своего мотоцикла, может помогу тебе определить его год выпуска.
 

Саша Богдан
Аватара пользователя
опытный
Сообщения:300
Зарегистрирован:
14.04.2013
Откуда:Ковель

#18 Сообщение Саша Богдан » Ср фев 11, 2015 12:27 pm


Riobi
Зробити ревізію, в мене не получиться, так як я його не розберу!
Масло в ньому я замінив, і спец насосом я закачав 15 атмосфер, але воздух а не азот!
Мот в мене 2004 года, я цей аморт купив десь пів року тому хотів поставити, до того в мене стояв аморт, але я його переламав!
все проблема в тому, що я поняв що мені потрібен аморт з маленьким ходом десь 4 см, а не 10!
і головна фішка в тому, що цей аморт 45 см, а той був 32см!

Я цього аморта вирішив перебрати перед продажою(тіпа замінити масло і закачати балон)
^
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
 

Riobi
мастер
Сообщения:1842
Зарегистрирован:
05.03.2012
Откуда:Украина

#19 Сообщение Riobi » Ср фев 11, 2015 9:02 pm


Покажи фото мотоцикла.
 

Саша Богдан
Аватара пользователя
опытный
Сообщения:300
Зарегистрирован:
14.04.2013
Откуда:Ковель

#20 Сообщение Саша Богдан » Чт фев 12, 2015 12:06 am


Riobi писал(а):Покажи фото мотоцикла.
Відправив в лічку [:-}
^
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
 

TAb
мастер
Сообщения:457
Зарегистрирован:
01.06.2011
Откуда:Київ

#21 Сообщение TAb » Ср фев 18, 2015 7:04 pm


Цей "балон" виконує дві основні функції:
1) Слугує як компенсаційний об'єм для масла, витісненого штоком амортизатора при спрацьовуванні (якби його не було, маслу нікуди було б діватися, оскільки рідини не стискаються);
2) Створює тиск, потрібний для правильної роботи амортизатора та запобігання кавітації масла при проходженні його через поршень/пластинки гідравліки.
Так би мовити "супутні" функції резервуару - "повітряна пружина" в кінці ходу амортизатора, а також притискання, за рахунок створюваного тиску, края сальника до штоку.
Закачувати потрібно азот, оскільки повітря при великих навантаженнях може призвести до пошкодження резервуару за рахунок розширення газів, а також може призвести до нестабільної роботи амортизатора. Закачувати потрібно рекомендований виробником тиск.
What doesn't kill me makes me stronger.
 

TAb
мастер
Сообщения:457
Зарегистрирован:
01.06.2011
Откуда:Київ

#22 Сообщение TAb » Ср фев 18, 2015 7:34 pm


Ось наглядний приклад впливу тиску в резервуарі на роботу гідравліки.
Знаю, що це не кросовий амортизатор, але принцип такий же ж і ілюстрація хороша. Дивитися з 3:13 і далі: спочатку масло під тиском, при проходженні через поршень кавітація практично відсутня -> тиск прибирають (3:43) -> посилена кавітація (3:53 - 4:12) -> повертають тиск (4:25) -> стабілізація гідравлічної системи.
https://www.youtube.com/watch?v=W4ZZYqRVzLc
What doesn't kill me makes me stronger.
 

Саша Богдан
Аватара пользователя
опытный
Сообщения:300
Зарегистрирован:
14.04.2013
Откуда:Ковель

#23 Сообщение Саша Богдан » Ср фев 18, 2015 7:38 pm


TAb писал(а):Цей "балон" виконує дві основні функції:
1) Слугує як компенсаційний об'єм для масла, витісненого штоком амортизатора при спрацьовуванні (якби його не було, маслу нікуди було б діватися, оскільки рідини не стискаються);
2) Створює тиск, потрібний для правильної роботи амортизатора та запобігання кавітації масла при проходженні його через поршень/пластинки гідравліки.
Так би мовити "супутні" функції резервуару - "повітряна пружина" в кінці ходу амортизатора, а також притискання, за рахунок створюваного тиску, края сальника до штоку.
Закачувати потрібно азот, оскільки повітря при великих навантаженнях може призвести до пошкодження резервуару за рахунок розширення газів, а також може призвести до нестабільної роботи амортизатора. Закачувати потрібно рекомендований виробником тиск.
Дякую за інфу *DRINK* *OK*
^
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
 

Саша Богдан
Аватара пользователя
опытный
Сообщения:300
Зарегистрирован:
14.04.2013
Откуда:Ковель

#24 Сообщение Саша Богдан » Ср фев 18, 2015 8:36 pm


скільки максимум атмосфер в цей балон можна качати?!
^
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
 

Адреналин
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:643
Зарегистрирован:
02.02.2010
Откуда:BOBRINEC

#25 Сообщение Адреналин » Ср фев 18, 2015 9:03 pm


Саша Богдан писал(а):скільки максимум атмосфер в цей балон можна качати?!
11,5-12 атм хватает в полне болше давление ничего не даст только увеличит риск прорива вставки болона
газ пол люби дорога
 

TAb
мастер
Сообщения:457
Зарегистрирован:
01.06.2011
Откуда:Київ

#26 Сообщение TAb » Ср фев 18, 2015 11:15 pm


Мануал CR250 каже 142 PSI (майже 10 атмосфер), але це Showa, а тиск може різнитися залежно від виробника. Плюс, в деяких амортизаторах (якщо не зраджує пам'ять, в WP) замість резинового резервуару використовується розділяючий поршень і який там потрібен тиск сказати не можу.
What doesn't kill me makes me stronger.
 

Саша Богдан
Аватара пользователя
опытный
Сообщения:300
Зарегистрирован:
14.04.2013
Откуда:Ковель

#27 Сообщение Саша Богдан » Ср фев 18, 2015 11:23 pm


TAb
це аморт походу sachs!
^
Душа прилипла к мотоциклу так же, как руки ©
 

Ответить

Вернуться в «Ходовая»