Stark Varg: ера електрокросу таки настає?
Вже неодноразово на ринку з’являлися електричні мотоцикли для кросу та ендуро. Деякі з них були створені іменитими компаніями, деякі меньш відомими. Ми всі бачили, що та техніка поки не могла створити істотну конкуренцію звичним нам мотоциклам з двигунами внутрішнього згоряння. Але всі ми розуміли, що такі мотоцикли будуть створені у якийсь найближчий час. І ось презентований перший мотоцикл, їзду на якому можно дійсно порівняти з їздою на справжній спортивній техніці, а всі показники цього мотоциклу такі, що змушують повірити в початок електричної ери мотокросу.
Приведемо деяку інформацію з офіційного сайту виробника:
- Вага 110 кг.
- Потужність 80 к/с та понад 938 Нм крутного моменту
- За допомогою мобільного телефону ця потуність може бути легко вибрана у деапазоні 1-80
- Запас ходу – повний гоночний день, або до 6 годин легких прохватів
- Повний заряд за 2 години
- Підвіска є результатом співпраці з Kayaba та Technical Touch і має хід 310 мм як передньої вилки, так і заднього амортизатора. Існує сім різних налаштувань підвіски для мотоциклістів в межах 5 кг ваги, тобто ви обираєте підвіску, адаптовану до вашої ваги та здібностей.
- Вибір 19 чи 18 дюймів заднього колеса
- Три кольора пластику: помаранчевий (на сайті чмусь вказаний, як червоний), сірий чи білий
Виглядає як достить пристойна спроба бути дійсно першим справжнім спортивним елекстрокросовим мотоциклом. Але тільки час та нищівна експлуатація покаже наскільки ця новинка вдала. На сайті виробника всю інформацію можна прочитати українською і навіть оформити замовлення у гривні, але вартість для такої техніки поки досить висока – більше 14000 доларів США.
За матеріалами StarkFuture.com
Відповіді