Повернення Триумфу

Довге очікування нарешті закінчилося. Компанія Triumph роками дражнила своєю новою лінійкою мотоциклів для мотокросу, але проект, який, за словами бренду, тривав чотири роки, нарешті став офіційним. Першим мотокросовим мотоциклом Triumph є 250-кубовий чотиритактний TF 250-X, і ми очікуємо, що 450 з’явиться у 2025 році.
Triumph хоче зробити одне чітке зауваження: це абсолютно новий мотоцикл, який не базується на жодній іншій машині. Це не перероблений KTM (наприклад, Husqvarna або GasGas), а конструкція шасі та двигуна належить Triumph і не базується на жодному іншому мотоциклі. Показово, що у відео роліках перед відкриттям Triumph першою продемонстрували раму. Це найважливіша частина мотоцикла, оскільки вона виготовлена з алюмінію, того самого матеріалу, який використовують японські виробники, але дизайн виглядає зовсім інакше. Інші європейські бренди мотокросу використовують сталеві рами.
Ще трохи деталей:
- Інжектор, кований поршень, титанові капани
- Гідравлічне зчеплення Exedy Belleville
- Амортизатор та вилка KYB
- Колісні диски DID DirtStar 7000, шини Pirelli Scorpion MX32 Mid Soft у розмірах 80/100-21 спереду та 100/90-19 позаду
- Пердні гальма – двопоршневий передній супорт Brembo та диск Galfer 260 мм, і однопоршневий супорт Brembo з диском Galfer 220 мм позаду
- Кермо ProTaper ACF (алюміній/вуглецеве волокно) з ручками ODI.
- Повністю титанова вихлопна система Akrapovič
- Холшот пристрій XTrig
- Лаунч контрол Athena LC-GPA
- Wi-Fi модуль MX Tune Pro
Рекомендована роздрібна ціна для США становить 9995 доларів. А ви б таке купили?
Відповіді