Перші новини сезону 2025 у класі Sidecar

Лише через три тижні після того, як сезон Гран-прі 2024 року замовк, з’явилася чудова новина про те, що триразовий чемпіон світу Марвін Ванлучен знову захищатиме свою корону разом зі своїм колясочним Ніколя Мюссе.

Міжсезоння може бути майже таким же непередбачуваним, як і справжні перегони, коли емоції відіграють важливу роль у прийнятті рішень, а також важка робота з пошуку фінансування ще на один рік.

Відомо, що більшість команд, які починають подорож у цьому виді спорту, є гонщиками-любителями, а не професійними гонщиками, як часто буває в інших дисциплінах мотоперегонів. Це робить насолоду та радість від успіху ще більшою залежністю. І навіть після прийняття рішення про вихід на спортивну пенсію, за кілька місяців відпочинку, в голові лишаються лише щасливі спогади.

Ми спостерігаємо це знову і знову, і, на щастя, ця тенденція тримає, або навіть повертає багатьох найкращих спортсменів на старт. В іншому випаку ми могли б їх більше не бачити на змаганнях.

Спостерігати за тим, як чинний чемпіон захищатиме свій титул проти зростаючого рівня конкуренції та нових талантів — це захоплююча перспектива, і ми всі із задоволенням чекаєм на сезон 2025.
Свен Вісселінк і Нікі Дебрюйн повертаються, щоб продовжити свій прогрес у загальному рейтингу. Цього разу вони, мабуть, прагнуть потрапити до першої десятки. Шістнадцяті у 2024 році, цей екіпаж був стабільним та результативним, як ніколи. Буде дуже цікаво побачити, чи зможе це партнерство розвиватися далі та наблизити їх до результатів, яких вони прагнуть.

Деві Сандерс оголосив про своє повернення після успішного 2024 року, в якому він відновився наприкінці сезону та зберіг дев’яту позицію. Він співпрацює з Єнсом Вінсентом на постійній основі, водночас залишаючись вірним двигуну Mega RS, від якого він отрмує заводську підтримку. Ці силові агрегати довели, що вони швидкі та потужні, перебуваючи у різних руках, не в останню чергу в руках номеру 2 в світі – Деніелса та Бруно Лієлбардіса.

Новим прихильником Mega в самому кінці сезону 2024 став Коен Германс, який разом із надзвичайно досвідченим Беном ван ден Богаартом повернувся до двотактного двигуна після кількох сезонів із чотиритактним. Після деяких спекуляцій щодо подальшої участі Бена, Германс, мабуть, із захватом дізнався, що він знову заручився послугами чотириразового чемпіона світу, принаймні на один сезон.

Цей екіпаж був дуже швидким, і тепер, маючи інший двигун і абсолютно нове шасі, мабуть, вони відчувають, що у них є незавершені справи та відновлені шанси на успіх у чемпіонаті. Це чудова новина для сезону 2025, що починає виглядати, як ще один неперевершений рік.
Є і багато інших чуток, але ми можемо видавати лише факти, а не припущення. Одне можна сказати напевно, що молодий талановитий британець Ден Фоден повинен знайти компетентного та здібного колясочного під лівосторонню коляску, якщо він хоче проїхати повний сезон і реалізувати свій потенціал. Випадіння гонщика його рівня з сезону була б величезною втратою для спорту та особливо британських сподівань на чемпіонат.

А поки чекаємо на інші новини, ви можете насолодитися інформаційною тишею. Наврядчи щось з’явиться до Нового Року.

Переклад з www.fimsidecarcross.com

Також може бути цікавим

1992 CZ 125MX (Type 519)

Остання відчайдушна спроба CZ відновити позиції на американському ринку, який був дуже прибутковим для них на початку 1970-х років, зазнала епічного провалу з CZ 125MX.…

2024 Beta RX 450

Компанія Beta нарешті анонсувала свій мотоцикл для мотокросу 2024 року. Конкуренція – це завжди добре для індустрії і ринку, то ж зустрічайте ще один червоний…

Відповіді