Разница крепления руля жестко или на сайлентблоках.
Модератор:Neposeda
Мотик Honda CR250 98, первое поколения люминьки, жесткое шасси.
Поделитесь опытом, есть ли смысл ставить вместо траверсы с жестким креплением руля, траверсу с креплением руля через сайлентблоки?
Будет ли чувствоваться разница менее жеткого крепления, меньше вибраций?
Поделитесь опытом, есть ли смысл ставить вместо траверсы с жестким креплением руля, траверсу с креплением руля через сайлентблоки?
Будет ли чувствоваться разница менее жеткого крепления, меньше вибраций?
мотик 2 тактный конешно надо ставеть так называемый комфорт режым стоиш на старте с жоскими траверзами можно кончить.
- VADOKER SS
- Сообщения:175
- Зарегистрирован:
13.01.2009
В мене 2 мотика 1 cr125 2003 і yz250 2002 . на хонді салінблоки вібрацій нема комфортно і кілька раз падав (серйозно) руль на втулках перекошувало але не гнуло ,відпустив знизу гайки поставив руль на місце і все гуд . На ямахі вмене жостка траверса вібрація сильна , але як писали вище тільки коли газуєш на нітралкі вципившись в руль ( на старті ) підчас заїзду не заважає чи просто не звиртаєш увагу , p.s. Але знаючі люди кажуть що на 250 і з салінблоками є вібрація , раніши також цікавело це питання, як тільки купив 250 а зара незвиртаю увагу, звик напевно, хоча і катаюсь паралельно на 125 і 250...
Дякую за реальний відгук, який грунтується на досвіді.