Страница 1 из 2

масло в відділі колінвала

Добавлено: Пн ноя 30, 2009 11:47 pm
SoKILL
купив чезу
пробую, шось туговато йде і калатає більше ніж потрібно :)
провірити рівень масла надумав, відкрутив болт регульовки рвня, нічо, нахилив на себе, нічо :)
залив літру масла - потекло, рівень є, трохи прозрів, почав думати куди ділось масло :)

попробував проїхатись
на високих обертах чуть забагто диміло, значення багато цьому не придав
їздив я хв10
не більше
так як не було холостоко і не перло шо аж ппц, вирішив поміняти поршень
поршнеь другого ремонту
циліндр четвертого майже :)
зняв сьогодні циліндр, а мотик перед тим простояв майже тиждень
крутнув я колінвал а він виявляється плаває в маслі :)

я думаю шо це міг порватись лівий підшипник колінвала
чи правильно я думаю і чи підходить туди підшипник з яви !???

Добавлено: Вт дек 01, 2009 11:34 pm
SoKILL
мужики, підкажітЬ який там сальник :)

Добавлено: Ср дек 02, 2009 10:14 pm
murlen
Если не найдёшь родной сальник, поставь с дорожной ЧЗ-350 он подходит, на кроссовой сальник в алюминевой оправе, на дорожной без, размер одинаковый.

Добавлено: Ср дек 02, 2009 10:22 pm
SoKILL
а з яви 350 12в не підхолдитЬ ?

Re: масло в відділі колінвала

Добавлено: Ср дек 02, 2009 11:07 pm
mishko
SoKILL писал(а):
я думаю шо це міг порватись лівий підшипник колінвала
...калатати повинно громко... Який Чез напиши!

Добавлено: Ср дек 02, 2009 11:40 pm
кирюха
могла прокладка политеть на врядли через неё столько масла могло насосать,а с люксовой явы сальник тожэ подойдёт на той дорожнёй чезэте стоит двигло точно такое как на 634 яве 6 в

Добавлено: Ср дек 02, 2009 11:40 pm
SoKILL
250сс

Добавлено: Ср дек 02, 2009 11:41 pm
С@шок
Сальник на cz250 я ставил с Форда! "вродибы с гидроусилителя"!!!

Добавлено: Чт дек 03, 2009 12:29 am
SoKILL
добре шо підходить дешевий сальник з яви [:-}

Добавлено: Чт дек 03, 2009 8:50 am
murlen
С явы тоже подойдёт. Может между коробкой и коленвалом нарушена герметизация, газы в коробку не идут. думаю колоть тебе двигло надо неизвестно какого кота в мешке ты купил, расколешь будешь знать чем он дышет.

Добавлено: Чт дек 03, 2009 12:58 pm
SoKILL
думаю якби вихлопні гази йшли в мотор, то з самуна зверху де заливається масло йшов би дим...
а мотор колоти прийдеться якшо зніму ліву кришку а сальник на колінвалі буде в доброму стані :) :(

Добавлено: Чт дек 03, 2009 9:33 pm
кирюха
а оно можэт только внутырь масло засасывать у меня такое было с сапуна дыма нету а коленвал в масле с картера масло тянуло,перед тем как герметиком мазать не обезжирил герметик и сехал ,все проблемы из за невнимательности были

Добавлено: Чт дек 03, 2009 11:18 pm
mishko
Дешевий сальник з Яви-зло! Підбирай правильний, оригінал Гуферро-5 баксів...Якщо поршень в гільзі "слабувато"-колінвал буде в маслі...

Добавлено: Пт дек 04, 2009 12:06 am
кирюха
коленвал можэт быть только немножко в масле если поршэнь не важный,но я понял шо у пацыка он прям купается в масле,а с явы и правда сальник слабый его хватит можэт раза на 3-4 мне так кажэтся,

Добавлено: Пт дек 04, 2009 12:02 pm
murlen
Не знаю какие сейчас сальники делают у меня был ещё советких времён гуферо. В 2002 году перед гонкой у меня была такая же фигня масло тянуло с картера и дымил, родного не было пришлось ставить какой был до сих пор ходит тот сальник.