Страница 1 из 2
Зазор клапанов
Добавлено: Сб ноя 08, 2014 6:02 pm
satok
ребят помогите а то начинаю седеть
Мот суза др350 воздушник.
по мануалу впуск 0.05-0.10,випуск 0.17-0.22
Ставлю зазоры по мануалу на холодную, по мере прогрева звук усиливается, проверил- а зазоры увеличились
Что за фигня?По идее на горячую зазор должен уменьшатся.
Ну подумал может надо выставлять на горячую(хотя я знаю клапана регулируются на холодную),после как двигатель остыл -клапана зажатые
Не могу понять как так
Кто что посоветует?
П.С. усилие передается через коромысла.
Добавлено: Сб ноя 08, 2014 8:44 pm
Sledopyt
думаю клапана нужно притереть заново. Возможно изза нагара зазор и гуляет. Прошарошить качественными шарошками седла, если не износились, направляйки и клапана на износ заодно проверить.
Добавлено: Сб ноя 08, 2014 9:19 pm
satok
аа я забыл указать ,двиг после кап.рем. ,клапана притерты,Все в норме.
только одно не могу понять почему зазор увеличивается а не уменьшается.
Добавлено: Сб ноя 08, 2014 9:23 pm
satok
Sledopyt писал(а):зазор и гуляет. .
так дело в том что он не гуляет,а как бы работает наоборот
Добавлено: Вт ноя 11, 2014 6:20 pm
satok
Агов хлопці є тут хтось.
Порадьте щось бо зійду з розуму.
Добавлено: Вт ноя 11, 2014 7:55 pm
Sledopyt
износ распредвала и рокеров смотрел?
Добавлено: Вт ноя 11, 2014 8:24 pm
razvedchik
Нагрівається не тільки клапан, але і всі рухомі частини. Відповідно зазори на валах, розпредвалах, закладних, бугелях ,рокєрах і т.д. От і набігають твої соточки. На старих ктм-ах робив зазори дуже щільно - щоб щуп ледве ходив. Пережаті. На холодно . Десь так...
Добавлено: Вт ноя 11, 2014 9:03 pm
satok
Sledopyt писал(а):износ распредвала и рокеров смотрел?
Все інспектовано,і все в нормі
Я ж писав двигун після ремонту.
Добавлено: Вт ноя 11, 2014 9:09 pm
satok
razvedchik писал(а):Нагрівається не тільки клапан, але і всі рухомі частини. Відповідно зазори на валах, розпредвалах, закладних, бугелях ,рокєрах і т.д. От і набігають твої соточки. На старих ктм-ах робив зазори дуже щільно - щоб щуп ледве ходив. Пережаті. На холодно . Десь так...
Ну але це протирічить всім правилам.Та й на зажатих клапанах буде погано з заводкою.
П.С. Який щуп?
Той що відповідає мануалу?
Як що так то я так і роблю.
Щось мені здається що щось сильно нагріваеться в камері згоряння(пара гніздо -шляпка клапана?)
Тоді як зменьшити температуру в камері згоряння?
Добавлено: Вт ноя 11, 2014 9:29 pm
razvedchik
постав на впуск і випуск 0,08-0,1.Давно не мав воздушку, точно не памятаю.1, згідно твого мануала велика розбіжність між фазами вп-вип.
2 що по мітках,
3 карбік не біднить
пс в першому пості в тебе зажимає, в другому збільшується
-клапана зажатые
почему зазор увеличивается
Добавлено: Вт ноя 11, 2014 9:52 pm
satok
Карбік буду завтра мучити.Теж є підоздра на бідну суміш.
Мітки в ідеалі +новий ланцюг.
Не дочитав?
Пишу ще раз, на холодну ставив по мануалу, при роботі -Зазори збільшуються.
Ставлю такі самі зазори на гарячу,остиває - щуп не лізе(зажаті).
Тепер поставив (на холодний)Впуск 0.05 випуск 0.10 Вже краще,але все рівно не можу добитися "шелестіння" ,чути цокіт.Та й оп'ять це - не правильно
Добавлено: Вт ноя 11, 2014 10:04 pm
razvedchik
може рокера мають виробітку від клапанів і , коли ставиш щуп тобі здається що все добре. А в самому рокері ямка - туда щуп не прогнеться. От і набігає твій зазорчик в плюс.
Знімати рокера і тиранути на алмазному камінчику.
ПС . мав таку проблему на ХТ 600, 86 р .в.
Добавлено: Вт ноя 11, 2014 10:19 pm
satok
Я сам зубний технік
Регуліровочні болтики зразу тиранув алмазом
,
Розподільчий вал теж в нормі,місця на рокерах де ходять кулачки р.в.
теж в нормі.
Проблема одна -зазор при нагріванні має зменшуватись, а він збільшується.(навіщо він називаеться тепловий?)
Добавлено: Ср ноя 12, 2014 7:45 am
Sledopyt
клапана седла давно менялись?
Добавлено: Ср ноя 12, 2014 8:07 am
golod
Все, что написал в первом посте верно и правда. Ставь по мануалу на холодную и не парься. На
горячем моторе зазоры
увеличиваються,, а на рабочем уменьшаються. Проверено и не раз, только, как проверить зазары на работающем двигателе
,