250 to 300cc kit для ktm exc
Модератор:Neposeda
Вчора нарешті отримав вже зібраного мотора, лишилось тільки помістити його в раму та підключити :)
тому вже можу підбити проміжний підсумок:
Витрати часу: 9 місяці з дня поломки до сьогодні (сюди входить вивчення матчастини та пошук оптимального варіанту, доставка товару, місяць роздумів чи робити самому чи віддати майстру, ну і робота майстра)
Витрати коштів на серце мотоцикла:
Big bore kit - 850 usd + 100 usd shipping
розмитнення - 3500 грн.....
новий поршень - 150 дол. (оригінал прийшов не в розмір.... )
повний набір проладок 90 фунтів ( не всі з яких підійшли)
шатун, підшипники - 220 євро
робота плюс різні дрібниці (сальники, деякі болти та інші супутні матеріали) - 6500 грн
окрім цього ряд "ніштячків" які не відносяться до мотору не враховую (муси, нові зірки, цепок, масла, фільтра та інше)
лишилось тільки купити/замінити голку та жикльори під цей комплект ну і насолоджуватись результатом :)
Сума +/- 1900 дол, та кращий байк в класі готовий
тому вже можу підбити проміжний підсумок:
Витрати часу: 9 місяці з дня поломки до сьогодні (сюди входить вивчення матчастини та пошук оптимального варіанту, доставка товару, місяць роздумів чи робити самому чи віддати майстру, ну і робота майстра)
Витрати коштів на серце мотоцикла:
Big bore kit - 850 usd + 100 usd shipping
розмитнення - 3500 грн.....
новий поршень - 150 дол. (оригінал прийшов не в розмір.... )
повний набір проладок 90 фунтів ( не всі з яких підійшли)
шатун, підшипники - 220 євро
робота плюс різні дрібниці (сальники, деякі болти та інші супутні матеріали) - 6500 грн
окрім цього ряд "ніштячків" які не відносяться до мотору не враховую (муси, нові зірки, цепок, масла, фільтра та інше)
лишилось тільки купити/замінити голку та жикльори під цей комплект ну і насолоджуватись результатом :)
Сума +/- 1900 дол, та кращий байк в класі готовий
Последний раз редактировалось EvgeshaXR Чт фев 14, 2019 11:07 pm, всего редактировалось 1 раз.
KTM EXC 250/300 2t
И что самое замечательное, цена продажи осталось старая и больше от года зависит )))
Мотор сделал, а подвески хотя бы обслужил? Хотя бы замена масла...
Мотор сделал, а подвески хотя бы обслужил? Хотя бы замена масла...
тут я б засмутився, якщо б продавав його. А так то планую тільки кайфовать )))
По ходовій, то робота зроблена але не на 100%, оскільки вилка перебрана, підшипники колес замінені. Задній аморт і маятник поки що не чіпав...
KTM EXC 250/300 2t
Для себя пришел к следующему:
Смазка подшипников маятника и прогрессии (у тебя её нет, вернее есть но в амморте PDS) 2 раза в год, зимой и в середине сезона.
Замена масла в подвесках 30-40 часов, но когда в этом году полез в вилку на примерно 40 часах офигел какое там грязное масло. Поэтому тоже желательно почаще менять.
Смазка подшипников маятника и прогрессии (у тебя её нет, вернее есть но в амморте PDS) 2 раза в год, зимой и в середине сезона.
Замена масла в подвесках 30-40 часов, но когда в этом году полез в вилку на примерно 40 часах офигел какое там грязное масло. Поэтому тоже желательно почаще менять.
В мене частіше тече вилка від простою
ну я думаю що руки треба буде чимось зайнять))
ну я думаю що руки треба буде чимось зайнять))
KTM EXC 250/300 2t
Не чего подобного, цена после такого ремонта старой не может быть уже по определению...
Для голодранцев которые хотят рыбку съесть и на сосну залезть , есть одуренные сайты под названием " OLX", "мотосало" и самый "халявный" конечно же "алегро", там всё "пшиско за дарма..." можно купить...
Понимаю, что не обрадую, но все это здесь можно было бы купить за 700 дол - в Рахове продается комплект.
Но то такое.
Теперь главное использовать этот снаряд по назначению)
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!
Driverok - а что подразумевается под комплектом который есть в Рахове?
Это цилиндр, поршень, набор прокладок на весь двигатель, головка и полный комплект "шторки" ( на 250 ведь другая... ) , или в Рахове немножко другой "комплект"..?
Да.Там еще и мозги меняются тоже. Тоже в комплекте. Что-то фотка через Ж вставляется - не пойму, у меня нихрена не открывается(((
Еще и иглы в карбе надо будет под 300 менять, 250 и 300 с разными кодами по крайней мере идут.
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!
- любитель 22
- Сообщения:374
- Зарегистрирован:
20.10.2013 - Откуда:ДОНБАСС.
А вожно вопрос у знатоков- а продувки окон одинаковые что на кроссовом и на хардэндуро цилиндре.?.
ну ця покупка була спонтання, тому я не засмутився)
ну і плюс, опис на олх та на ebay набагато відрізняються...
KTM EXC 250/300 2t
Не знаю на 100%, но мне кажется, что цилиндры одинаковые. Голова может быть разная - степень сжатия выше на кроссе.любитель 22 писал(а): ↑Вт фев 19, 2019 8:21 pmА вожно вопрос у знатоков- а продувки окон одинаковые что на кроссовом и на хардэндуро цилиндре.?.
Но это не точно))) (с)
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!