250 to 300cc kit для ktm exc
Модератор:Neposeda
Ну от нарешті прийшла посилка з Америки, і мій циліндр з поршнем а також рядом "ніштяків" вже у мене. На днях виложу фото, думаю буде цікаво :)
Для тих, хто "рядовий" та замовляє напряму на себе без всіляких "схем" розмитнення біг бор кіта обійшлось в 3500 грн. (10% мито та 20% ПДВ) це з урахуванням того, що продавець занизив митну вартість продукту.
на днях має прийти тул для того, щоб зняти маховик (хтось називає магнето). І буду колоти двигун та віддавати колінвал для замінити шатуна та калібровки одному з учасників дискусії
а поки вся чорнова робота ще в процесі, хотів би запитати в знавців, як правильно обкатати 2т техніку після таких махінацій. Оскільки біглим пошуком знайшов тільки на 4Т або скутери. а на буржуйських сайтах то взагалі: цикл наступний (нагріти двигун до високої температури і дати повністю охолонуть) так 5 разів і все, можна топить. А враховуючи затрачені ресурси на апарат, не хотілося б ще з осінніх покатух випасти...
Для тих, хто "рядовий" та замовляє напряму на себе без всіляких "схем" розмитнення біг бор кіта обійшлось в 3500 грн. (10% мито та 20% ПДВ) це з урахуванням того, що продавець занизив митну вартість продукту.
на днях має прийти тул для того, щоб зняти маховик (хтось називає магнето). І буду колоти двигун та віддавати колінвал для замінити шатуна та калібровки одному з учасників дискусії
а поки вся чорнова робота ще в процесі, хотів би запитати в знавців, як правильно обкатати 2т техніку після таких махінацій. Оскільки біглим пошуком знайшов тільки на 4Т або скутери. а на буржуйських сайтах то взагалі: цикл наступний (нагріти двигун до високої температури і дати повністю охолонуть) так 5 разів і все, можна топить. А враховуючи затрачені ресурси на апарат, не хотілося б ще з осінніх покатух випасти...
KTM EXC 250/300 2t
Съемники можно было и самому сделать у токаря, вышло бы не дешево, но меньше чем заказывать.
Что бы нормально обкатывать, нужно что бы все было настроено правильно и не беднило, не было подсоса воздуха.
Прогулок по ровным дорожкам без перекрутов, но и без работы "в натяг" хватит, главное что бы все было настроено как надо.
И перед установкой все промеряй: цилиндр, поршень, кольца.
Возможно пропорцию масла немного увеличить.
Сколько ты делаешь?
Что бы нормально обкатывать, нужно что бы все было настроено правильно и не беднило, не было подсоса воздуха.
Прогулок по ровным дорожкам без перекрутов, но и без работы "в натяг" хватит, главное что бы все было настроено как надо.
И перед установкой все промеряй: цилиндр, поршень, кольца.
Возможно пропорцию масла немного увеличить.
Сколько ты делаешь?
Ну да, питання по обкаткі заключалось в тому що як правильно обкатать щоб продлить службу якщо:
- фільтр чистий та пропитаний (планую купити новий для такого діла, хоча 2 вже є)
-Карбюратор оновлений та налаштований (репер кіт вже є, жикльори під різну температуру теж, голка їде)
- свічка нова
- біг бор теж новий))
- бензин нормальний (Okko 95 євро)
- масло туди добавлено (1:30 Motule 710)
- зірки будуть поміняні на 13/52 стояли (13 та 49)
зауваження/коментарі?)
Сходу питання, промірять щоб знать чи все в допустимих нормах чи щоб при інспекції через пів року/рік знать як змінилось?
p.s. асистувать будуть знаючі люди, просто хочу зробити все своїми руками
- фільтр чистий та пропитаний (планую купити новий для такого діла, хоча 2 вже є)
-Карбюратор оновлений та налаштований (репер кіт вже є, жикльори під різну температуру теж, голка їде)
- свічка нова
- біг бор теж новий))
- бензин нормальний (Okko 95 євро)
- масло туди добавлено (1:30 Motule 710)
- зірки будуть поміняні на 13/52 стояли (13 та 49)
зауваження/коментарі?)
Сходу питання, промірять щоб знать чи все в допустимих нормах чи щоб при інспекції через пів року/рік знать як змінилось?
p.s. асистувать будуть знаючі люди, просто хочу зробити все своїми руками
KTM EXC 250/300 2t
Мерять что бы из-за какой-то мелочи не запороть все остальное.
И если все будет ок, то в межсезонье вскрыть верх и проинспектировать.
Ну это если ты в этому году хотя бы 50-60 часов успеешь намотать.
И если все будет ок, то в межсезонье вскрыть верх и проинспектировать.
Ну это если ты в этому году хотя бы 50-60 часов успеешь намотать.
Та я того і вкидую туди, бо за рік аби 50-60 годин накатав... катаю лише на вихідних по пару годин а колупаться в ньому хочеться по мінімуму
Туди ще планую поставити муси на перед і зад
Ну і можливо за зиму ще вкину в rekluse 3.0
тому сподіваюсь вийти тільки на мийку фільтра, заміна зірок та ланцюга.
Туди ще планую поставити муси на перед і зад
Ну і можливо за зиму ще вкину в rekluse 3.0
тому сподіваюсь вийти тільки на мийку фільтра, заміна зірок та ланцюга.
KTM EXC 250/300 2t
Ну чого так скептично?
найдорожча частина вже проінвестована, муси по ціні більш менш доступні.
ну а щеплення там під знаком питання
тому планую на форум заходити тільки з питанням " порадьте де можна покатать в місцях не далеких від Києва"
Але як то кажуть, час покаже...може тут в розділі продаж ендуро зявиться одиниця в захмарній ціні
найдорожча частина вже проінвестована, муси по ціні більш менш доступні.
ну а щеплення там під знаком питання
тому планую на форум заходити тільки з питанням " порадьте де можна покатать в місцях не далеких від Києва"
Але як то кажуть, час покаже...може тут в розділі продаж ендуро зявиться одиниця в захмарній ціні
KTM EXC 250/300 2t
И еще момент, все те железяки что ты ставишь, они при продаже особой роли в увеличении цены не сыграют, будь готов к этому.
як би не було прикро, але я в курсі....
Але я вважаю, що після таких інвестицій та з моїм режимом катань, вистачить на довго корчика а дивлюсь по форуму, тут на ходу ще апарати 80-х, 90-х років є, тому це додає оптимізму
до речі, ніхто не в курсі, це так продумано чи це "колхоз", для того щоб знять свічку на моєму мото треба добре попотіти, точніше зняти просто, а от назад поставить ковпачок на свічку досить тяжко через малий зазор між свічкою та рамою... і в мене виникли сумніви, можливо той ковпачок не рідний?
Але я вважаю, що після таких інвестицій та з моїм режимом катань, вистачить на довго корчика а дивлюсь по форуму, тут на ходу ще апарати 80-х, 90-х років є, тому це додає оптимізму
до речі, ніхто не в курсі, це так продумано чи це "колхоз", для того щоб знять свічку на моєму мото треба добре попотіти, точніше зняти просто, а от назад поставить ковпачок на свічку досить тяжко через малий зазор між свічкою та рамою... і в мене виникли сумніви, можливо той ковпачок не рідний?
KTM EXC 250/300 2t
1:60 лью всегда.
1:30 - это у тебя по мануалу? Или эксперты насоветовали?
Набивку выхлопа менял? Видел где лишнее масло живет?
Обкатку часто проходил на гонках.
Поэтому, как по мне, тема надуманна.
Просто катай и получай удовольствие.
1:30 - это у тебя по мануалу? Или эксперты насоветовали?
Набивку выхлопа менял? Видел где лишнее масло живет?
Обкатку часто проходил на гонках.
Поэтому, как по мне, тема надуманна.
Просто катай и получай удовольствие.
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!
1:30 це по порадам, а по мануалу "1:60 when using high grade, two- stroke oil.
When in dout, please contact your importer or use 1:40 mix ratio to be on the safe side"
А так, як в мене є сумніви до масла тому використовую 1:30
на новий двигун мабуть куплю мотюль 800, а не 710 і буду мішать десь 1:50-1;40
Набивку вже замовив, на вихідних зняв і був здивований що вона не така і "ушатана" як могла би бути там де ближче до зовнішнього контуру навість світлі ділянки є.
Driverok - обслуговуєшся за власні кошти чи спонсорів?
ну а щодо обкатки, то кажу ж що на міжнародних сайтах знайшов інформацію, що там двигун на холостих прогрівається 10-15 хв, потім остиває. таку процедуру 3-5 разів зробив і все. Але ж після вкладених інвестицій хочеться перестрахуватись і хоча б 5-7 м.ч. не мучать його "в натяг" і на максимальних довго не крутить, а там змінити масло, а після вже на скільки духу хвате
When in dout, please contact your importer or use 1:40 mix ratio to be on the safe side"
А так, як в мене є сумніви до масла тому використовую 1:30
на новий двигун мабуть куплю мотюль 800, а не 710 і буду мішать десь 1:50-1;40
Набивку вже замовив, на вихідних зняв і був здивований що вона не така і "ушатана" як могла би бути там де ближче до зовнішнього контуру навість світлі ділянки є.
Driverok - обслуговуєшся за власні кошти чи спонсорів?
ну а щодо обкатки, то кажу ж що на міжнародних сайтах знайшов інформацію, що там двигун на холостих прогрівається 10-15 хв, потім остиває. таку процедуру 3-5 разів зробив і все. Але ж після вкладених інвестицій хочеться перестрахуватись і хоча б 5-7 м.ч. не мучать його "в натяг" і на максимальних довго не крутить, а там змінити масло, а після вже на скільки духу хвате
KTM EXC 250/300 2t
Про спонсоров рыдал)))
Просто читая твои посты создается впечатление, что ты Шатл запускаешь)
80% народу у нас катается в обкаточном режиме)
Поэтому и говорю, что врядли ты сломашь свой пепелац.
Покатайся не с полным газом - вот и вся обкатка)
Масло в коробке к поршневой группе отношения не имеет, поэтому если сцепление не менял - можно и не менять после «обкатки».
Лучше его просто часто менять - я раз в 10 часов меняю. +До и после гонок.
710 нормальное масло. 800 лучше, но это если винтишь и греешь постоянно. 3-й год ещжу на Айпон катана - это не самое топовое масло, думаю примерный аналог 710. Нареканий нет.
Просто читая твои посты создается впечатление, что ты Шатл запускаешь)
80% народу у нас катается в обкаточном режиме)
Поэтому и говорю, что врядли ты сломашь свой пепелац.
Покатайся не с полным газом - вот и вся обкатка)
Масло в коробке к поршневой группе отношения не имеет, поэтому если сцепление не менял - можно и не менять после «обкатки».
Лучше его просто часто менять - я раз в 10 часов меняю. +До и после гонок.
710 нормальное масло. 800 лучше, но это если винтишь и греешь постоянно. 3-й год ещжу на Айпон катана - это не самое топовое масло, думаю примерный аналог 710. Нареканий нет.
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!
:)
Ну це добре що посмішку була)))
Ну не шатл, але ж не охота накосячить)
Що багато люду катає в режимі "еко" тут я згоден. Катався з різними компашками то було не дуже динамічно))
Але тому то й є бажання спробувати себе в гонці аматорів щоб знать на що здатний :))
А мотор я повністю перебираю, шатун, колінвал, підшипніки і сальніки :)
Ну я так впринципі і міняв але ж для свого треба все найкраще, тому перейду мабуть на більш дорогий сегмент масла
Ну це добре що посмішку була)))
Ну не шатл, але ж не охота накосячить)
Що багато люду катає в режимі "еко" тут я згоден. Катався з різними компашками то було не дуже динамічно))
Але тому то й є бажання спробувати себе в гонці аматорів щоб знать на що здатний :))
А мотор я повністю перебираю, шатун, колінвал, підшипніки і сальніки :)
Ну я так впринципі і міняв але ж для свого треба все найкраще, тому перейду мабуть на більш дорогий сегмент масла
KTM EXC 250/300 2t
я так розумію що у вас залишився непотрібний вам ціліндр, я можу купити його по ціні умовного металобрухту, для вiдновлення нiкасілю до нашого обмiнного фонду цiлiндрів див: www.galvanokompozit.com
ех, не знав я що так багато часу займає "тюнінг" ....
чекаю я ще поки зберуть та відправлять мені мотора. А тим часом замовив собі муси в колеса. Читав одну із груп у ФБ, де були нарікання до муса, а в результаті виявилось що резина була не підходяща для нього. Тому виникло питання, чи знає хтось інформацію яку резину варто купувати під мусс?
Замовив муси в наступних розмірах:
90/90-21
140/80-18
чекаю я ще поки зберуть та відправлять мені мотора. А тим часом замовив собі муси в колеса. Читав одну із груп у ФБ, де були нарікання до муса, а в результаті виявилось що резина була не підходяща для нього. Тому виникло питання, чи знає хтось інформацію яку резину варто купувати під мусс?
Замовив муси в наступних розмірах:
90/90-21
140/80-18
KTM EXC 250/300 2t