Honda CRF 250 R не могу завести после изменения зазоров клап
Модератор:Neposeda
Шановні специ, прохання помогти новачку... спеців у нас немає в місті приходиться шаманити самим
мот заводився більш менш норм... поліз регульнути зазори, бо сезон на носі... впуск зажатий був щуп 0,05 ледве заходив... зробив 0,12 як мануал каже, метки провірив, зобрав все ок. Копкаю кік, хлопки у вихлопну і не стартує... свіча мокра... замінив бенз, свічку- теж саме...
з толкача тоже не заводиться... що сталося ? компресія є... іскра є.. ватафака
Honda CRF 250 R 2008
мот заводився більш менш норм... поліз регульнути зазори, бо сезон на носі... впуск зажатий був щуп 0,05 ледве заходив... зробив 0,12 як мануал каже, метки провірив, зобрав все ок. Копкаю кік, хлопки у вихлопну і не стартує... свіча мокра... замінив бенз, свічку- теж саме...
з толкача тоже не заводиться... що сталося ? компресія є... іскра є.. ватафака
Honda CRF 250 R 2008
Куплю винчестер! Жесткие диски не предлагать.
можно по телефону набрати кому не важко, або маякніть - я перенаберу 0507310796 Слава
Буду вдячний
Буду вдячний
Куплю винчестер! Жесткие диски не предлагать.
100% переплутав:-), і дивись щоб поршень був у ВМТ:-)
Дорога возникает под ногами идущего
я розумію, що мало віриться, але з метками все ок... якась мазафака фотки зроблю завтра з метками.
кажуть можливо з декомпресором проблема...
кажуть можливо з декомпресором проблема...
Куплю винчестер! Жесткие диски не предлагать.
бувало зірочки на валу проверталися і мітки неможна виставить
постав колінвал в ВМТ і подевись на кулачки вони повинні стояти чітко в верx
постав колінвал в ВМТ і подевись на кулачки вони повинні стояти чітко в верx
газ пол люби дорога
Є така думка, що титанові клапана на всосі розтягнулися і не тримають. набігали 100 мото годин
вихлоп сталь
вихлоп сталь
Куплю винчестер! Жесткие диски не предлагать.
Если ты отрегулировал и по меткам собрал правильно то и на "конченых" клапанах она будет работать и заводится(только не долго ,на пару часов) Там ещё есть метка на якоре зажигания .Если врашать якорь против часовой то вторая .Они там рядом.Это тоже ВМТ.А про клапана,то на выхлопе сталь это оригинал (идут с завода).Проверь всё внимательно без спешки.Ssl писал(а):Є така думка, що титанові клапана на всосі розтягнулися і не тримають. набігали 100 мото годин
вихлоп сталь
Треба було перший раз провірив мітки і позначив маркером ,а потім остальне.Ssl писал(а): поліз регульнути зазори, бо сезон на носі... впуск зажатий був щуп 0,05 ледве заходив... зробив 0,12 як мануал каже, метки провірив, зобрав все ок.
Honda CRF 250 R 2008
Бо виходить до регуліровки клапана не були розтягнуті ,а після розтягнулися
А іскра є?