Honda CRF 250 R не могу завести после изменения зазоров клап

Советы по ремонту и обслуживанию двигателя

Модератор:Neposeda

Ответить
Автор Сообщение
Ssl
Аватара пользователя
Сообщения:9
Зарегистрирован:
09.03.2016
Откуда:Mukachevo

#1 Сообщение Ssl » Ср мар 09, 2016 12:39 pm


Шановні специ, прохання помогти новачку... спеців у нас немає в місті приходиться шаманити самим
мот заводився більш менш норм... поліз регульнути зазори, бо сезон на носі... впуск зажатий був щуп 0,05 ледве заходив... зробив 0,12 як мануал каже, метки провірив, зобрав все ок. Копкаю кік, хлопки у вихлопну і не стартує... свіча мокра... замінив бенз, свічку- теж саме...
з толкача тоже не заводиться... що сталося ? компресія є... іскра є.. ватафака ]:->
Honda CRF 250 R 2008
Куплю винчестер! Жесткие диски не предлагать.
 

Ssl
Аватара пользователя
Сообщения:9
Зарегистрирован:
09.03.2016
Откуда:Mukachevo

#2 Сообщение Ssl » Ср мар 09, 2016 12:44 pm


можно по телефону набрати кому не важко, або маякніть - я перенаберу 0507310796 Слава 8-)
Буду вдячний *DRINK*
Куплю винчестер! Жесткие диски не предлагать.
 

Zippo
мастер
Сообщения:1549
Зарегистрирован:
24.02.2009

#3 Сообщение Zippo » Ср мар 09, 2016 12:50 pm


метки ГРМ смотри
 

Sledopyt
мастер
Сообщения:664
Зарегистрирован:
16.03.2012
Откуда:Кременчуг

#4 Сообщение Sledopyt » Ср мар 09, 2016 7:45 pm


100% переплутав:-), і дивись щоб поршень був у ВМТ:-)
Дорога возникает под ногами идущего
 

Ssl
Аватара пользователя
Сообщения:9
Зарегистрирован:
09.03.2016
Откуда:Mukachevo

#5 Сообщение Ssl » Ср мар 09, 2016 9:10 pm


я розумію, що мало віриться, але з метками все ок... якась мазафака фотки зроблю завтра з метками.
кажуть можливо з декомпресором проблема...
Куплю винчестер! Жесткие диски не предлагать.
 

Адреналин
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:643
Зарегистрирован:
02.02.2010
Откуда:BOBRINEC

#6 Сообщение Адреналин » Ср мар 09, 2016 9:41 pm


бувало зірочки на валу проверталися і мітки неможна виставить
постав колінвал в ВМТ і подевись на кулачки вони повинні стояти чітко в верx
газ пол люби дорога
 

Ssl
Аватара пользователя
Сообщения:9
Зарегистрирован:
09.03.2016
Откуда:Mukachevo

#7 Сообщение Ssl » Чт мар 10, 2016 10:24 pm


ИзображениеИзображение
Куплю винчестер! Жесткие диски не предлагать.
 

Ssl
Аватара пользователя
Сообщения:9
Зарегистрирован:
09.03.2016
Откуда:Mukachevo

#8 Сообщение Ssl » Чт мар 10, 2016 10:26 pm


ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Куплю винчестер! Жесткие диски не предлагать.
 

Ssl
Аватара пользователя
Сообщения:9
Зарегистрирован:
09.03.2016
Откуда:Mukachevo

#9 Сообщение Ssl » Чт мар 10, 2016 10:28 pm


Є така думка, що титанові клапана на всосі розтягнулися і не тримають. набігали 100 мото годин
вихлоп сталь
Куплю винчестер! Жесткие диски не предлагать.
 

Sova148
мастер
Сообщения:254
Зарегистрирован:
14.12.2012
Откуда:Украина, Харьков

#10 Сообщение Sova148 » Чт мар 10, 2016 11:23 pm


Ssl писал(а):Є така думка, що титанові клапана на всосі розтягнулися і не тримають. набігали 100 мото годин
вихлоп сталь
Если ты отрегулировал и по меткам собрал правильно то и на "конченых" клапанах она будет работать и заводится(только не долго ,на пару часов) Там ещё есть метка на якоре зажигания .Если врашать якорь против часовой то вторая .Они там рядом.Это тоже ВМТ.А про клапана,то на выхлопе сталь это оригинал (идут с завода).Проверь всё внимательно без спешки.
 

satok
мастер
Сообщения:294
Зарегистрирован:
21.11.2011
Откуда:Україна

#11 Сообщение satok » Пн июн 26, 2017 11:06 pm


Ssl писал(а): поліз регульнути зазори, бо сезон на носі... впуск зажатий був щуп 0,05 ледве заходив... зробив 0,12 як мануал каже, метки провірив, зобрав все ок.
Honda CRF 250 R 2008
Треба було перший раз провірив мітки і позначив маркером ,а потім остальне.
Бо виходить до регуліровки клапана не були розтягнуті ,а після розтягнулися 8-)
А іскра є?
 

Ответить

Вернуться в «Двигатель»