Страница 1 из 3

Допоможіть з вибором

Добавлено: Вт янв 21, 2014 12:13 pm
Іван Повидло
Привіт всім
Страшно хочу купити собі мот для лісу. Досвід їзди є але на совкоциклах і після того як останій згорів зрозумів що треба щось міняти )))
Бюджет невеликий 1500 зелених . Вже оглядав чезу 250 яка мені здалась застарілою і ще є Сузукі ( модель не пам'ятаю але точно 250 сс 1992-1995 років випуску ) Але це крос і мене непокоїть те що чув що в них мотори обслуговуються по годинах ( правда ?)
Також з радістю прийму всі поради і пропозиції від вас щодо покупки мота ( я знаходжуся в Києві )
Буду вдячний за поради

Добавлено: Вт янв 21, 2014 12:36 pm
Dmitry090
Совкоцикли були кросові?

Добавлено: Вт янв 21, 2014 2:48 pm
Astaldo
http://www.motocross.ua/forum/viewtopic.php?t=29520 мені здається це ідеальний варіант для тебе, кльова ходовка, типовий китайський двигун-дешеві запчастини і знайти нескладно.
У старого японця тобі доведеться вкласти принаймні ще доларів 400 щоб він поїхав, тому тут на твій страх і ризик.
Про години у кросових апаратів правда, регламент на поршень від 10 годин, але це у режимі використання за призначенням.
У категорії для лісу ще можна звернути увагу на пітбайки, та вони на любителя через свій розмір

Добавлено: Вт янв 21, 2014 7:21 pm
Іван Повидло
Ні в мене раніше були лише дорожники
Щодо використання за призначенням можна по грунтовніше ?
Типу якщо не при повних нагрузках ?
А як просто кататися і слідкувати за маслом й фільтром думаю стане на довше ( правильно мислю ?))
А 125 сс є сенс розглядати ?

Добавлено: Ср янв 22, 2014 12:07 am
Astaldo
Використання за призначенням - тренування і змагання з мотокросу, це і будуть повні навантаження. Якщо у режимі покатушок - до 60 годин, але треба бути дуже уважним до стану цпг, то ж тут ти правий.
Варіант із 125 я б розглядав у першу чергу. З власного досвіду - я почав із 125, мені вистачає аж за голову, тим паче що потенціал 125 ще треба реалізувати. 125 як на мене, обов`язковий перший байк для кросу, він реально вчить їздити. Ну а по-друге 125 доволі не вибагливий на відміну від 4т 250 (125 2т і 250 4т, це байки одного класу) і вдвічи дешевший в обслуговуванні, незважаючи на міфологічно більший ресурс 4т. І з огляду на твій нинішній бюджет, придбання і обслуговування 4т тобі поки що не вдасться.
Для початку чітко визнач для себе-що саме ти хочеш, лісові покатушки, чи заняття мотокросом, принаймні для душі.
І зверни увагу на досвід інших користувачів, теми про перший мотоцикл тут мають популярність.

Добавлено: Ср янв 22, 2014 1:04 pm
Іван Повидло
В мене ліс через дорогу хочеться просто кататися для душі. Ну і час від часу поїхати на рибу і інші забави. Але буду використовувати часто літом може і кожен день. Мій ріст 184 вага 87 кг ( це так для інфи )
Трохи переживаю через ресурс щоб не капіталити мотор в середині сезону
Тому може хтось знає скільки 60 мотогодин в км ?

Добавлено: Ср янв 22, 2014 1:21 pm
Іван Повидло
Чи може є сенс придивитися до тої чези 250 ?
Але особисто мені казали про те що це ніби дрова на колесах (((

Добавлено: Ср янв 22, 2014 2:17 pm
Astaldo
Мотогодини перевести у кілометри неможливо, тобі доведеться звикати до цієї одиниці виміру, якщо ти хочеш щось більш-менш пристойне взяти.
На твоєму місці я б роглянув пропозицію яку я скинув вище, хоча з чз ти навчишся усім видам ремонту.

Добавлено: Ср янв 22, 2014 4:06 pm
Іван Повидло
Та мені б усім видам їзди навчитися )))
Є ще суза 250 2 т
От до неї мене найбільше тягне єдине що хочу знайти людину яка розбирається і оглянула стан мота
Також подивлюсь на 125 сс але мене до них не сильно тягне кажуть набридає за тиждень тимпаче з моєю вагою

Добавлено: Ср янв 22, 2014 4:51 pm
Astaldo
Іван Повидло писал(а): кажуть набридає за тиждень тимпаче з моєю вагою
рекомендую тобі не прислухатися до подібних некомпетентних твердженнь

Добавлено: Ср янв 22, 2014 5:34 pm
Іван Повидло
А які моделі можете порадити шукати щоб вкластися в мій бюджет ?

Добавлено: Ср янв 22, 2014 5:41 pm
Іван Повидло
Знайшов хускварну вре 125 2010 року
Що скажете ?

Добавлено: Ср янв 22, 2014 6:14 pm
Sledopyt
не рвись за брендом. Одно время около 2 лет пользовал китайский эндуро. Остался доволен. Хорошая динамика двигателя как на асфальте так и грунте. А прикатаешься там будешь смотреть что тебе дальше искать.

Добавлено: Ср янв 22, 2014 6:47 pm
Іван Повидло
Я не рвуся за брендом. Хочеться просто хочаб раз мати гарну техніку яка б влаштовує за всіма параметрами
Про китайські моти мені казали що дуже швидко вбиваються і дуже часто чув що це ендуро тільки з виду

Добавлено: Ср янв 22, 2014 7:00 pm
Іван Повидло
А що ви скажете про stels 400 ?