Чесні 250 кубів з двигуна із Китаю, або як зробити із 163fml(ml) в 172fmm
Добавлено: Ср дек 01, 2021 7:41 pm
Всім привіт і доброго часу, інформації яку буде надано нижче чисто мої експерименти і мої помилки, роблю все по своїх можливостях, так що дякую за розуміння.
Може комусь буде корисною ця інформація.
Були плани поставити на ходову від Хонда монтеса якійсь двигун з кубатурою побільше, і мій погляд впав на двигун ML 163 це водяний штанговий двигун на 200сс.
Так як на Хонді було водяне охолодження і як по мені це був ідеальним варіантом, але він туди просто не влазить і почалися пошуки іншого двигуна.
Було знайдено картера від двигуна spark r6 у якого була горловина під циліндр була майже така як треба, по шпильками співпала з циліндром з 172 fmm ( розмір поршня 72мм )
Для його встановлення треба було розточіть посадку під циліндр з 66мм до 78мм.
Координатно розточного станка по місту я не знайшов і прийшлося шліфувати наждачною щіткою целіндричної форми яка ідеально справилася , не станок звісно але для гаражних умов норм.
Також прикупив головку. БУ не знайшов прийшлося взяти нову , ціни кусаються якщо чесно.
І ось що вийшло
Циліндр для порівняння 166 fmm 250сс
Різниця очевидно, всі виміри зроблю пізніше як буде готовий колінвал, з ним треба також попрацювати але про це пізніше напишу як буде готовий
Ці фото чисто примірка, а так вроді щось виходить
Якщо комусь щось цікаво пишіть на вайбер або телефонуйте 0668217574
Може комусь буде корисною ця інформація.
Були плани поставити на ходову від Хонда монтеса якійсь двигун з кубатурою побільше, і мій погляд впав на двигун ML 163 це водяний штанговий двигун на 200сс.
Так як на Хонді було водяне охолодження і як по мені це був ідеальним варіантом, але він туди просто не влазить і почалися пошуки іншого двигуна.
Було знайдено картера від двигуна spark r6 у якого була горловина під циліндр була майже така як треба, по шпильками співпала з циліндром з 172 fmm ( розмір поршня 72мм )
Для його встановлення треба було розточіть посадку під циліндр з 66мм до 78мм.
Координатно розточного станка по місту я не знайшов і прийшлося шліфувати наждачною щіткою целіндричної форми яка ідеально справилася , не станок звісно але для гаражних умов норм.
Також прикупив головку. БУ не знайшов прийшлося взяти нову , ціни кусаються якщо чесно.
І ось що вийшло
Циліндр для порівняння 166 fmm 250сс
Різниця очевидно, всі виміри зроблю пізніше як буде готовий колінвал, з ним треба також попрацювати але про це пізніше напишу як буде готовий
Ці фото чисто примірка, а так вроді щось виходить
Якщо комусь щось цікаво пишіть на вайбер або телефонуйте 0668217574