Страница 1 из 1

Чесні 250 кубів з двигуна із Китаю, або як зробити із 163fml(ml) в 172fmm

Добавлено: Ср дек 01, 2021 7:41 pm
Игорь-к-16
Всім привіт і доброго часу, інформації яку буде надано нижче чисто мої експерименти і мої помилки, роблю все по своїх можливостях, так що дякую за розуміння.
Може комусь буде корисною ця інформація.

Були плани поставити на ходову від Хонда монтеса якійсь двигун з кубатурою побільше, і мій погляд впав на двигун ML 163 це водяний штанговий двигун на 200сс.
Так як на Хонді було водяне охолодження і як по мені це був ідеальним варіантом, але він туди просто не влазить і почалися пошуки іншого двигуна.
Було знайдено картера від двигуна spark r6 у якого була горловина під циліндр була майже така як треба, по шпильками співпала з циліндром з 172 fmm ( розмір поршня 72мм )
Для його встановлення треба було розточіть посадку під циліндр з 66мм до 78мм.
Координатно розточного станка по місту я не знайшов і прийшлося шліфувати наждачною щіткою целіндричної форми яка ідеально справилася , не станок звісно але для гаражних умов норм.
Також прикупив головку. БУ не знайшов прийшлося взяти нову , ціни кусаються якщо чесно.
І ось що вийшло *DANCE* *YAHOO*

Циліндр для порівняння 166 fmm 250сс
Різниця очевидно, всі виміри зроблю пізніше як буде готовий колінвал, з ним треба також попрацювати але про це пізніше напишу як буде готовий

Ці фото чисто примірка, а так вроді щось виходить



Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Якщо комусь щось цікаво пишіть на вайбер або телефонуйте 0668217574

Re: Чесні 250 кубів з двигуна із Китаю, або як зробити із 163fml(ml) в 172fmm

Добавлено: Вт дек 07, 2021 5:05 pm
Игорь-к-16
Може комусь буде цікаво то більше інформації і продовження буде на ютубі
https://youtu.be/B3yCxTJQ6HE
Дякую за підписку якщо така буде