Ремонт мінск кросс 3.221 + 3.1134
Добавлено: Пт янв 17, 2020 11:07 am
Всим доброго дня,ранку,ночі кому як зручно, дуже довго і складно їшли пошуки запчастини до мінск кросс , але все що треба знайшов ,тепер тільки підгонка .
З самого початку гнався за оригінальність але зрозумів що це дуже складно запчастин не має але мені вдалося знайти все навіть завод перед, зад крило , але не суть прийшлося зміни двигун від минск 3.1134 .
Що в ньому не звичайного чи звичайного:
1. Картер не така відливка , з заводу йде відливка під малі щоки ідентичні 3.221. Кому цікаво різниця між картерами на ютубі есть відео, канал дентюнінг я гадаю його знають багато,
2. Короткий шатун ( низький) 115 мм
3.Генерато маховикового типу Р 71
Головна ціль зміни двигуна наявності запчастин.
Мотоцикл робиться для себе, поїздок на не вилику відстань.
Чому саме мінск 3.221 , для мене з нього почалась ціла низка питань і відповідей , ще будучи в школі малим пацаном років 12-13 я побочив такий мінск і загорівся ним так сильно що не перегорів і до цього часу, з нього все почалося, я дізнався що есть таке діло як мотокросс
Подальша зборка фото з мене
З самого початку гнався за оригінальність але зрозумів що це дуже складно запчастин не має але мені вдалося знайти все навіть завод перед, зад крило , але не суть прийшлося зміни двигун від минск 3.1134 .
Що в ньому не звичайного чи звичайного:
1. Картер не така відливка , з заводу йде відливка під малі щоки ідентичні 3.221. Кому цікаво різниця між картерами на ютубі есть відео, канал дентюнінг я гадаю його знають багато,
2. Короткий шатун ( низький) 115 мм
3.Генерато маховикового типу Р 71
Головна ціль зміни двигуна наявності запчастин.
Мотоцикл робиться для себе, поїздок на не вилику відстань.
Чому саме мінск 3.221 , для мене з нього почалась ціла низка питань і відповідей , ще будучи в школі малим пацаном років 12-13 я побочив такий мінск і загорівся ним так сильно що не перегорів і до цього часу, з нього все почалося, я дізнався що есть таке діло як мотокросс
Подальша зборка фото з мене