Страница 1 из 1

Ïðîáëåìà ³ç çàïàëþâàííÿì ×Ç 250

Добавлено: Вт ноя 03, 2009 10:42 pm
Юра I
ϳñëÿ òîãî ÿê çàäàâ òóò 2 ç ïîëîâèíîþ ðîêè òîìó íà¿âíå çàïèòàííÿ "Õî÷ó çàéìàòèñü ìîòîêðîñîì" íàðåøò³ êóïèâ ñîá³ ×Ç 250 äëÿ òîãî, ùîá ñïðîáóâàòè :-)

Ïèòàííÿ äî òèõ, õòî ìàâ ³ç ×Ç ñïðàâó:
ßê ïðàâèëüíî çàâîäèòè ×Ç 250?

×èòàâ ³íñòðóêö³þ ïî ×Ç, ÿêùî êîìóñü ö³êàâî:
http://www.jawaold.su/files/cz250_513_c ... al_rus.pdf.

Ïðîáëåìà â òîìó, ùî ï³ä ÷àñ ïåðøîãî çàâåäåííÿ ç ê³êñòàðòåðà, ñâ³÷êà çàõëÿïóºòüñÿ çà 5 - 10 ðèâê³â ê³êñòàðòåðà, ï³ñëÿ ÷îãî ¿¿ òðåáà âèêðó÷óâàòè ³ ÷èñòèòè.

Äàë³, ÷è º ñåíñ éîãî ïðîãð³âàòè ïåðåä êàòàííÿì ³ ñê³ëüêè ÷àñó, íà ÿêèõ îáîðîòàõ?
³äíåäàâíà ïî÷àëè âèêîðèñòîâóâàòè åô³ð, áî íà äâîð³ âæå 0 ãðàäóñ³â.
³í äîïîìàãຠ³ç çàâåäåííÿì, àëå âñå ð³âíî, ñâ³÷êà çàõëÿïóºòüñÿ çàñèëüíî ïðè ïåðøîìó çàâåäåíí³.

Ïîò³ì, êîëè ïî¿çäèòè ï³âãîäèíè, çàâîäèòüñÿ íîðìàëüíî, ïðîòå ç ïåðøîãî ðàçó òðåáà õàðèòèñü ï³âãîäèíè ïîêè çàâåäåòüñÿ ...
Öå íîðìàëüíî?

P.S. ßêùî õî÷åòå íàïèñàòè ùîñü â ñòèë³ "×Ç íå ìîòîöèêë" - êðàùå íå ïèø³òü. Òîãî ÿ âæå íàñëóõàâñÿ äîñòàòíüî :-) Ìîòîöèêë àô³ãºííèé, ïðèíàéìí³ ÿê íà ìåíå, â êîãî ñòàæ ¿çäè íà ìîòîöèêë³ - íå á³ëüøå 10 ãîäèí ;-) ªäèíà ïðîáëåìà ïîêè ùî - çàâåäåííÿ, òîìó ïðîøó äàòè â³äïîâ³äü íà çàïèòàííÿ çâåðõó.

Äÿêóþ íàïåðåä!

Добавлено: Ср ноя 11, 2009 4:39 pm
ВсадНик
напиши какое стоит зажигание, и какие жиклеры в карбюраторе, если стоит электроное, то таких проблем недолжно быть, заводится мотор хорошо, и свечи хватает на долго и чистить ее так часто ненужно, может быть жиклеры от 500 стоят

Добавлено: Пт ноя 13, 2009 12:41 am
Юра I
Ïîïèòàþñü çíàéîìèõ, ÿêå çàïàëþâàííÿ ñòî¿òü ³ ÿê³ æèêëåðè, òàê ÿê ÿ ùå â òîìó ïîãàíî ðîçáèðàþñü, ³ òîä³ íàïèøó ñþäè.

Ï.Ñ. Äÿêóþ çà â³äïîâ³äü

Добавлено: Ср май 19, 2010 12:00 am
костет
ВсадНик
у меня такая проблема помоги

Добавлено: Ср май 19, 2010 7:08 am
SoKILL
напишіть які у вас жикльори
чомусь переливає..

пробували при заводці газу не давати ?

Добавлено: Ср май 19, 2010 8:21 am
костет
SoKILL
какие жиклёры я не знаю а если газу

Добавлено: Ср май 19, 2010 8:22 am
VADIM RIVNE
мій стаж співпраці з ЧЗ-моторами 30 років перше за все хочу акцентувати увагу на те що мотоциклетна техніка повина буть насртоєна і заводитись в гаражних умовах, інакше немає смислу вивозити її на трасу, а потім заводить з буксиру і пхати її до місця парковкі, чз- мотори заводяться дуже добре, якщо все правельно виставлено,:ПРОВІР:
1- компресію( подивись поршень, кільця, наявність люфту в шатуні, прокладка під цуліндром підтяжка головкі.)
2- карбюратор( жиклери 145,150-топливні 40,45,маленький жиклер холстого хобу,: поплавкі та рівень пального, положення запорної іголкі, стовпчик іголкі, заслонка подачі повітря( ізнос).
3- пропускна способність воздушного фільтра.
4- сальник колінвала який стоїть з ліва по ходу мотоцикла.( можливо підбирає масло з катера).,або правий багата суміш підсосує воздух.
5- пальне і процентне відношення масла( пальне 95-98., заводом виробником передбачине пальне з октановим чилом 96 ще тоді коли в СССР був бензин з найвищим окт. чис. 93,.-імортне масло відношеня 1до 3, наші мастила 1до4-5..
5- запалення( правельно виставлений кут запалення можливо трошкі реньше щоб була маленька відача при заводці на кік.

Добавлено: Ср май 19, 2010 8:30 am
костет
SoKILL
до того как я разобрал двигатель было нормально потом поменял коленвал собрал завёл сразу но с такими проблемами льёт и всё тут

Добавлено: Ср май 19, 2010 8:36 am
костет
VADIM RIVNE
большое спасибо

Добавлено: Чт июл 29, 2010 8:59 am
Propeller
из собственного опыта, было такое что постоял неделю и льёт невозможно, просто свечи меняю и засирает после пары вспышек. И набирается смесь в коленвал... парился целый день и жиклёр и иглу... а потом как оказалось)))) - эту неделю шли дожди, и хоть мот в сарае стоял, дверь открыта и фильтр набрал влаги и стал вогким, влажным... Как только я его снял - мотик ракета))) Просушил хорошенько и всё стало на свои места!! "Ото таке бува"