Страница 1 из 3
підскажіть на рахунок амортизаторів чз
Добавлено: Вт июн 09, 2015 9:14 pm
retro motokross
короче така проблема,на амортах чз(516) постійно відпадали бачки,це вже реально достало,довго не думаючи я їх відрізав,а отвори заглушив болтами!,но тепер не можу оприділитись з кількістью масла!!лити як пише книжка,чи всетаки меньше?????
http://i.piccy.info/i9/4386cecfb4afcc04 ... 191503.jpg
Добавлено: Вт июн 09, 2015 9:36 pm
ЗаУРАЛец
Без них работа невозможна. Без вариантов! Думай как их назад прилепить- жёстко или на шлангах.
Добавлено: Вт июн 09, 2015 9:55 pm
retro motokross
ЗаУРАЛец
назад ліпити нема смислу,бо в мене є нормальні аморти(513) на шлангах!
на ява олд прочитав що хтось викидав ці бачки,і писав що аморт робив більш менш нормально!,вот і я рішив попробувати,но зразу стала проблема з маслом,не можу оприділитись скільки його лити!я в кроссі на них участвувати не буду,а так просто виїхати в ліс!
Добавлено: Ср июн 10, 2015 8:09 am
Варзопов
По ссылке эта работа для аргонщика, только потом можно их привести в чувство.Для того чтоб не отваливались бочки в них должен быть воздух, тогда они стоят мёртво и не болтаются.
Добавлено: Ср июн 10, 2015 10:22 am
retro motokross
Обяснiть чого цей аморт не буде робити без балона?в ньому нiби нiчого особиного нема,поршень клапана,все як в простому амортизаторi!я добре розумiю що вiн вже не буде так добре робти,но все-таки ж не повинен вiн хуже робити за простий гiдравлiчний,чи я чогось не допонiмаю?
Добавлено: Ср июн 10, 2015 12:03 pm
ЗаУРАЛец
retro motokross
Устройство однотрубных амортиков посмотри. Бачёк называется компенсационным, служит для компенсации вытесненного объёма масла.
Теперь твоему маслу некуда будет деться. Теоретически при полностью заправленном амортике он получается не сжимаемым.
Добавлено: Ср июн 10, 2015 12:04 pm
владимир жв
Походу событий , возможно а это больше всего будет рвать сальники при агрессивной эксплуатации или будет при клиневать, потому как обычный амортизатор состоит из двух трубок по одной бегает поршень со штоком а другая служит как корпус и в тоже время резервуаром при избытке давления при работе амортизатора .... ну приблизительно как то так.
Добавлено: Ср июн 10, 2015 4:56 pm
retro motokross
Вот тепер все понятно!короче кажучи я зробив фiгню!!треба було спочатку посовэтуватись з знающою людиною!прийдеться цi аморти вiдкласти в сторону,може колись зроблю тi бачки!
Добавлено: Ср июн 10, 2015 6:50 pm
ЗаУРАЛец
retro motokross
Нареж резьбу в аморте больше и сделай основание для бачка из ал.сплава. А соедини шлангом.
Добавлено: Ср июн 10, 2015 9:35 pm
retro motokross
ЗаУРАЛец
спасіба за совєт!,буду пробувати щось робити!
ще питання,з чого взяти шланг?я так поняв що від тормозів авто не підходить,бо вона від масла розбухає!
Добавлено: Ср июн 10, 2015 10:07 pm
ЗаУРАЛец
От тормозухи не розмокают, а от масла размокнут?!
Добавлено: Чт июн 11, 2015 2:46 am
Максим Гусев
ЗаУРАЛец
На самом деле да, размокнут.
Проверенно. У них составы разные, тормозуха гигроскопична.
Добавлено: Пт июн 12, 2015 8:35 pm
retro motokross
виточив токар переходнік,і просвердлив в ньому отвір 3мм,я нарізав різьбу(м8)в амортизаторові і вкрутив туда переходнік!
http://i.piccy.info/i9/d973d85bc5051495 ... 204807.jpg
http://i.piccy.info/i9/c047ada4c6ab726a ... 204642.jpg
а дальше планую приварити заглушку до рідного бачка(516),просвердлити отвір в ній,і до неї вже приварити переходнік!,це буде виглядіти приблизно вот так:
http://i.piccy.info/i9/e3f284565f226d86 ... 204558.jpg
рідні гандони цілі,і кришки з ніпелями нормальні,в принципі повино робити більш менш нормально!но я побоююсь що балон може відірватись від самого амортизатора,всетаки конструкція важить не мало!
прокоментуйте,чи стоє продовжувати робити це все,чи ні?
Добавлено: Пт июн 12, 2015 11:03 pm
Максим Гусев
retro motokross
Я бы все-таки делал по образцу ижевских, со шлангом. Просто найти инжекторный бензошланг, он держит давление. И обвальцевать на фиттинги. На крайняк - медная трубка, тут можно спаять. Но вешать баночку на штуцере - ИМХО не вариант.
Добавлено: Пт июн 12, 2015 11:06 pm
Максим Гусев
retro motokross
Вот тебе шланги с инжекторных Жигульмэ. Они уже с фиттингами, осталось только сделать ответки в бачок и аморт.