підскажіть на рахунок амортизаторів чз
Модератор:Neposeda
- retro motokross
- Сообщения:457
- Зарегистрирован:
28.08.2013 - Откуда:хмельницький
короче така проблема,на амортах чз(516) постійно відпадали бачки,це вже реально достало,довго не думаючи я їх відрізав,а отвори заглушив болтами!,но тепер не можу оприділитись з кількістью масла!!лити як пише книжка,чи всетаки меньше?????
http://i.piccy.info/i9/4386cecfb4afcc04 ... 191503.jpg
http://i.piccy.info/i9/4386cecfb4afcc04 ... 191503.jpg
Без них работа невозможна. Без вариантов! Думай как их назад прилепить- жёстко или на шлангах.
- retro motokross
- Сообщения:457
- Зарегистрирован:
28.08.2013 - Откуда:хмельницький
ЗаУРАЛец
назад ліпити нема смислу,бо в мене є нормальні аморти(513) на шлангах!
на ява олд прочитав що хтось викидав ці бачки,і писав що аморт робив більш менш нормально!,вот і я рішив попробувати,но зразу стала проблема з маслом,не можу оприділитись скільки його лити!я в кроссі на них участвувати не буду,а так просто виїхати в ліс!
назад ліпити нема смислу,бо в мене є нормальні аморти(513) на шлангах!
на ява олд прочитав що хтось викидав ці бачки,і писав що аморт робив більш менш нормально!,вот і я рішив попробувати,но зразу стала проблема з маслом,не можу оприділитись скільки його лити!я в кроссі на них участвувати не буду,а так просто виїхати в ліс!
По ссылке эта работа для аргонщика, только потом можно их привести в чувство.Для того чтоб не отваливались бочки в них должен быть воздух, тогда они стоят мёртво и не болтаются.
- retro motokross
- Сообщения:457
- Зарегистрирован:
28.08.2013 - Откуда:хмельницький
Обяснiть чого цей аморт не буде робити без балона?в ньому нiби нiчого особиного нема,поршень клапана,все як в простому амортизаторi!я добре розумiю що вiн вже не буде так добре робти,но все-таки ж не повинен вiн хуже робити за простий гiдравлiчний,чи я чогось не допонiмаю?
retro motokross
Устройство однотрубных амортиков посмотри. Бачёк называется компенсационным, служит для компенсации вытесненного объёма масла.
Теперь твоему маслу некуда будет деться. Теоретически при полностью заправленном амортике он получается не сжимаемым.
Устройство однотрубных амортиков посмотри. Бачёк называется компенсационным, служит для компенсации вытесненного объёма масла.
Теперь твоему маслу некуда будет деться. Теоретически при полностью заправленном амортике он получается не сжимаемым.
- владимир жв
- Сообщения:37
- Зарегистрирован:
17.03.2014 - Откуда:желтые воды
Походу событий , возможно а это больше всего будет рвать сальники при агрессивной эксплуатации или будет при клиневать, потому как обычный амортизатор состоит из двух трубок по одной бегает поршень со штоком а другая служит как корпус и в тоже время резервуаром при избытке давления при работе амортизатора .... ну приблизительно как то так.
- retro motokross
- Сообщения:457
- Зарегистрирован:
28.08.2013 - Откуда:хмельницький
Вот тепер все понятно!короче кажучи я зробив фiгню!!треба було спочатку посовэтуватись з знающою людиною!прийдеться цi аморти вiдкласти в сторону,може колись зроблю тi бачки!
retro motokross
Нареж резьбу в аморте больше и сделай основание для бачка из ал.сплава. А соедини шлангом.
Нареж резьбу в аморте больше и сделай основание для бачка из ал.сплава. А соедини шлангом.
- retro motokross
- Сообщения:457
- Зарегистрирован:
28.08.2013 - Откуда:хмельницький
ЗаУРАЛец
спасіба за совєт!,буду пробувати щось робити!
ще питання,з чого взяти шланг?я так поняв що від тормозів авто не підходить,бо вона від масла розбухає!
спасіба за совєт!,буду пробувати щось робити!
ще питання,з чого взяти шланг?я так поняв що від тормозів авто не підходить,бо вона від масла розбухає!
От тормозухи не розмокают, а от масла размокнут?!
- Максим Гусев
- Сообщения:424
- Зарегистрирован:
22.10.2014 - Откуда:Киев
ЗаУРАЛец
На самом деле да, размокнут.
Проверенно. У них составы разные, тормозуха гигроскопична.
На самом деле да, размокнут.
Проверенно. У них составы разные, тормозуха гигроскопична.
- retro motokross
- Сообщения:457
- Зарегистрирован:
28.08.2013 - Откуда:хмельницький
виточив токар переходнік,і просвердлив в ньому отвір 3мм,я нарізав різьбу(м8)в амортизаторові і вкрутив туда переходнік!
http://i.piccy.info/i9/d973d85bc5051495 ... 204807.jpg
http://i.piccy.info/i9/c047ada4c6ab726a ... 204642.jpg
а дальше планую приварити заглушку до рідного бачка(516),просвердлити отвір в ній,і до неї вже приварити переходнік!,це буде виглядіти приблизно вот так:
http://i.piccy.info/i9/e3f284565f226d86 ... 204558.jpg
рідні гандони цілі,і кришки з ніпелями нормальні,в принципі повино робити більш менш нормально!но я побоююсь що балон може відірватись від самого амортизатора,всетаки конструкція важить не мало!
прокоментуйте,чи стоє продовжувати робити це все,чи ні?
http://i.piccy.info/i9/d973d85bc5051495 ... 204807.jpg
http://i.piccy.info/i9/c047ada4c6ab726a ... 204642.jpg
а дальше планую приварити заглушку до рідного бачка(516),просвердлити отвір в ній,і до неї вже приварити переходнік!,це буде виглядіти приблизно вот так:
http://i.piccy.info/i9/e3f284565f226d86 ... 204558.jpg
рідні гандони цілі,і кришки з ніпелями нормальні,в принципі повино робити більш менш нормально!но я побоююсь що балон може відірватись від самого амортизатора,всетаки конструкція важить не мало!
прокоментуйте,чи стоє продовжувати робити це все,чи ні?
- Максим Гусев
- Сообщения:424
- Зарегистрирован:
22.10.2014 - Откуда:Киев
retro motokross
Я бы все-таки делал по образцу ижевских, со шлангом. Просто найти инжекторный бензошланг, он держит давление. И обвальцевать на фиттинги. На крайняк - медная трубка, тут можно спаять. Но вешать баночку на штуцере - ИМХО не вариант.
Я бы все-таки делал по образцу ижевских, со шлангом. Просто найти инжекторный бензошланг, он держит давление. И обвальцевать на фиттинги. На крайняк - медная трубка, тут можно спаять. Но вешать баночку на штуцере - ИМХО не вариант.
- Максим Гусев
- Сообщения:424
- Зарегистрирован:
22.10.2014 - Откуда:Киев