Страница 1 из 1
Підскажіть по движку.
Добавлено: Чт авг 18, 2011 10:57 pm
Romagrp
Перш за все
проханння до модераторів
не зносити мою тему, бо здается мені я не туда пишу(щойно зарееструвався не вкурсі що і де).
Ось до мене потрапив такий двигун. Но ніде не можу знайти інформації по ньому, типу максимальні оберти, потужність... Тай чомусь здаеться що електроніка і карб не рідні. Проханння підсказати що й до чого, або дати ссилочку де можна почитати, буду дуже вдячний.
Добавлено: Чт авг 18, 2011 11:03 pm
кирюха
зажигание родное,карб нет.
мотор мощный но не долгий...
коробка хорошая...
по оборотам ничё не скажу и по мощности...
но крутит с мотоплатом он очень хорошо...и норм карбом и валит тоже хорошо...
только ему нужна труба правильная а то он вообще с родной макаковской возможно нормально ехать не будит...
Добавлено: Чт авг 18, 2011 11:09 pm
Romagrp
Відразу видно що потрапив саме на той форум.
кирюха писал(а):зажигание родное,карб нет.
А який його рідний карб? :-
кирюха писал(а):но крутит с мотоплатом он очень хорошо...
Вибачте но я щось не зрозумів, можна простішими словами?
Добавлено: Чт авг 18, 2011 11:17 pm
Romagrp
Ще забув... Рідний поршень покришило, стоїть звичайний від мінска з 2-ма кільцями. Так можна?
Добавлено: Чт авг 18, 2011 11:45 pm
кирюха
мотоплат это спортивное испанское зажигание...
видил что выдерживает 16 тысс оборотов...
сколько максимум оно выдержит не знаю...
есть ещё виражевские платы русский аналог мотоплата.
родной карб иков с кросовой чезы 125.
поршень с обычной макаки вообще гуано...
но ты его поставил наверное без пропила на 3 окно...
по этому он ещё живой...
пойми это не дорожный мотор это считаеться спортивным...
его ресурс очень маленький...
что б он хорошо работал нужен мотоплат.карб и поршень на 1 стальное кольцо...
и резонатор тогда он будит валить...но не долго...
Добавлено: Пт авг 19, 2011 1:05 am
Romagrp
кирюха писал(а):мотоплат это спортивное испанское зажигание...
видил что выдерживает 16 тысс оборотов...
сколько максимум оно выдержит не знаю...
есть ещё виражевские платы русский аналог мотоплата.
родной карб иков с кросовой чезы 125.
поршень с обычной макаки вообще гуано...
но ты его поставил наверное без пропила на 3 окно...
по этому он ещё живой...
пойми это не дорожный мотор это считаеться спортивным...
его ресурс очень маленький...
что б он хорошо работал нужен мотоплат.карб и поршень на 1 стальное кольцо...
и резонатор тогда он будит валить...но не долго...
Дякую за інфу.
Я збираюся зібрати щось щоб можнабуло іздити по полям, лісам, внедорожю(охота, копи), дуже великої потужності мені не потрібно. Карб міняти буду точно(на тому що на фото давится, погано набирае обороти), а чи варто для моїх цілей морочитися з "мотоплатом" і рідним поршнем, чи можна в звичайному зробити вікно?
Добавлено: Пт авг 19, 2011 1:28 am
кирюха
обычный тупо сгорает...
как бы не делал богатую смесь...
я тебе советую продать этот мотор картингистам,и купить макаку и её подшаманить...
этот мотор он долго не проживёт темболие в твоих целях...
если не продаш то просто каарб поменяй...
но поршня литеть будут...или шатун рвать будит...
Добавлено: Пт авг 19, 2011 2:14 am
Romagrp
Добавлено: Пт авг 19, 2011 2:30 am
кирюха
Добавлено: Сб авг 20, 2011 4:13 am
Romagrp
Зіткнувся з питанням. Карб від CZ 125, а жикльори які мають бути?
Знайомий рекомендуе зробити вікно в поршню(звичайному). Варто? Хтось робив таке?
Добавлено: Чт авг 25, 2011 5:42 pm
Vitya
Кажуть тобі, зробиш вікно і поршень згорить, а карб від чели це добре але більше бензи буде брати. Постав мікуній.
Добавлено: Пт авг 26, 2011 3:55 am
Destroyer
Romagrp писал(а):Зіткнувся з питанням. Карб від CZ 125, а жикльори які мають бути?
Знайомий рекомендуе зробити вікно в поршню(звичайному). Варто? Хтось робив таке?
головний 145, перехідний 45.
Спалиш поршень і ще циліндр запориш, потім точно не куплять.
Добавлено: Вт сен 06, 2011 12:06 am
fanatykCZ516
есть новый карб 125 чезета.