Страница 1 из 1
Слабая искра на чизе
Добавлено: Пн май 09, 2011 9:27 pm
maksimys2009
В общем дело такое,очень слабая искра на 250 чизе,зажигание кулачковое.Если резко дёргать киком искра есть но очень слабая если дёргать немного слабее искры нет вобще.В чём может быть проблема?
Добавлено: Пн май 09, 2011 10:38 pm
vova63
а сколько у тебя там катушек?
у меня на 500ке три..то я их запаралелил..тоесть все в один
пучек..то искра стала что быка можно убить..ну и конденсатор
нужно поставить новый...и будит все гут..
Добавлено: Вт май 10, 2011 6:32 am
maksimys2009
vova63 писал(а):а сколько у тебя там катушек?
у меня на 500ке три..то я их запаралелил..тоесть все в один
пучек..то искра стала что быка можно убить..ну и конденсатор
нужно поставить новый...и будит все гут..
Катушка имеется в виду та что на раме стоит? Конденсатор стоит новый.
Добавлено: Вт май 10, 2011 6:37 am
dimooon
якщо при такому розкладі в тебе сильно іскрять контакти -то міняй конденсатор
Добавлено: Вт май 10, 2011 6:40 am
dimooon
ну і провір підключення до високовольтної катушки маса має бути на 1 а вихід контакта 15 (на катушці) завжди дубліруй массу
Добавлено: Вт май 10, 2011 4:50 pm
maksimys2009
Поменял конденсатор,проверил массу всё нормально а искра осталась прежняя. С самим магнитом может что небудь произойти? Я просто переставил зажигание с другого мотора кроме магнита и началась проблема с искрой.
Добавлено: Вт май 10, 2011 6:19 pm
dimooon
колись я помню було два вида магнітів з заду маркіровка 2/1 1/1 але на іскру це ніяк не вліяло ,коли нагріти магніт то він втрачає свої магнітні "функції", дивись на провід масси що йде від катушок до корпуса ,чи ротор та статор знаходяться в одній площині,в кінці провір опір контакта чи він не шунтується на масу(відключи катушку високовольтну)
Добавлено: Ср май 11, 2011 6:13 am
maksimys2009
Всё перепроверил всё отлично но искра не стала лучше.
Добавлено: Ср май 11, 2011 5:37 pm
maksimys2009
Ребят ну подскажите в чём может быть запара.
Добавлено: Ср май 11, 2011 5:43 pm
dimooon
значить провірить нада високовольтну (первична біля 4 ом ,вторична десь 8 ком ) ну і коли все гуд .то банально треба помінять магніт ,але є одне питання по якій причині мінялось зажиганіє?
Добавлено: Ср май 11, 2011 10:19 pm
maksimys2009
dimooon писал(а):значить провірить нада високовольтну (первична біля 4 ом ,вторична десь 8 ком ) ну і коли все гуд .то банально треба помінять магніт ,але є одне питання по якій причині мінялось зажиганіє?
Я поменял мотор,со старого снял кулачки с катушкой и крышкой.Магнит переставлять не стал.
Добавлено: Пт май 20, 2011 7:18 am
хитрий вуйко
мав подібний випадок. проблема була у тому, що ротором були покоцані осердя катушок (то такі пакети набрані з пластинок), і фахівці у яких був мот до мене загладили болгаркою ті осердя. у результаті генератор видавав 6 вольт замість 9. іскра проскакувала малюсенька, мот заводився але оберти не набирав. після заміни обох катушок проблема зникла.