Страница 1 из 16

як зробити більше оборотів в пс

Добавлено: Вс май 08, 2011 3:07 pm
Томейчук
зробив я панове кап ремонт пса усе клас але я живу в гірській місцевосці він сильно гріється я чув можна форсанути движок зробити холодильники на поршні хто знає як скажіть будь ласка як це робиться і чи практично його форсирувати як зробити щоб був він резвіший більш оборотистий заздалегіть гарно дякую

Добавлено: Вс май 08, 2011 3:31 pm
Destroyer
Так ти визначся, що тобі треба: Зменшити перегрів чи форсанути мотор, від чого він ще більше буде грітись)))

А гріється він тому що не обкатаний! Намотай пару тисяч, поки все притреться, тоді й грітись не буде.

Добавлено: Вс май 08, 2011 3:37 pm
vova63
попробуй сделать чуть раньше зажигание..
может и греться перестанет да и резвее станет..
иногда помогает..

Добавлено: Вс май 08, 2011 4:25 pm
Destroyer
vova63, если он не обкатан, то никакое зажигание не поможет уменьшить температурный режим! И раннее зажигание способствует большему перегреву нежели немного позжее!

Добавлено: Вс май 08, 2011 4:35 pm
Томейчук
а як на рахунок холодильників у поршні хотя я їх не бачив ніколи але чув що допомогає що скажете чи це просто казки

Добавлено: Вс май 08, 2011 4:43 pm
Томейчук
розумієте я обожнюю швидку дуже їзду от і думаю що зробити мотор у мене 380 кб 2 ремонт тяга супер але хоче розгону так як я катаюся горами то з 1 в рознос на 2 переключитись то пепец на 2 душиться не набирає обертів в падйом а на перший пилити задовбує думав переробляти на 500 кб перегільзовувати але кажуть скорий износ конинвала от і незнаю що робити що порадите

Добавлено: Вс май 08, 2011 5:58 pm
dimooon
а яка в тебе коробка стоїть? які зірки? і як на пс зявився 380 кубів? холодильники помагають від прихватів ,а також для утримання масла на робочій поверхні стінки циліндра,так як задержується воно саме в холодильниках,ще потрібно зробить охолодження самого поршня , ну і на кінець пси і так крепко гріються ,а особливо на низьких передачах .

Добавлено: Вс май 08, 2011 6:02 pm
Томейчук
ото я і кажу що робити аби не грівся каробка 4 ст зірки задна стандарнтна а передня на 16 зб 380 кб бо розточив під 2 ремонт

Добавлено: Вс май 08, 2011 6:08 pm
Destroyer
dimooon писал(а):як на пс зявився 380 кубів?
мовчки, так як у мене. Але в мене 398.
http://dotheton.ru/2011/01/20/izh-ps-40 ... ne-tuning/

Добавлено: Вс май 08, 2011 6:08 pm
dimooon
викинь третє кільце - поршню легше стане ворушитись,зроби більшу площу продувок ,на пс вони надто малі,більшу степінь стиску -дай токареві головку хай присадить її на 1.2-1.5мм з подальшою підгонкой з пластиліном між поршнем та головкой ну і головне- карб.

Добавлено: Вс май 08, 2011 6:10 pm
Vitya
То шо в тебе 2-й ремонт не означає що в тебе 380кб. Кубатура лишилася та сама 350. А 380кб це поршень CZ-500 діаметром 82мм! ;-)

Добавлено: Вс май 08, 2011 6:11 pm
Destroyer
dimooon писал(а):викинь третє кільце - поршню легше стане ворушитись,зроби більшу площу продувок ,на пс вони надто малі,більшу степінь стиску -дай токареві головку хай присадить її на 1.2-1.5мм з подальшою підгонкой з пластиліном між поршнем та головкой ну і головне- карб.
Викинеш кільце, біде прорив газів при стиску у випуск
Продувка то тобі не забавка, яку можна взяти і збільшити. Кути виходу і направлення продувки грають основну роль.
Головку теж не можна просто взяти і осадити. Сквіш повинен знаходитись в певних межах, крім того форма і розмір камери згоряння теж повинен бути відповідним.

Добавлено: Вс май 08, 2011 6:11 pm
Томейчук
який карбюратор порадите ато у мене якиїсь руский стоїть

Добавлено: Вс май 08, 2011 6:13 pm
Destroyer
Vitya писал(а):То шо в тебе 2-й ремонт не означає що в тебе 380кб. Кубатура лишилася та сама 350. А 380кб це поршень CZ-500 діаметром 82мм! ;-)
З поршнем від ЧЗ об'єм 398.5см3
Томейчук писал(а):який карбюратор порадите ато у мене якиїсь руский стоїть
Раджу Кейхін PWK 38

Добавлено: Вс май 08, 2011 6:14 pm
dimooon
Vitya писал(а):То шо в тебе 2-й ремонт не означає що в тебе 380кб. Кубатура лишилася та сама 350. А 380кб це поршень CZ-500 діаметром 82мм! ;-)
повністю з тобою згідний ,але треба допомогти людині з мотором так який всетаки в тебе поршень?