як зробити більше оборотів в пс

Вопросы\ответы по ремонту и модернизации мотоциклов

Модератор:Neposeda

Автор Сообщение
Томейчук
мастер
Сообщения:350
Зарегистрирован:
21.04.2011

#1 Сообщение Томейчук » Вс май 08, 2011 3:07 pm


зробив я панове кап ремонт пса усе клас але я живу в гірській місцевосці він сильно гріється я чув можна форсанути движок зробити холодильники на поршні хто знає як скажіть будь ласка як це робиться і чи практично його форсирувати як зробити щоб був він резвіший більш оборотистий заздалегіть гарно дякую
 

Destroyer
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:992
Зарегистрирован:
18.07.2010
Откуда:Ивано-Франковск

#2 Сообщение Destroyer » Вс май 08, 2011 3:31 pm


Так ти визначся, що тобі треба: Зменшити перегрів чи форсанути мотор, від чого він ще більше буде грітись)))

А гріється він тому що не обкатаний! Намотай пару тисяч, поки все притреться, тоді й грітись не буде.
Изображение
Спицованные колеса: изготовление, центровка. Форсировка и доводка 2Т двигателей. Компьютерная вышивка. Тюнинговое электронное зажигание, ФУОЗ.
 

vova63
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:603
Зарегистрирован:
28.11.2010
Откуда:Умань

#3 Сообщение vova63 » Вс май 08, 2011 3:37 pm


попробуй сделать чуть раньше зажигание..
может и греться перестанет да и резвее станет..
иногда помогает..
мото
 

Destroyer
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:992
Зарегистрирован:
18.07.2010
Откуда:Ивано-Франковск

#4 Сообщение Destroyer » Вс май 08, 2011 4:25 pm


vova63, если он не обкатан, то никакое зажигание не поможет уменьшить температурный режим! И раннее зажигание способствует большему перегреву нежели немного позжее!
Изображение
Спицованные колеса: изготовление, центровка. Форсировка и доводка 2Т двигателей. Компьютерная вышивка. Тюнинговое электронное зажигание, ФУОЗ.
 

Томейчук
мастер
Сообщения:350
Зарегистрирован:
21.04.2011

#5 Сообщение Томейчук » Вс май 08, 2011 4:35 pm


а як на рахунок холодильників у поршні хотя я їх не бачив ніколи але чув що допомогає що скажете чи це просто казки
 

Томейчук
мастер
Сообщения:350
Зарегистрирован:
21.04.2011

#6 Сообщение Томейчук » Вс май 08, 2011 4:43 pm


розумієте я обожнюю швидку дуже їзду от і думаю що зробити мотор у мене 380 кб 2 ремонт тяга супер але хоче розгону так як я катаюся горами то з 1 в рознос на 2 переключитись то пепец на 2 душиться не набирає обертів в падйом а на перший пилити задовбує думав переробляти на 500 кб перегільзовувати але кажуть скорий износ конинвала от і незнаю що робити що порадите
 

dimooon
мастер
Сообщения:374
Зарегистрирован:
14.01.2011
Откуда:80 одшбр

#7 Сообщение dimooon » Вс май 08, 2011 5:58 pm


а яка в тебе коробка стоїть? які зірки? і як на пс зявився 380 кубів? холодильники помагають від прихватів ,а також для утримання масла на робочій поверхні стінки циліндра,так як задержується воно саме в холодильниках,ще потрібно зробить охолодження самого поршня , ну і на кінець пси і так крепко гріються ,а особливо на низьких передачах .
 

Томейчук
мастер
Сообщения:350
Зарегистрирован:
21.04.2011

#8 Сообщение Томейчук » Вс май 08, 2011 6:02 pm


ото я і кажу що робити аби не грівся каробка 4 ст зірки задна стандарнтна а передня на 16 зб 380 кб бо розточив під 2 ремонт
 

Destroyer
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:992
Зарегистрирован:
18.07.2010
Откуда:Ивано-Франковск

#9 Сообщение Destroyer » Вс май 08, 2011 6:08 pm


dimooon писал(а):як на пс зявився 380 кубів?
мовчки, так як у мене. Але в мене 398.
http://dotheton.ru/2011/01/20/izh-ps-40 ... ne-tuning/
Последний раз редактировалось Destroyer Вс май 08, 2011 6:09 pm, всего редактировалось 1 раз.
Изображение
Спицованные колеса: изготовление, центровка. Форсировка и доводка 2Т двигателей. Компьютерная вышивка. Тюнинговое электронное зажигание, ФУОЗ.
 

dimooon
мастер
Сообщения:374
Зарегистрирован:
14.01.2011
Откуда:80 одшбр

#10 Сообщение dimooon » Вс май 08, 2011 6:08 pm


викинь третє кільце - поршню легше стане ворушитись,зроби більшу площу продувок ,на пс вони надто малі,більшу степінь стиску -дай токареві головку хай присадить її на 1.2-1.5мм з подальшою підгонкой з пластиліном між поршнем та головкой ну і головне- карб.
 

Vitya
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:596
Зарегистрирован:
08.11.2010
Откуда:Копичинці

#11 Сообщение Vitya » Вс май 08, 2011 6:10 pm


То шо в тебе 2-й ремонт не означає що в тебе 380кб. Кубатура лишилася та сама 350. А 380кб це поршень CZ-500 діаметром 82мм! ;-)
 

Destroyer
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:992
Зарегистрирован:
18.07.2010
Откуда:Ивано-Франковск

#12 Сообщение Destroyer » Вс май 08, 2011 6:11 pm


dimooon писал(а):викинь третє кільце - поршню легше стане ворушитись,зроби більшу площу продувок ,на пс вони надто малі,більшу степінь стиску -дай токареві головку хай присадить її на 1.2-1.5мм з подальшою підгонкой з пластиліном між поршнем та головкой ну і головне- карб.
Викинеш кільце, біде прорив газів при стиску у випуск
Продувка то тобі не забавка, яку можна взяти і збільшити. Кути виходу і направлення продувки грають основну роль.
Головку теж не можна просто взяти і осадити. Сквіш повинен знаходитись в певних межах, крім того форма і розмір камери згоряння теж повинен бути відповідним.
Изображение
Спицованные колеса: изготовление, центровка. Форсировка и доводка 2Т двигателей. Компьютерная вышивка. Тюнинговое электронное зажигание, ФУОЗ.
 

Томейчук
мастер
Сообщения:350
Зарегистрирован:
21.04.2011

#13 Сообщение Томейчук » Вс май 08, 2011 6:11 pm


який карбюратор порадите ато у мене якиїсь руский стоїть
 

Destroyer
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:992
Зарегистрирован:
18.07.2010
Откуда:Ивано-Франковск

#14 Сообщение Destroyer » Вс май 08, 2011 6:13 pm


Vitya писал(а):То шо в тебе 2-й ремонт не означає що в тебе 380кб. Кубатура лишилася та сама 350. А 380кб це поршень CZ-500 діаметром 82мм! ;-)
З поршнем від ЧЗ об'єм 398.5см3
Томейчук писал(а):який карбюратор порадите ато у мене якиїсь руский стоїть
Раджу Кейхін PWK 38
Изображение
Спицованные колеса: изготовление, центровка. Форсировка и доводка 2Т двигателей. Компьютерная вышивка. Тюнинговое электронное зажигание, ФУОЗ.
 

dimooon
мастер
Сообщения:374
Зарегистрирован:
14.01.2011
Откуда:80 одшбр

#15 Сообщение dimooon » Вс май 08, 2011 6:14 pm


Vitya писал(а):То шо в тебе 2-й ремонт не означає що в тебе 380кб. Кубатура лишилася та сама 350. А 380кб це поршень CZ-500 діаметром 82мм! ;-)
повністю з тобою згідний ,але треба допомогти людині з мотором так який всетаки в тебе поршень?
 

Ответить

Вернуться в «Ремзона»