Страница 1 из 4

Тюнинг для тех кто не на "Фирме"

Добавлено: Вс мар 15, 2009 11:06 pm
Eney
И так ...
Эта тема для тех у кого Уралы,Чизеты и т.п. ...
Тут буду выкладывать книги, статьи, мануалы по ремонту и доводки моторов и нетолько, которые восновном найденые в интернете....

Добавлено: Вс мар 15, 2009 11:23 pm
Eney
http://upload.com.ua/get/900756089/

Гнига Григорьева - по форсировки двигателей...

http://upload.com.ua/get/900756104/

А.И. Мамзелев " Подготовка мотоцикла к соревнованиям" - Урал

Добавлено: Пт мар 20, 2009 8:53 am
BIKER
Если кому интересно могу подсказать по форсировке и ремонту двигателей класа Урала

Добавлено: Вт апр 07, 2009 7:37 pm
хитрий вуйко
було б цікаво послухати по моторчику поради :-x

Добавлено: Вт апр 07, 2009 8:00 pm
BIKER
хитрий вуйко писал(а):було б цікаво послухати по моторчику поради :-x
Напиши що ти хочеш отримати на виході :підвищити крутний момент у всьому діапазоні, заточити мотор під високі оберти, наскільки хочеш пожертвувати надійністю, розходом палива ітд.(бо писати про всьопідряд займе дуже багато часу, якого ітак нема) наскільки я розумію, тебе цікавіть доводка для цивільної їзди, ане режим для змагань(мотоцикл.нет -байкерський форум) ;-)

Добавлено: Пт апр 10, 2009 12:45 pm
виталий вісоцкій
BAIKER подскажи тяжелый вал решил поставить на CZ-500 как изменится работа двигателя Двигатель будет на коляске стоять

Добавлено: Пт апр 10, 2009 8:26 pm
BIKER
Тяжолый вал- ето всмысле выносной маховик? При таком манёвое улутшатса тяговые характеристики на низких оборотах, матор станет более еластичным, будет легче трогатся с места, но мотор незначительно потеряет в динамике (на каляске даже не почуствуеш!)
Впринцыпе в случае каляски - вариант правильный, ишшо бы советовал прилепить лепестковый клапан, как ето грамотно зделать толково описано на http://sota-servis.com.ua
,также поднять низы должна помочь подрезка дросельной заслонки на 1-1.5мм хотя на 500 непробовал, но на 125 ехфект был ощутим! ;-) ;-)

Добавлено: Сб апр 18, 2009 8:57 pm
хитрий вуйко
BIKER писал(а): Напиши що ти хочеш отримати на виході :підвищити крутний момент у всьому діапазоні, заточити мотор під високі оберти, наскільки хочеш пожертвувати надійністю, розходом палива ітд.(бо писати про всьопідряд займе дуже багато часу, якого ітак нема) наскільки я розумію, тебе цікавіть доводка для цивільної їзди, ане режим для змагань(мотоцикл.нет -байкерський форум) ;-)
точити ураловський моторчик по обертах неблагодарна справа. особисто в мене клапани один одний доганяли кілька разів. непомагали вазівські пружинки :-( , облекшив все що міг, поршня впхав від мт 10-36. степінь стиску довів до 10,2. карби від кросового ПСа вліпив. веселенько так крутився моторчик. та через високу степінь стиску і облегшений маховик появилися проблеми з заводкою: один циліндр ловить, але немає сили стиснути суміш у другому :-( , через це й значно піднялися холості оберти. :-(
зараз хочу втулити у той мотор коліно від касіка. орієнтуюся на крутяк.
пи.си. моцикл.нет - не байкерський, а мотоциклетний форум. ;-)

Добавлено: Сб апр 18, 2009 9:31 pm
BIKER
Вуйку, шоб втулити коліно від Касіка його треба перепресувати: саме коліно лишити касовським, а шатуни від Урала ;-) Якшо встромив поршня від 10-36 тоти маладец :-D(хотя я би клав якісь автомобільні під нормальні кольца, а пік совершенства - розточити під поршня від ЧЗ500, попередньо проточивши вних нижню канавку під маслосйомне кольцо) , але немішалоби оформити поршням полив дна зсередини, бо в цих поршнях люблять з"являтись діри :-D тимбільше покласти на урал шеодин маслонасос і вивести додаткову магістраль непроблема! Повикидай нахрен нижні маслосйомні кольца, а під верхніми (бажано шоб вони були наборні) посверли діри для згону масла, а взагалі краще втули обрізані поршня від москвіча! Шоб клапана не товклись один об одного поміняти пружини мало, треба ше покласти проточені алюмініві штанги зроблені з мтшних, і облегшити коромисла, а немішалоби і клапана! [:-}

Добавлено: Вс апр 19, 2009 1:59 pm
Eney
Коленвал от "Касика" можно поставить и без переделок (единственное - ставится алюминевая проставка между цилиндром и картером и удленяются штанги) ...
сейчас можно на "Урал" купить поршня с выпуклым донешком и проточеными конавками под "ВАЗовские" кольца.. 2 компресионых 1 маслосьемное......
У нас есть ребята которые смастерили мотор с "Москвичевскими" поршнями (размером 85) ... но что самое интересное мотор от "Днепра"...
Итак некоторые моменты что я смог узнать ...
1. Прошня и гильзы от "Москвича" 2141 ( размер 85) , рубашки цилиндров самодельные...
2. облегченый маховик...
3. Дополнительный мослоносос + дополнительные коналы для смазки....
4. облегченая система "ГРМ"
5.степень сжатия (9)
6. кубатура выросла почти до 900 кубов
ну это еще невсе .... в остальные подробности я невдавался...

Добавлено: Вс апр 19, 2009 3:53 pm
AeG
BIKER
А чего посоветуете сделать с моторчиком, чтоб улучшить динамику и мощь, без особых потерь в ресурсе, и сохранить расход.

Добавлено: Пн апр 20, 2009 8:23 am
BIKER
AeG писал(а):BIKER
А чего посоветуете сделать с моторчиком, чтоб улучшить динамику и мощь, без особых потерь в ресурсе, и сохранить расход.
Поставить жыгулёвскую поршневую с кольцами Гёце или Махле, понять степень сжатия гдето до 8,5-9 (особых потер в ресурсе за собой не влечот), выровнять степель жжатия поцылиндрам(шоб одинакова была падла :-D ) облегчить маховик, шестерни ГРМ(или не облегчать), всё остальное отбалансировать и подогнать по весу, полирнуть каналы впуск/выпуск, поставить електронное зажигание(желательно с електронным коректором угла опережения), карбюраторы с большим дифузором, желательно Констант Вакуум [:-} Поменять все саляники на импротные (шоб хорошее и дорогое масло не вытекало ;-) ) Подобрать свечи НЖК (тока не китайские), всё вышеперечисленое грамотно отрегулировать и обкатать! Такой мотор будет намного веселее стандарта, ресурс не снизится, а расход топлива в средних режымах скорее всево упадёт :-P Всё вышеперечисленое проверено лично!

Добавлено: Пн апр 20, 2009 8:57 am
хитрий вуйко
BIKER писал(а):Вуйку, шоб втулити коліно від Касіка його треба перепресувати
так. ти правий.всьо уже перепресоване. бо коли тулив стандартне коліно від кацмана то якогось хєра штанги упиралися в нижній край у тій дірці у лиліндрі і головці через яку вони проходять.

Добавлено: Пн апр 20, 2009 9:01 am
хитрий вуйко
BIKER писал(а): але немішалоби оформити поршням полив дна зсередини, бо в цих поршнях люблять з"являтись діри
про полив: якщо брати відгуки людей які реально ставили той полив- то шкіра вичинки не вартує. от просто насос з більшою продуктивністю то є тру! :-) а додаткові детальки- трубки по закону Мерфі ламаються або відпадають у нйнепотрібніший момент ;-)

Добавлено: Пн апр 20, 2009 9:02 am
хитрий вуйко
BIKER писал(а):Повикидай нахрен нижні маслосйомні кольца, а під верхніми (бажано шоб вони були наборні) посверли діри для згону масла, а взагалі краще втули обрізані поршня від москвіча! Шоб клапана не товклись один об одного поміняти пружини мало, треба ше покласти проточені алюмініві штанги зроблені з мтшних, і облегшити коромисла, а немішалоби і клапана! [:-}
нижні кольца не ставлю ні на один свій мотор ;-) ,про поршня від москалика ти взагалі завернув: гіршого варіанту придумати вже не можна :-( :надто довгі і важкі. на жаль неможу підтвердити фотками як красиво обриваються шатуни з такими поршнями. дюралева штанга від мт разом з накінечниками сталевими по вазі = стандартній ураловській штанзі. 8-) ну і облекшення актуальне при форсуванні по обертах :-D