Страница 1 из 1

Разница крепления руля жестко или на сайлентблоках.

Добавлено: Вс мар 29, 2015 8:12 pm
MAX(CZ)
Мотик Honda CR250 98, первое поколения люминьки, жесткое шасси.
Поделитесь опытом, есть ли смысл ставить вместо траверсы с жестким креплением руля, траверсу с креплением руля через сайлентблоки?
Будет ли чувствоваться разница менее жеткого крепления, меньше вибраций?

ИзображениеИзображение

опыт

Добавлено: Пн мар 30, 2015 12:10 pm
Сытников
мотик 2 тактный конешно надо ставеть так называемый комфорт режым стоиш на старте с жоскими траверзами можно кончить.

Добавлено: Пн мар 30, 2015 8:58 pm
VADOKER SS
В мене 2 мотика 1 cr125 2003 і yz250 2002 . на хонді салінблоки вібрацій нема комфортно і кілька раз падав (серйозно) руль на втулках перекошувало але не гнуло ,відпустив знизу гайки поставив руль на місце і все гуд . На ямахі вмене жостка траверса вібрація сильна , але як писали вище тільки коли газуєш на нітралкі вципившись в руль ( на старті ) підчас заїзду не заважає чи просто не звиртаєш увагу , p.s. Але знаючі люди кажуть що на 250 і з салінблоками є вібрація , раніши також цікавело це питання, як тільки купив 250 а зара незвиртаю увагу, звик напевно, хоча і катаюсь паралельно на 125 і 250...

Добавлено: Пн мар 30, 2015 9:30 pm
MAX(CZ)
Дякую за реальний відгук, який грунтується на досвіді.