Правила и положения по Эндуро и КК на 2012г.
Модератор:Driverok
Итак, многоуважаемая эндуро общественность!
1. Новым председателем Комиссии ФМСУ по Эндуро и кантри-кроссу избран Пащинский Олег Иванович, с чем его и поздравляем.
2. Немного изменился состав комиссии:
1 Пащинский Олег Иванович (председатель)
2 Кодин Александр Григорьевич
3 Антипов Дмитрий Юрьевич
4 Зиненко Анатолий Анатольевич
5 Попелюк Михаил Богданович
6 Сметана Александр Борисович
7 Скрипников Олег Евгениевич
8 Яворский Тарас
3. На 2012 год утверждены следующие правила и положения по нашим дисциплинам:
http://www.xvipx.com.ua/index.php?optio ... Itemid=158
1. Новым председателем Комиссии ФМСУ по Эндуро и кантри-кроссу избран Пащинский Олег Иванович, с чем его и поздравляем.
2. Немного изменился состав комиссии:
1 Пащинский Олег Иванович (председатель)
2 Кодин Александр Григорьевич
3 Антипов Дмитрий Юрьевич
4 Зиненко Анатолий Анатольевич
5 Попелюк Михаил Богданович
6 Сметана Александр Борисович
7 Скрипников Олег Евгениевич
8 Яворский Тарас
3. На 2012 год утверждены следующие правила и положения по нашим дисциплинам:
http://www.xvipx.com.ua/index.php?optio ... Itemid=158
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!
так что получается фара нужна только на старте? так как в правилах прописано Рекомендовано движение со светом
и второй вопрос по кросс моту что имеется в веду в правилах под термином закрытая трасса? это где нет движения по дорогам общего пользования ? я правильно понял? а если у меня кроосс с установленым генератором и фарой?
можно подробно по этому вопросу ?
и второй вопрос по кросс моту что имеется в веду в правилах под термином закрытая трасса? это где нет движения по дорогам общего пользования ? я правильно понял? а если у меня кроосс с установленым генератором и фарой?
можно подробно по этому вопросу ?
Да добавте вы в правила первого дня соревнований - пусть небольшой,но вечерний заезд и вопрос светооснащения отпадет раз и навсегда Есть яркий пример-<object><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/G8PfNGJmueo?ve ... ge"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/G8PfNGJmueo?ve ... detailpage" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="360"></object>
!!!СПОЕМСЯ!!!
- razvedchik
- Сообщения:1896
- Зарегистрирован:
25.10.2009 - Откуда:Україна, Стрий
maestro
Не згідний, тому наприклад на EXC-F світло зроблено для галочки. Приїхав , техком провірив є, допобачення. Тай ще можна називати купа моделей з світлом яких пересуватись вночі неможливо.А по друге на прикладі сусідів де відмінили світлотехніку, кількість учасників виросла з 50-70, до 200-250. Це набагато цікавіше. Хоча внас відмінять світло , до...ся до підшипників, відмінять люфти, знайдуть причину в резині. Совкова бюрократія нікуди не щезла.
Не згідний, тому наприклад на EXC-F світло зроблено для галочки. Приїхав , техком провірив є, допобачення. Тай ще можна називати купа моделей з світлом яких пересуватись вночі неможливо.А по друге на прикладі сусідів де відмінили світлотехніку, кількість учасників виросла з 50-70, до 200-250. Це набагато цікавіше. Хоча внас відмінять світло , до...ся до підшипників, відмінять люфти, знайдуть причину в резині. Совкова бюрократія нікуди не щезла.
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
Амінь!razvedchik писал(а): Совкова бюрократія нікуди не щезла.
- motokarpaty1
- Сообщения:207
- Зарегистрирован:
20.09.2009 - Откуда:Коломия
Пишу, пока не забылось...
1.
Пункт Правил по Эндуро
01.32. Крос, ендуро-крос.
Крос (ендуро – крос) проводиться в один з днів змагань етапу (туру, раунду) за умови можливості його проведення, якщо кросова (ендуро) траса розміщена на відстані не більше 5 км від ЗП. Спортсмени організовано (колоною) під супроводом двох автомобілів ДАІ переїжджають на трасу тесту.
Траса тесту повинна відповідати вимогам мотокросової (ендуро) траси, при цьому найбільш складні ділянки траси можуть бути замінені або вилучені.
Місце на старті визначається по жеребкуванню.
На фініші переможець у кожному класі отримує штрафні хвилини відповідно до додатку 3.
Додаток 3
місце штрафні очки місце штрафні очки місце штрафні очки місце штрафні очки
1 0 11 250 21 350 31 450
2 60 12 260 22 360 32 460
3 110 13 270 23 370 33 470
4 150 14 280 24 380 34 480
5 180 15 290 25 390 35 490
6 200 16 300 26 400 36 500
7 210 17 310 27 410 37 510
8 220 18 320 28 420 38 520
9 230 19 330 29 430 39 530
10 240 20 340 30 440 40 540
Предлагаю изменить сие положение таким образом, чтобы, как и на скоростниках, очки считались по времени прохождения...
2.Также есть расхождения в Правилах И Положении по порядку старта спортсменов.
3. Есть неточность в Правилах в пенализации за действия в ЗП.
П.С. Насчет высказываний относительно "бюрократии", "доебутся" и т.д...
У нас все знают (на словах), как должно быть, но мало кто что-то сделал для того, чтобы это было...
Так что, многоуважаемые мотогоны, иногда лучше жевать, чем говорить, если вам нечего сказать ПО СУТИ ВОПРОСА!
1.
Пункт Правил по Эндуро
01.32. Крос, ендуро-крос.
Крос (ендуро – крос) проводиться в один з днів змагань етапу (туру, раунду) за умови можливості його проведення, якщо кросова (ендуро) траса розміщена на відстані не більше 5 км від ЗП. Спортсмени організовано (колоною) під супроводом двох автомобілів ДАІ переїжджають на трасу тесту.
Траса тесту повинна відповідати вимогам мотокросової (ендуро) траси, при цьому найбільш складні ділянки траси можуть бути замінені або вилучені.
Місце на старті визначається по жеребкуванню.
На фініші переможець у кожному класі отримує штрафні хвилини відповідно до додатку 3.
Додаток 3
місце штрафні очки місце штрафні очки місце штрафні очки місце штрафні очки
1 0 11 250 21 350 31 450
2 60 12 260 22 360 32 460
3 110 13 270 23 370 33 470
4 150 14 280 24 380 34 480
5 180 15 290 25 390 35 490
6 200 16 300 26 400 36 500
7 210 17 310 27 410 37 510
8 220 18 320 28 420 38 520
9 230 19 330 29 430 39 530
10 240 20 340 30 440 40 540
Предлагаю изменить сие положение таким образом, чтобы, как и на скоростниках, очки считались по времени прохождения...
2.Также есть расхождения в Правилах И Положении по порядку старта спортсменов.
3. Есть неточность в Правилах в пенализации за действия в ЗП.
П.С. Насчет высказываний относительно "бюрократии", "доебутся" и т.д...
У нас все знают (на словах), как должно быть, но мало кто что-то сделал для того, чтобы это было...
Так что, многоуважаемые мотогоны, иногда лучше жевать, чем говорить, если вам нечего сказать ПО СУТИ ВОПРОСА!
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!
Тоді заключний Ендуро-крос ДОП взагалі не має змісту проводити, бо рівноцінно ДОП на дистації.Предлагаю изменить сие положение таким образом, чтобы, как и на скоростниках, очки считались по времени прохождения...
Крім того:
........ тобто останнє слово за організатором чи місцевою владою...Технічні умови і правила змагань встановлені цими «Правилами...», Правилами змагань з мотоциклетного спорту і спортивним кодексом. Додаткові правила можуть мати деякі відмінності, що вносятся ФМС України, місцевою владою чи організатором і повинні бути означені в «Додатку до Положення про змагання».
і взагалі чому не береться до уваги перекладений варіант європейських правил...... не вигідний комусь напевне?
На Чемпіонаті Світу немає ніяких заключних допів. Зате проводять пролог в пятницю після відкриття, який являється першим допом на суботу.
Такий формат зручний для глядачів, спонсорів, медіа.
http://www.youtube.com/watch?v=Ca78XHxYmlw
Такий формат зручний для глядачів, спонсорів, медіа.
http://www.youtube.com/watch?v=Ca78XHxYmlw
444 Enduro School
https://www.facebook.com/444EnduroSchool
https://www.facebook.com/444EnduroSchool
- razvedchik
- Сообщения:1896
- Зарегистрирован:
25.10.2009 - Откуда:Україна, Стрий
Повністю згідний з таким рішенням. Два дні ішачиш , а потім штрафами твої бали псу під хвіст!Предлагаю изменить сие положение таким образом, чтобы, как и на скоростниках, очки считались по времени прохождения...
2.Также есть расхождения в Правилах И Положении по порядку старта спортсменов.
3. Есть неточность в Правилах в пенализации за действия в ЗП.
П.С. Насчет высказываний относительно "бюрократии", "доебутся" и т.д...
У нас все знают (на словах), как должно быть, но мало кто что-то сделал для того, чтобы это было...
Так что, многоуважаемые мотогоны, иногда лучше жевать, чем говорить, если вам нечего сказать ПО СУТИ ВОПРОСА!
Наприклад сподобалась система проведення етапу в Микуличині. Все ясно і прозоро.
Випуск юніорів першими вважаю варварським підходом.
І взагалі два етапи , дві різні системи проведення. Коли бубуть єдині правила для всіх, а не пристосовані під окремих спортсменів
По яких правилах будем їхати в Коломиї
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
Може спробуємо орієнтуватися по цих правилах UEM:
http://enduro-buk.at.ua/load/0-0-0-62-20
http://enduro-buk.at.ua/load/0-0-0-62-20
- razvedchik
- Сообщения:1896
- Зарегистрирован:
25.10.2009 - Откуда:Україна, Стрий
sanja
непройде , після редакції судій- нічого доброго для нас не залишеться
непройде , після редакції судій- нічого доброго для нас не залишеться
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
- razvedchik
- Сообщения:1896
- Зарегистрирован:
25.10.2009 - Откуда:Україна, Стрий
і взагалі молотим воду в ступі , не знаю який раз
http://www.motocross.ua/forum/viewtopic.php?t=1481
а фіра й нині там
http://www.motocross.ua/forum/viewtopic.php?t=1481
а фіра й нині там
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
Что-то, парни, вижу активность некую, только не вижу конкретики....
"А не легче ли....", "А вот воз и ныне там...."
Я могу еще пару десятков устоявшихся выражений написать....
Только НИКТО из вас не написал АБСОЛЮТНО НИЧЕГО по сути вопроса.
Дескать пункт такой-то в такой редакции изложить и почему....
Объясняю, как происходило изменение правил 11 года к сезону 12 года.
Собралась комиссия - список членов комиссии есть в постах выше (хотя на сайте ФМСУ вместо Зиненко Анатолия почему-то числится Миханюк Владимир, что для меня лично более чем непонятно http://fmsu.eu/index.php?option=com_con ... 29&lang=uk)
Так вот, те вопросы, которые поднакопились за сезон 2011 были вынесены на голосование и обсуждение. В результате голосования были приняты или отклонены изменения по пунктам.
Затем я лично сводил сие в документ, который пошел на подпись руководителю ФМСУ.
Так вот, если предыдущие ораторы видят в своих сообщениях какие-то конкретные предложения, то я их не вижу.
Если кто-то готов привязать европравила (а я уверен, что читали что наши что европравила ЕДИНИЦЫ) к нашим (чем, собственно и занимались мы уже) - милости прошу. Сделайте эту работу и выдайте на обсуждение!
Собственно, суть моего сообщения сводится к простому - меньше слов - больше сути. Ветка создана для этого.
Прежде чем написать здесь, задайте себе вопрос, ЧТО КОНКРЕТНО вы хотите донести до членов комисси по эндуро и кантри-кроссу и до заинтересованных лиц.
"А не легче ли....", "А вот воз и ныне там...."
Я могу еще пару десятков устоявшихся выражений написать....
Только НИКТО из вас не написал АБСОЛЮТНО НИЧЕГО по сути вопроса.
Дескать пункт такой-то в такой редакции изложить и почему....
Объясняю, как происходило изменение правил 11 года к сезону 12 года.
Собралась комиссия - список членов комиссии есть в постах выше (хотя на сайте ФМСУ вместо Зиненко Анатолия почему-то числится Миханюк Владимир, что для меня лично более чем непонятно http://fmsu.eu/index.php?option=com_con ... 29&lang=uk)
Так вот, те вопросы, которые поднакопились за сезон 2011 были вынесены на голосование и обсуждение. В результате голосования были приняты или отклонены изменения по пунктам.
Затем я лично сводил сие в документ, который пошел на подпись руководителю ФМСУ.
Так вот, если предыдущие ораторы видят в своих сообщениях какие-то конкретные предложения, то я их не вижу.
Если кто-то готов привязать европравила (а я уверен, что читали что наши что европравила ЕДИНИЦЫ) к нашим (чем, собственно и занимались мы уже) - милости прошу. Сделайте эту работу и выдайте на обсуждение!
Собственно, суть моего сообщения сводится к простому - меньше слов - больше сути. Ветка создана для этого.
Прежде чем написать здесь, задайте себе вопрос, ЧТО КОНКРЕТНО вы хотите донести до членов комисси по эндуро и кантри-кроссу и до заинтересованных лиц.
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!
1. Заключний ДОП (ендуро, крос, підйом......) замінити на "пролог" -- після відкриття одразу. Результат рахувати як за 1 день змагань по таблиці Додаток 1 (місце - очки).
"+++++":
- спотсмени з свіжими силами;
- мотоцикли технічно справні та підготовлені;
- масовість та "шоу" :) для глядачів;
- матеріали для масмедіа;
- скорочує тривалість 3 дня змагань.
2.Спростити умови участі для аматорів:
- дати можливість не здавати техніку в парк до 8,00 наступного дня (більше часу на обслуговування).
- нараховувати штраф за порушення в ЗП, ЗО.... починаючи з другого порушення, перше - попередження (аматори лише починають вникати в суть ендуро)
-зараховувати доїзд всіх спортсменів-аматорів, що стартували. Наприклад по принципу: штраф за день=штр. на старті + штр.на дист +штр.("планований час фінішу в контр карт" - "час сходу (відмітка останнього КЧ)") + 3600
"+++++":
- більше аматорів отримають "результат" за змагання, а не "пусте місце", що привабить нових учасників.
3. Дозволити проходження мандатної та технічної комісії із запізненням і нарахуванням штрафу 900 за кожен день лише "аматорам" та "ветеранам". (В діючих правилах: Проходження мандатної та технічної дозволяється на другий день змагань (субота) 3 7-00 до 8-00 з пеналізацією у 900 очок. )
Це дасть можливість аматорам та ветеранам брати участь навіть в одному дні змагань
4. Категоріям "Юніори" та "Чоловіки" ввести здачу мототехніки в ЗП одразу після фінішного КЧ, а видачу для обслуговування через 30 хв після останнього фінішуючого в цих категоріях;
або ввести: технічний комісар на фінішному КЧ контролює маркування частин мотоцикла.
5.Освітлення:
- Робота фари та заднього ліхтаря повинні бути візуально видимі.
- для класів "Юніори" та "Чоловіки" можна визначити та ввести на скільки одиниць люкс повинна світити фара та задній ліхтар в еквіваленті на потужність ВТ електрики. або дозволити використання лише ламп розжарювання в фарі. Як на мене, має бути або чітко визначена фара, або відмінити її взагалі, варіанти з діодними ліхтариками замість фари доходять до абсурду!
6. Ввести пеналізацію: зупинка в 20-метровій зоні - штраф 1хв, або повернутись до варіанту правил:
"Кожного дня змагань кожний спортсмен ( чи спортсмени), який ( які) приготувався до старту, стартують у точно визначений у контрольній картці час. Протягом однієї хвилини спортсмен повинен запустити двигун свого мотоцикла на стартовій площадці і покинути стартову зону на заведеному мотоциклі. "
7. Ввести пеналізацію за відхилення від маршруту(для "Юніори" та "Чоловіки" ), наприклад: відхилення від маршруту на 100м пеналізується 5хв вперше та зняття з дня змагань - вдруге, коли відхилення не умисне, спортсмен повинен повернутися тим же ж шляхом і продовжити рух по маршруту, в противному випадку маневр вважати за "умисне відхилення"
8. "Стороння допомога"
- Будь-яка стороння допомога заборонена, якщо тільки вона не застосовується у випадку аварійної ситуації з метою повернути мотоцикл на трасу, чи навпаки прибрати з траси.
"+++++":
- спотсмени з свіжими силами;
- мотоцикли технічно справні та підготовлені;
- масовість та "шоу" :) для глядачів;
- матеріали для масмедіа;
- скорочує тривалість 3 дня змагань.
2.Спростити умови участі для аматорів:
- дати можливість не здавати техніку в парк до 8,00 наступного дня (більше часу на обслуговування).
- нараховувати штраф за порушення в ЗП, ЗО.... починаючи з другого порушення, перше - попередження (аматори лише починають вникати в суть ендуро)
-зараховувати доїзд всіх спортсменів-аматорів, що стартували. Наприклад по принципу: штраф за день=штр. на старті + штр.на дист +штр.("планований час фінішу в контр карт" - "час сходу (відмітка останнього КЧ)") + 3600
"+++++":
- більше аматорів отримають "результат" за змагання, а не "пусте місце", що привабить нових учасників.
3. Дозволити проходження мандатної та технічної комісії із запізненням і нарахуванням штрафу 900 за кожен день лише "аматорам" та "ветеранам". (В діючих правилах: Проходження мандатної та технічної дозволяється на другий день змагань (субота) 3 7-00 до 8-00 з пеналізацією у 900 очок. )
Це дасть можливість аматорам та ветеранам брати участь навіть в одному дні змагань
4. Категоріям "Юніори" та "Чоловіки" ввести здачу мототехніки в ЗП одразу після фінішного КЧ, а видачу для обслуговування через 30 хв після останнього фінішуючого в цих категоріях;
або ввести: технічний комісар на фінішному КЧ контролює маркування частин мотоцикла.
5.Освітлення:
- Робота фари та заднього ліхтаря повинні бути візуально видимі.
- для класів "Юніори" та "Чоловіки" можна визначити та ввести на скільки одиниць люкс повинна світити фара та задній ліхтар в еквіваленті на потужність ВТ електрики. або дозволити використання лише ламп розжарювання в фарі. Як на мене, має бути або чітко визначена фара, або відмінити її взагалі, варіанти з діодними ліхтариками замість фари доходять до абсурду!
6. Ввести пеналізацію: зупинка в 20-метровій зоні - штраф 1хв, або повернутись до варіанту правил:
"Кожного дня змагань кожний спортсмен ( чи спортсмени), який ( які) приготувався до старту, стартують у точно визначений у контрольній картці час. Протягом однієї хвилини спортсмен повинен запустити двигун свого мотоцикла на стартовій площадці і покинути стартову зону на заведеному мотоциклі. "
7. Ввести пеналізацію за відхилення від маршруту(для "Юніори" та "Чоловіки" ), наприклад: відхилення від маршруту на 100м пеналізується 5хв вперше та зняття з дня змагань - вдруге, коли відхилення не умисне, спортсмен повинен повернутися тим же ж шляхом і продовжити рух по маршруту, в противному випадку маневр вважати за "умисне відхилення"
8. "Стороння допомога"
- Будь-яка стороння допомога заборонена, якщо тільки вона не застосовується у випадку аварійної ситуації з метою повернути мотоцикл на трасу, чи навпаки прибрати з траси.