Правила и положения по Эндуро и КК на 2012г.
Модератор:Driverok
- motokarpaty1
- Сообщения:207
- Зарегистрирован:
20.09.2009 - Откуда:Коломия
ПРОХАННЯ ЗВЕРНУТИ УВАГУ!!!!!!!!!!!!
4.1 До участі в змаганнях допускаються спортсмени команд ( згідно їх заявок, приналежність спортсмена визначається карткою учасника змагань по печатці клубу ( організації) на ній), а також спортсмени – приватні особи, які обізнані з дійсними Правилами проведення змагань по ендуро. Всі спортсмени при реєстрації повинні подати до ГСК іменні заявки, завірені лікарем, ліцензію FIM , UEM ( для зарубіжних спортсменів) або картку учасника змагань ФСМУ з позначкою, посвідчення на право керування транспортним засобом категорії А ( мотоциклом), а спортсмени – іноземці – відкриту категорію на право керування мотоциклом ( якщо змагання проводяться на закритій трасі то посвідчення водія необов’язково), дійсний страховий поліс на суму не менше 10000 грн. та дійсну медичну довідку лікувального закладу встановленого ФМСУ взірця. Спортсмени, які досягли 50-річного віку і мають бажання брати участь у змаганнях по ендуро повинні обов’язково додатково представити до медичної довідки електрокардіограму серця, що дійсна протягом 3 років.( Згідно рішення ФМСУ №36 від 08.02.2011 року) . Вступний благодійний внесок на розвиток мотоспорту кожного учасника змагань складає 250 гривень. Вступний благодійний фонд поділяється порівну на призовий фонд переможцям та оплату роботи суддівської бригади. В командному заліку змагань приймають участь тільки колективи України, члени ФМСУ.
4.2 Екіпіровка учасників змагань повинна відповідати вимогам правил з мотоциклетних видів спорту.
4.1 До участі в змаганнях допускаються спортсмени команд ( згідно їх заявок, приналежність спортсмена визначається карткою учасника змагань по печатці клубу ( організації) на ній), а також спортсмени – приватні особи, які обізнані з дійсними Правилами проведення змагань по ендуро. Всі спортсмени при реєстрації повинні подати до ГСК іменні заявки, завірені лікарем, ліцензію FIM , UEM ( для зарубіжних спортсменів) або картку учасника змагань ФСМУ з позначкою, посвідчення на право керування транспортним засобом категорії А ( мотоциклом), а спортсмени – іноземці – відкриту категорію на право керування мотоциклом ( якщо змагання проводяться на закритій трасі то посвідчення водія необов’язково), дійсний страховий поліс на суму не менше 10000 грн. та дійсну медичну довідку лікувального закладу встановленого ФМСУ взірця. Спортсмени, які досягли 50-річного віку і мають бажання брати участь у змаганнях по ендуро повинні обов’язково додатково представити до медичної довідки електрокардіограму серця, що дійсна протягом 3 років.( Згідно рішення ФМСУ №36 від 08.02.2011 року) . Вступний благодійний внесок на розвиток мотоспорту кожного учасника змагань складає 250 гривень. Вступний благодійний фонд поділяється порівну на призовий фонд переможцям та оплату роботи суддівської бригади. В командному заліку змагань приймають участь тільки колективи України, члени ФМСУ.
4.2 Екіпіровка учасників змагань повинна відповідати вимогам правил з мотоциклетних видів спорту.
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
МК"Карпати"
- motokarpaty1
- Сообщения:207
- Зарегистрирован:
20.09.2009 - Откуда:Коломия
Змагання проводяться згідно календарного плану Федерації мотоциклетного спорту України на рік проведення змагань.
Траса проведення змагань може бути однакова в другий та третій дні.
Траса проведення змагань приймається за 15 днів до початку їх проведення комісією, затвердженою комітетом ендуро при ФМСУ. Для цього організатором повинні бути надані всі технічні засоби, допомога та сприяння.
Траса проведення змагань може бути однакова в другий та третій дні.
Траса проведення змагань приймається за 15 днів до початку їх проведення комісією, затвердженою комітетом ендуро при ФМСУ. Для цього організатором повинні бути надані всі технічні засоби, допомога та сприяння.
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
МК"Карпати"
- motokarpaty1
- Сообщения:207
- Зарегистрирован:
20.09.2009 - Откуда:Коломия
01.3. Траса змагань.
Траса змагань повинна бути прохідна за будь-яких погодніх умов. Загальна відстань її – не менше 300 км за один етап (довжина кола не більше 80 км ); для ветеранів, жінок, аматорів вона може бути змінена, про що вказується в «Положенні...» або в «Додатку до Положення». Загальний час на день змагань на проходження траси не може перевищувати 7 годин. Траса змагань може бути однакова в другий та третій дні змагань.
Положення стосовно траси можуть змінюватися залежно від вимог місцевої влади, про що повідомляється в «Додатку до Положення».
З метою безпеки організатори вручають учасникам план траси не пізніше ніж за дві дні до початку змагань та надають можливість ознайомитися з маршрутом та місцевістю до початку змагань. Траса, на якій проводяться багатоденні перегони – ендуро, повинна бути узгоджена з ФМСУ. З метою безпеки трасу змагань приймають члени комісії по ендуро при ФМСУ, або спільно з ведучими спортсменами (чемпіонами та призерами Чемпіонату України з ендуро) не пізніше, як за 2 тижні до початку етапу. Після прийняття траси складається акт прийому, де вказуються всі недоліки та термін їх усунення. Те саме стосується закритого парку стартової зони пунктів КЧ, КП, зон обов’язкового проїзду, додаткових тестів, розмітки і т.д. Всі розходи по прийняттю траси несуть організатори змагань.
Траса змагань може бути закритою (не має виїзду, перетину та проїзду дорогами загального користування) та відкритою (має виїзд, перетин та проїзд дорогами загального користування). Відкриті траси змагань повинні бути узгоджені з органами місцевого самоврядування, управліннями внутрішніх справ, органами МНС.
Траса змагань повинна бути прохідна за будь-яких погодніх умов. Загальна відстань її – не менше 300 км за один етап (довжина кола не більше 80 км ); для ветеранів, жінок, аматорів вона може бути змінена, про що вказується в «Положенні...» або в «Додатку до Положення». Загальний час на день змагань на проходження траси не може перевищувати 7 годин. Траса змагань може бути однакова в другий та третій дні змагань.
Положення стосовно траси можуть змінюватися залежно від вимог місцевої влади, про що повідомляється в «Додатку до Положення».
З метою безпеки організатори вручають учасникам план траси не пізніше ніж за дві дні до початку змагань та надають можливість ознайомитися з маршрутом та місцевістю до початку змагань. Траса, на якій проводяться багатоденні перегони – ендуро, повинна бути узгоджена з ФМСУ. З метою безпеки трасу змагань приймають члени комісії по ендуро при ФМСУ, або спільно з ведучими спортсменами (чемпіонами та призерами Чемпіонату України з ендуро) не пізніше, як за 2 тижні до початку етапу. Після прийняття траси складається акт прийому, де вказуються всі недоліки та термін їх усунення. Те саме стосується закритого парку стартової зони пунктів КЧ, КП, зон обов’язкового проїзду, додаткових тестів, розмітки і т.д. Всі розходи по прийняттю траси несуть організатори змагань.
Траса змагань може бути закритою (не має виїзду, перетину та проїзду дорогами загального користування) та відкритою (має виїзд, перетин та проїзд дорогами загального користування). Відкриті траси змагань повинні бути узгоджені з органами місцевого самоврядування, управліннями внутрішніх справ, органами МНС.
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
МК"Карпати"
- motokarpaty1
- Сообщения:207
- Зарегистрирован:
20.09.2009 - Откуда:Коломия
01.9 Припинення змагань.
Змагання визнається таким, що не відбулося, якщо воно припинено перед тим, як більшість спортсменів ( 50%+1) не проїхали половину дистанції, а змагання відновити немає можливості. Якщо припинення змагань відбулося на пізнішій стадії, то жюрі ( головна суддівська колегія ) приймає рішення про визнання змагань такими, що відбулися ( залежно від обставин).
Змагання визнається таким, що не відбулося, якщо воно припинено перед тим, як більшість спортсменів ( 50%+1) не проїхали половину дистанції, а змагання відновити немає можливості. Якщо припинення змагань відбулося на пізнішій стадії, то жюрі ( головна суддівська колегія ) приймає рішення про визнання змагань такими, що відбулися ( залежно від обставин).
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
МК"Карпати"
- motokarpaty1
- Сообщения:207
- Зарегистрирован:
20.09.2009 - Откуда:Коломия
Кожен клас повинен мати відповідні стартові номери :
Юніори Е1/Е2/Е3 від 1 до 199
Чоловіки Е1 від 201 до 299
Чоловіки Е2 від 301 до 399
Чоловіки Е3 від 401 до 499
Ветерани від 501 до 599
Жінки від 601 до 699
Аматори від 701 до 799
Юніори Е1/Е2/Е3 від 1 до 199
Чоловіки Е1 від 201 до 299
Чоловіки Е2 від 301 до 399
Чоловіки Е3 від 401 до 499
Ветерани від 501 до 599
Жінки від 601 до 699
Аматори від 701 до 799
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
МК"Карпати"
- motokarpaty1
- Сообщения:207
- Зарегистрирован:
20.09.2009 - Откуда:Коломия
Номерні щитки відповідно до категорій.
Категорія Фон щитка Колір номера
Юніори Зелений фон Білий цифри
Чоловіки Червоний фон Білий цифри
Ветерани Голубий фон Білий цифри
Жінки Білий фон Чорний цифри
Аматори Жовтий фон Чорний цифри
Категорія Фон щитка Колір номера
Юніори Зелений фон Білий цифри
Чоловіки Червоний фон Білий цифри
Ветерани Голубий фон Білий цифри
Жінки Білий фон Чорний цифри
Аматори Жовтий фон Чорний цифри
Последний раз редактировалось motokarpaty1 Пн мар 25, 2013 7:43 am, всего редактировалось 1 раз.
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
МК"Карпати"
- motokarpaty1
- Сообщения:207
- Зарегистрирован:
20.09.2009 - Откуда:Коломия
Освітлення та засоби безпеки.
Прибори освітлення, засоби безпеки, а також прилади, що зазначаються в «Положенні ...» або Додаткових правилах, є обов’язкові.
На задньому крилі встановлюється ліхтар червоного кольору. Мотоцикл рекомендовано обладнати звуковим сигналом. Рекомендованим є проходження всієї дистанції з ввімкненою фарою та заднім ліхтарем .
Прибори освітлення, засоби безпеки, а також прилади, що зазначаються в «Положенні ...» або Додаткових правилах, є обов’язкові.
На задньому крилі встановлюється ліхтар червоного кольору. Мотоцикл рекомендовано обладнати звуковим сигналом. Рекомендованим є проходження всієї дистанції з ввімкненою фарою та заднім ліхтарем .
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
МК"Карпати"
- arthurmoto1
- Сообщения:1092
- Зарегистрирован:
07.01.2009 - Откуда:Житомир
"До змагань допускаються мотоцикли категорії Ендуро, а також кросові мотоцикли, обладнані
приладами освітлення.
Освітлення може бути фара і стоп від велосипеда.Згідно нових доповнинь до правил освітлення потрібно тільки при старті. На фініші і при здачі в закритий парк освітлення непотрібно."
Спасибо за изменения, планируем на второй этап привезти три кроссача.
приладами освітлення.
Освітлення може бути фара і стоп від велосипеда.Згідно нових доповнинь до правил освітлення потрібно тільки при старті. На фініші і при здачі в закритий парк освітлення непотрібно."
Спасибо за изменения, планируем на второй этап привезти три кроссача.
Если в России никак не могут справиться с дураками и дорогами (мы, кстати, тоже недалеко ушли), то применительно к Украинскому эндуро это можно перевести таким образом:
1. 90 % участников не читают правила и положения, если что-то и читали, то лет 5 назад и, зачастую, доказывают друг другу (судьям, организаторам) те положения, которые УСЛЫШАЛИ когда-то от кого-то))) Это особенности менталитета. Нашего с вами)
2. Вопрос по фаре-заднему фонарю, судя из комментариев - это самый огромный тормоз развития Украинского эндуро. Только по этой причине сотни, а может, и тысячи владельцев кроссовой техники не могут поехать и порадовать организаторов своим участием в проводимых эндуро мероприятиях!) Хотя мне кажется, что покупка диодных фонариков не обременительная процедура. А если серьезно, то сам вопрос со светом связан с тем, что трассы у нас не закрыты и местами мы выезжаем на дороги общего пользования. Дальнейший ход мысли, я надеюсь, понятен...
Через недельку, я надеюсь, мы будем иметь уже на руках положение и правила по эндуро на 2013 год.
Очень надесь, что после того, как все (!!!) прочитают правила и купят велофонарики, нас ожидает мегапрорыв в сезоне 2013года)))
П.С. Правила и положения, а также сопутсвующие документы прошлых годов и этого года, как только станет доступен он мне, лежат здесь:
Учимся читать))))
1. 90 % участников не читают правила и положения, если что-то и читали, то лет 5 назад и, зачастую, доказывают друг другу (судьям, организаторам) те положения, которые УСЛЫШАЛИ когда-то от кого-то))) Это особенности менталитета. Нашего с вами)
2. Вопрос по фаре-заднему фонарю, судя из комментариев - это самый огромный тормоз развития Украинского эндуро. Только по этой причине сотни, а может, и тысячи владельцев кроссовой техники не могут поехать и порадовать организаторов своим участием в проводимых эндуро мероприятиях!) Хотя мне кажется, что покупка диодных фонариков не обременительная процедура. А если серьезно, то сам вопрос со светом связан с тем, что трассы у нас не закрыты и местами мы выезжаем на дороги общего пользования. Дальнейший ход мысли, я надеюсь, понятен...
Через недельку, я надеюсь, мы будем иметь уже на руках положение и правила по эндуро на 2013 год.
Очень надесь, что после того, как все (!!!) прочитают правила и купят велофонарики, нас ожидает мегапрорыв в сезоне 2013года)))
П.С. Правила и положения, а также сопутсвующие документы прошлых годов и этого года, как только станет доступен он мне, лежат здесь:
Учимся читать))))
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!
Насколько я понимаю, в сезоне 2013 Правила и Положение по эндуро остались без изменений с 2012 года.
Выношу на обсуждение 2 предложения:
1. Абзац 7 пункта 01.11.2 Правил в настоящий момент изложен так:
В Категорії «Аматор» можуть приймати участь спортсмени, які не займали призові місця в будь-яких змаганнях з поза
шляхових мотоциклетних видів спорту.
Смысл изменений - убрать зависимость выбора участника при определении категории, в которой он собирается участвовать, от наличия спортивного звания (заработанного в спидвее, ШКМГ и т.д.).
2. Последний абзац пункта 01.32 Правил в настоящее время изложен так:
Предлагаю убрать таблицу и результат доп.кросса - фактическое время спортсмена прибавлять к общему времени гонки.
Смысл изменений таков. Всю гонку мы боремся со временем. Скоростных допов в гонке 4 и более, и борьба порой идет на секунды. Если спортсмен допустил ошибку на допе, то ошибка неплохо нивелируется количеством качественно пройденных остальных допов.
При этом сейчас на практике есть ситуация, когда в доп-кроссе, к примеру, разница между 1-м и 2-м может составлять 1 секунду, а пенализация по очкам равна минуте времени на гонке - 60 очков!!!
И ошибка на Доп-Кроссе может стоить гонки!!!!
В чем смысл бороться на допах при таком двойном стандарте?
Выношу на обсуждение 2 предложения:
1. Абзац 7 пункта 01.11.2 Правил в настоящий момент изложен так:
Предлагаю изложить его в следующей редакции:В Категорії «Аматор» можуть приймати участь спортсмени, які не мають
спортивного розряду та не займали призові місця в будь-яких змаганнях з поза
шляхових мотоциклетних видів спорту.
В Категорії «Аматор» можуть приймати участь спортсмени, які не займали призові місця в будь-яких змаганнях з поза
шляхових мотоциклетних видів спорту.
Смысл изменений - убрать зависимость выбора участника при определении категории, в которой он собирается участвовать, от наличия спортивного звания (заработанного в спидвее, ШКМГ и т.д.).
2. Последний абзац пункта 01.32 Правил в настоящее время изложен так:
Предлагаю убрать таблицу и результат доп.кросса - фактическое время спортсмена прибавлять к общему времени гонки.
Смысл изменений таков. Всю гонку мы боремся со временем. Скоростных допов в гонке 4 и более, и борьба порой идет на секунды. Если спортсмен допустил ошибку на допе, то ошибка неплохо нивелируется количеством качественно пройденных остальных допов.
При этом сейчас на практике есть ситуация, когда в доп-кроссе, к примеру, разница между 1-м и 2-м может составлять 1 секунду, а пенализация по очкам равна минуте времени на гонке - 60 очков!!!
И ошибка на Доп-Кроссе может стоить гонки!!!!
В чем смысл бороться на допах при таком двойном стандарте?
Последний раз редактировалось Driverok Чт апр 18, 2013 8:25 pm, всего редактировалось 2 раза.
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!
Нарешті заговорили про заключні доп кроси. Обидвома руками за сумування часу проходження заключного допу до сум інших допів на дистанції. Бо весь сенс гонки повинен бути саме в двох основних днях змагань. А виходить так, що їх можна проїхати як попало, а заключниї ДОП - все виправить. Та і в нас зазвичай на заключних ДОП-ах мотокрос , що виводить ендуро елементи на змаганнях з ендуро на другий план...Driverok писал(а):Насколько я понимаю, в сезоне 2013 Правила и Положение по эндуро остались без изменений с 2012 года.
Выношу на обсуждение 2 предложения:
1. Абзац 7 пункта 01.11.2 Правил в настоящий момент изложен так:Предлагаю изложить его в следующей редакции:В Категорії «Аматор» можуть приймати участь спортсмени, які не мають
спортивного розряду та не займали призові місця в будь-яких змаганнях з поза
шляхових мотоциклетних видів спорту.
В Категорії «Аматор» можуть приймати участь спортсмени, які не займали призові місця в будь-яких змаганнях з поза
шляхових мотоциклетних видів спорту.
Смысл изменений - убрать зависимость выбора участника при определении категории, в которой он собирается участвовать, от наличия спортивного звания (заработанного в спидвее, ШКМГ и т.д.).
2. Последний абзац пункта 01.32 Правил в настоящее время изложен так:Додаток 3 (чуть позже прикреплю вменяемый вид таблички)На фініші переможець у кожному класі отримує штрафні хвилини
відповідно до додатку 3.
1 0
2 60
3 110
4 150
5 180
6 200
7 210
8 220
9 230
10 240
Предлагаю убрать таблицу и результат доп.кросса - фактическое время спортсмена прибавлять к общему времени гонки.
Смысл изменений таков. Всю гонку мы боремся со временем. Скоростных допов в гонке 4 и более, и борьба порой идет на секунды. Если спортсмен допустил ошибку на допе, то ошибка неплохо нивелируется количеством качественно пройденных остальных допов.
При этом сейчас на практике есть ситуация, когда в доп-кроссе, к примеру, разница между 1-м и 2-м может составлять 1 секунду, а пенализация по очкам равна минуте времени на гонке - 60 очков!!!
И ошибка на Доп-Кроссе может стоить гонки!!!!
В чем смысл бороться на допах при таком двойном стандарте?
я считаю что не надо плюсовать время а оставить так как есть
так как если чуток прохавал в гонке то есть шанс нагнать за счёт допа
если спорцмен едет хорошо то ни какой доп в конце ему не помешает выйграть гонку
так как в гонке не очень выявляются скоростные качества спорцмена
хотя можно и плюсовать но в том случае если зажать время кч так чтобы процентов 99 не могли укладыватся во время и тогда бы проявлялась истинная картина кто как едет тогда более правильно будет плюсовать время допа так как за счёт штрафных очков в отставании между кч будет уже видно кто смльнейший как то так а то гонка не на скорость а на орентирование или кто мот сломает или у кого бенз закончится или в фаре лампочка перегорела вот блин какбудто это показывает насколько хорош спорцмен рвёмся в европу всё под неё ровняем почему бы не принять европейские правила -- может и спорцменам с европы тогда смысл к нам ехать появится
так как если чуток прохавал в гонке то есть шанс нагнать за счёт допа
если спорцмен едет хорошо то ни какой доп в конце ему не помешает выйграть гонку
так как в гонке не очень выявляются скоростные качества спорцмена
хотя можно и плюсовать но в том случае если зажать время кч так чтобы процентов 99 не могли укладыватся во время и тогда бы проявлялась истинная картина кто как едет тогда более правильно будет плюсовать время допа так как за счёт штрафных очков в отставании между кч будет уже видно кто смльнейший как то так а то гонка не на скорость а на орентирование или кто мот сломает или у кого бенз закончится или в фаре лампочка перегорела вот блин какбудто это показывает насколько хорош спорцмен рвёмся в европу всё под неё ровняем почему бы не принять европейские правила -- может и спорцменам с европы тогда смысл к нам ехать появится
Заключний ДОП взагалі потрібно виключити з програми змагань, бо формату вже ніде не використовують.
Навіть в Шестиденці на 6-й день, де власне відбуваються заїзди по кросовій схемі рахують фактичний час.
На Чемпіонаті Світу, з метою підвищення видовищності, в п'ятницю проводять КТМ Супер Тест, де збирається багато глядачів.
Результати даного тесту (фактичний час проходження) являються 1 допом в суботу.
Маємо і розминку, і видовищність, і матеріал для журналістів.
Так званий пролог можна проводити на полосі перешкод, або на цікавій природній ділянці, де є хороша видимість.
Після цього шоу можна провести і символічне нагородження.
Навіть в Шестиденці на 6-й день, де власне відбуваються заїзди по кросовій схемі рахують фактичний час.
На Чемпіонаті Світу, з метою підвищення видовищності, в п'ятницю проводять КТМ Супер Тест, де збирається багато глядачів.
Результати даного тесту (фактичний час проходження) являються 1 допом в суботу.
Маємо і розминку, і видовищність, і матеріал для журналістів.
Так званий пролог можна проводити на полосі перешкод, або на цікавій природній ділянці, де є хороша видимість.
Після цього шоу можна провести і символічне нагородження.
444 Enduro School
https://www.facebook.com/444EnduroSchool
https://www.facebook.com/444EnduroSchool
BohdanRSK +1
Но как я понял, в этом году менять ничего не будут... Так что, по сути, это обсуждение правил на 2014.
Но как я понял, в этом году менять ничего не будут... Так что, по сути, это обсуждение правил на 2014.
Естесственно, речь идет о 2014.
Этот сезон катаем по утвержденным правилам.
Этот сезон катаем по утвержденным правилам.
Настоящих буйных мало...
Вот и нету Мужиков!!!
Вот и нету Мужиков!!!