Правила и положения по Эндуро и КК на 2012г.

Правила проведения соревнований по эндуро и ралли-рейдам

Модератор:Driverok

Автор Сообщение
arthurmoto1
мастер
Сообщения:1092
Зарегистрирован:
07.01.2009
Откуда:Житомир

#16 Сообщение arthurmoto1 » Вс янв 13, 2013 6:02 pm


Объясните, как определяется, в каком классе едет спортсмен. Например, мотогону без спортивных достижений 41 год, по правилам, как я их понимаю, он может ехать в аматорах, ветеранах или мужчинах? Так куда ему заявляться? Или обязательно после 40 лет мотогон попадает в ветераны? Аналогично, класс мужчины - только для мотогонов с регалиями, а аматор - для чайников? Мне 37 лет, езжу так себе, в какой класс я могу заявляться - в аматоры или в мужчины?И существует ли разница в маршрутах или спецучастке для аматоров и мужчин? Или просто время поджато для мужчин больше?
 

razvedchik
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:1896
Зарегистрирован:
25.10.2009
Откуда:Україна, Стрий

#17 Сообщение razvedchik » Пн янв 14, 2013 4:30 pm


arthurmoto1
Пробуй в аматорах , а там розберешся.
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
Изображение
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
 

arthurmoto1
мастер
Сообщения:1092
Зарегистрирован:
07.01.2009
Откуда:Житомир

#18 Сообщение arthurmoto1 » Пн янв 14, 2013 8:45 pm


так не вопрос в аматорах, но хотелось бы понимать, что есть ху. ну и какие номера клеить.
 

razvedchik
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:1896
Зарегистрирован:
25.10.2009
Откуда:Україна, Стрий

#19 Сообщение razvedchik » Пн янв 14, 2013 8:51 pm


В аматорів чорні номери на жовтому фоні, починаються з 700 і до 799.В аматори допускаються всі бажаючі строком на один рік (сезон), які не мають спортивних розрядів в мотоциклетному спорті.
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
Изображение
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
 

sahacr500
участник
Сообщения:92
Зарегистрирован:
28.02.2010
Откуда:мелитополь

#20 Сообщение sahacr500 » Пн янв 14, 2013 9:52 pm


у всех есть телефоны .созвонились собрались погоняли получили удовольствие и никому не кланятся
 

arthurmoto1
мастер
Сообщения:1092
Зарегистрирован:
07.01.2009
Откуда:Житомир

#21 Сообщение arthurmoto1 » Пн янв 14, 2013 11:10 pm


а есть разница в трассе или спецучастке для аматоров и мужчин?
 

razvedchik
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:1896
Зарегистрирован:
25.10.2009
Откуда:Україна, Стрий

#22 Сообщение razvedchik » Вт янв 15, 2013 8:41 am


Різниці немає. Аматори їдуть два кола( в перший і другий день), а не три, як профі.Може бути розжатий час.
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
Изображение
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
 

SARA
Аватара пользователя
профи
Сообщения:166
Зарегистрирован:
16.12.2007
Откуда:FROM UKRAINE

#23 Сообщение SARA » Сб янв 26, 2013 1:48 pm


Дозволю собі вставити 5 копійок.
Деякі дописувачі не знають напевне, що правила пишуть не судді, а комісія, а затверджують їх на бюро федерації.
Тепер до попереднього поста:
1. Коротко, до пролога: спортсмени з свіжими силами і справними мотоциклами і т.д.: а як бути з тим, що ендуро в перекладі означає витривалий, витривалий спортсмен і мотоцикл, якщо я правильно розумію і як заохотити того, хто готується до змагань сам і готує техніку, їде так, щоб бути в формі всі дні змагань і щоб техніка витримувала, дотримується всіх принципів ендуро?
Як добитися того, щоб адміністративний і технічний контроль проходили не в останню хвилину, бо часу на пролог вже не лишається?
А якщо спортсмен "наловив" штрафу на дистанції за якихось причин, наприклад пробите колесо, чи щось інше, як дати йому можливість "реабілітуватися"? Для цього і є заключні тести, тому пролог-прологом, а заключний тест це зовсім інше.

2. Спрощення для аматорів.
В правилах є чітко зазначено в яких випадках аматорам надаються різні " поблажки", це скорочення дистанції і т.д.
На рахунок першого порушення, чи "вникнення" в ендуро на мій погляд погляд відповідь є в ліцензії, де зазначено, " правила змагань знаю" і підпис спортсмена, а в правилах зазначені пеналізації за порушення, все просто і прозоро: порушив- пеналізація, не порушив- не пеналізований, таким чином можна відійти від зловживань і двояких трактовок правил, заохотити дисциплінованих спортсменів, пеналізувати порушників, тобто дотримуватись основних принципів спорту. А аматорам, як і всім іншим потрібно знати правила, бо знання правил є дуже корисним для спортсменів.
На рахунок того, щоб аматори в кінці дня, чи змагань, навіть ті в кого схід зайняли якесь місце, замість сходу я двома руками за, але знову-ж повторюся, все чітко і прозоро повинно бути описано в правилах.

5. Фара.
Не можу зрозуміти, як це візуально видимі, але наперед уявляю скільки на цоьму можна зробити різних "муток", скандалів і т.д.
Знову-ж повторююся чітко описано розмір фари, заднього ліхтаря, сила світла і т.д.. Фару не можна відміняти, бо є дороги загального користування, посторонні люди на трасі, фара є засобом безпеки, рух з фарою є ОБОВ"ЯЗКОВИМ згідно Правил дорожнього руху. Пропоную поступово ввести обов"язково звуковий сигнал.

7. Відхилення від маршруту.
Як перевірити на скільки спортсмен відхилався від маршруту, на 100м, чи на 99, міряти по прямій, чи з врахуванням рельєфу? Потрібно маршрут прокладати так, щоб відхилення не давало переваг, інакше знову-ж поле для зловживань.
8. Стороння допога.
Цілком згідний. Ніякої допомоги, крім зазначенних вище випадків.

На мою думку ніяка відміна фар, та різного роду пільги не зроблять ендуро масовішим, потрібні чіткі і зрозумілі правила (аналог європейських), які не дадуть можливості для махінацій, професійне і об"єктивне суддівство, починаючи з маршала і закінчуючи головним суддею, порядність і чесність, культура, знання правил, чітка організація, конкуренція.
При нинішньму розкладі скоро дойдем до нового виду спорту- ендуро по українські, де будуть процвітати різні категорії пільговиків і пільгові класи, не треба буде ні фар, ні підшипників, ні мандатних комісій і іншого непотребу, кожен буде робити те, що захоче а серед цих класів будуть свої чемпіони і різного роду майстри тільки не спорту, а пільгових категорій.
Потрібно дивитись на Європу, як там проводять змагання і який там спортивний рівень і конкуренція, а не шукати лазєєк і полегшень, прийняти європейські правила з мінімальними "поблажками", а не видумувати велосипед, не дати можливості подвійних трактовок правил.
ARBEIT MACHT FREI.
 

razvedchik
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:1896
Зарегистрирован:
25.10.2009
Откуда:Україна, Стрий

#24 Сообщение razvedchik » Сб янв 26, 2013 6:19 pm


SARA
На мою думку ніяка відміна фар, та різного роду пільги не зроблять ендуро масовішим,

зараз не йде мова про масовість, (на даний час, беремо послідні роки) наголос треба робити на популяризацію ендуро, не думати в одиноких випадках. Приклад. Польша 2000рік. На старт згідно правил ФІМ, виходило 40-45 чоловік.Після відміни різних пунктів , в тому числі
Знову-ж повторююся чітко описано розмір фари, заднього ліхтаря, сила світла і т.д.. Фару не можна відміняти, бо є дороги загального користування, посторонні люди на трасі, фара є засобом безпеки, рух з фарою є ОБОВ"ЯЗКОВИМ згідно Правил дорожнього руху. Пропоную поступово ввести обов"язково звуковий сигнал.
у2001 році на старт вийшло 150 спортсменів. На рахунок сигналу,білкам сигналити.Тай де його прикрутити щоб він був завжди був справним. Всі траси побудовані щоб мінімально ,останній етап, взагалі без проїзду по дорогах загального користування.Дякуючи організаторм.На теперішній час поляки вийшли на фім правила, але це все робилось поступово, поки не набралось достатня кількість спортсменів.Та і ситуція фінансова інакша.Колєга на нагородженні за заняте 2 місце сезон 2012, отримав 1500злотих підйомних від федерації .Коли в нас буде таке фінансування, тоді поговоримо про Фім правила.
7. Відхилення від маршруту.
не від маршруту , а від допів.Дійсно швидкісні треба розмічати пасами,ставити більше маршалів, а не одна людина їздить і випасає порушників.
8. Стороння допога.
якщо на рахунок місцевого населення, нехай помагають, це також їхнє свято.А коли тобі ніхто не помагає -сорі Майкл.
Для цього і є заключні тести, тому пролог-прологом, а заключний тест це зовсім інше.
треба проводити в перший день. Не лапай штрафів , вчи правила.Пробиваєш колеса -купи муси.Реабілітацію треба робити на допах. Збережемо видовищність, притягнемо більше глядачів.

пропоную обсудити
Гори — це таки ж хвилі, тільки дуже повільні
Изображение
втомився - відпочинь , але тоді ти ніколи не будеш першим
 

ltc
мастер
Сообщения:217
Зарегистрирован:
12.06.2009
Откуда:Львів

#25 Сообщение ltc » Пн янв 28, 2013 11:00 am


Я теж не розумію сенсу фари ти стопика на гонці, коли він постійно виключений а вмикається лише щоб показати техкомісії, що так - он він в мене як світить. Це смішно. Або нехай має бути ввімкненим світло постійно або не потрібно цього взагалі.
 

arthurmoto1
мастер
Сообщения:1092
Зарегистрирован:
07.01.2009
Откуда:Житомир

#26 Сообщение arthurmoto1 » Вт янв 29, 2013 8:29 pm


Проблема со светом - как и большинство проблем в стране, от безденежья. Нет у меня денег, чтобы купить и кроссач,и эндуро. На кросаче я могу и в кроссе кататься, и в эндуро с минимальными переделками, а наоборот не получится. Конечно, в эндуро на кроссаче неудобно, но на безрыбье и раком станешь. Но вот пункт с включенным светом на протяжении всей дистанции сразу же сделает участие на кроссаче невозможным. Я могу прикрутить фару и стоп и поставить батарейку 4 Ач, но даже с 18 Вт лампочкой это на 3 часа света. При этом света от такой лампы почти нет. Генераторы тюненые для света есть далеко не для всех моделей мотоциклов. Единственный вариант, чтобы света было много и на часов 7 езды - это батарейка и светодиодная фара, но цена этой фары порядка 140 евро штука. Ну, может, кто-то и купит такую фару, а большинство забьёт и будет ездить по любительским гонкам. Считаю, что сейчас действительно надо уделять внимание популяризации эндуро, а не тянуться за европейскими правилами. Денег нет, ездят фанаты, часто в ущерб семье. До кризиса вон аматорский мотокросс - 45 человек на старте в два ряда собирал, а теперь 20 недобыткив, которые как-то держатся на плаву и могут содержать мот и выделить сотку баксов на гоночный уик-энд.
 

motokarpaty1
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:207
Зарегистрирован:
20.09.2009
Откуда:Коломия

#27 Сообщение motokarpaty1 » Вс мар 24, 2013 2:23 pm


5. Мотоцикли учасників.

Категорія «Юніори» : 100-500 куб см 2Т + 290-650 куб см 4Т

Категорія «Чоловіки» - поділяється на три класи :
«Е1» : мотоцикли 100-150 куб см 2Т + 175-250 куб см 4Т.
«Е2» : мотоцикли 175-250 куб см 2Т + 290-450 куб см 4Т.
«Е3» : мотоцикли 175-500 куб см 2Т + 290-650 куб см 4Т.

Категорія «Аматори» :мотоцикли 100-500 куб см 2Т+175-650 куб см 4Т.

Категорія «Жінки» :мотоцикли 100-500 куб см 2Т+175-650 куб см 4Т.

Категорія «Ветерани» :мотоцикли 100-500 куб см 2Т+175-650 куб см 4Т.
До змагань допускаються мотоцикли категорії Ендуро, а також кросові мотоцикли, обладнані
приладами освітлення.

Освітлення може бути фара і стоп від велосипеда.Згідно нових доповнинь до правил освітлення потрібно тільки при старті. На фініші і при здачі в закритий парк освітлення непотрібно.
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
 

motokarpaty1
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:207
Зарегистрирован:
20.09.2009
Откуда:Коломия

#28 Сообщение motokarpaty1 » Вс мар 24, 2013 2:31 pm


6.3 Порядок старту спортсменів по класах може бути довільним ( на розгляд організатора) і має бути доведений до відома спортсменів на брифінгу у перший день змагань, але обов’язково спочатку стартують учасники Чемпіонату, а потім учасники Кубка. Кількість спортсменів, що стартують одночасно ( що визначається жеребкуванням на кожному етапі)– від 2 до 4, в залежності від кількості учасників змагань.
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
 

motokarpaty1
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:207
Зарегистрирован:
20.09.2009
Откуда:Коломия

#29 Сообщение motokarpaty1 » Вс мар 24, 2013 2:37 pm


4.3 Для участі в змаганнях Чемпіонату України допускаються 4 категорії спортсменів:
«Юніори», «Чоловіки», «Жінки» та «Аматори»
Категорія «Юніори» - спортсмени віком від 16 до 23 років ( або кому не виповнилося 23 роки на 1 січня року проведення змагань ) – клас «Юніори»
Категорія«Чоловіки» - спортсмени віком від 23 років - поділяється на класи «Е1», «Е2», «Е3».
Категорія «Аматори» - спортсмени віком від 16 років – клас «Аматори».
Категорія «Жінки» - спортсмени віком від 16 років – клас «Жінки».
Аматор - спортсмен, який може мати спортивний розряд не вище 2, та не займав 1-5 місця у Чемпіонатах та Кубках України з мотоциклетних видів спорту попередніх спортивних сезонів.

Кубок України серед ветеранів:
Клас «Ветерани» - спортсмени віком від 40 років ( на 1 січня року проведення змагань).
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
 

motokarpaty1
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:207
Зарегистрирован:
20.09.2009
Откуда:Коломия

#30 Сообщение motokarpaty1 » Вс мар 24, 2013 2:39 pm


6.2 Склад команд Чемпіонату України необмежений, але не менше 2 спортсменів в різних класах. Клас «Аматори» до складу команди не входить. Якщо на етапі змагань у класі «Жінки» заявилося менше ніж п’ять учасниць, то вони не входять до складу команди. На протязі одного спортивного сезону спортсмен має право виступати тільки за одну команду.
Командний залік несе один спортсмен з одного класу, який показав кращий результат за етап. Командні результати розраховуються за схемою відповідно до таблиці № 2 . При рівності очок перевагу має команда, що представила більшу кількість залікових учасників в класах, а при такій рівності - по кращих загальних результатах в класах «Юніори», «Е1», «Е2», «Е3», а при такій рівності - по кращих результатах останнього дня етапу.
+30675873173 Михайло
МК"Карпати"
 

Ответить

Вернуться в «Правила»