Âèá³ð åíäóðî ìîòà: íîâèé Geon Dakar 250 ÷è á/ó ÿïîíåöü?

Общая информация, классификация, обсуждение

Модератор:Driverok

Ответить
Автор Сообщение
Yura 2
Сообщения:16
Зарегистрирован:
14.08.2010
Откуда:Львів

#1 Сообщение Yura 2 » Сб июл 21, 2012 7:07 pm


Çáèðàþñü ïðèäáàòè åíäóðî ìîò íà äîêóìåíòàõ äëÿ ¿çäè ïî áåçäîð³ææþ (çàðàç ¿æäæó íà Honda CR250 2001 ò³ëüêè íà ìîòîêðîñîâ³é òðàñ³).

Ó Ëüâ³âñüê³é îáëàñò³ ³ç ìîòàìè íà äîêóìåíòàõ ïðîáëåìà, ºäèíà ðåàëüíà ïðîïîçèö³ÿ - íîâåíüêèé Geon Dakar 250 ç ìàãàçèíó (2 êëàïàíè - ïîðÿäêà 2900$, 4 êëàïàíè - äåñü 3600$).

Òàê ÿê ö³íè íà íîâèõ ÿïîíö³â ç äîêàìè òðîõà çàøêàëþþòü (> 7000$), òî ðîçãëÿäàþ òàêîæ âàð³àíò âçÿòè á/ó ÿïîíöÿ äî 5000$ (ìàêñ. 6000$, àëå â³í ìຠáóòè â äóæå õîðîøîìó ñòàí³ :)). ªäèíà ïðîáëåìà - ó Ëüâ³âñüê³é ³ ñóì³æíèõ îáëàñòÿõ òàêèõ ìîò³â (íà óêð. îáë³êó) íåìàº, òîìó òðåáà ïèëÿòè àáî â Êè¿â, àáî ó ³ííèöþ àáî ùå äàë³ ò³ëüêè äëÿ òîãî, ùîá ïîäèâèòèñü íà ìîò, ùî ïðèâíîñèòü íàïðÿãó â ïëàí³ ÷àñó / ãðîøåé.

Òîìó ïèòàííÿ: ùî êðàùå - íîâåíüêèé Geon Dakar 250 çà 3600, ÷è á/ó ÿïîíåöü 2000+ ðîêó â õîðîøîìó ñòàí³ çà 4000 - 5500$ (Yamaha WR250, Honda XR250)? ßê³ íåäîë³êè Geon'a, õòî ¿çäèâ íà íüîìó, ïîð³âíÿíî ³ç ÿïîíöåì? ßê³ ìîæóòü áóòè ïðîáëåìè â ïåñïåêòèâ³ çà ê³ëüêà ðîê³â ³ç íîâèì Geon'îì / á/ó ÿïîíöåì?

Òàêîæ ðîçãëÿäàþ âàð³àíò âçÿòè 450êó, àëå ç íèìè ùå ñêëàäí³øà ñèòóàö³ÿ + ç òîãî, ùî ÿ çðîçóì³â ö³íà áóäå âèùà.

² ùå îäíå: ÷è º ñåíñ áðàòè á/ó åíäóðî ìîò ï³ä ê³íåöü ñåçîíó - ñêàæ³ìî îñ³ííþ - çèìîþ; òîáòî ÷è ö³íà áóäå íèæ÷à, à ïðîïîçèö³ÿ âèùà?
 

arthurmoto1
мастер
Сообщения:1092
Зарегистрирован:
07.01.2009
Откуда:Житомир

#2 Сообщение arthurmoto1 » Ср июл 25, 2012 8:18 pm


У моих друзей есть два геона 250 2 клапана и один 450. Подвеска дерьмовая, вилку и аморт надо сразу менять на японские. Вилка внешне выглядит правильно, но когда я разобрал, оказалось, что дубовая она потому, что в ней геометрически не может быть 30 см хода, там сантиметров 23 может быть. Всё в вилке на всякий случай закручено на герметик резьбы, разбирал только прогревая газовой горелкой, по другому боялся что-то поломать. Мотор 450 значительно слабее японского, 250 не могу сравнить - не с чем. Что хорошо - на китайском мотоцикле ручки-ножки-руль стоят на своих местах, геометрия скопирована с нормальных мотиков. Короче, это заготовки, для превращения в мотоцикл надо приложить руки и около 1000 баксов. Стоял бы у меня выбор, брал бы только японца. Вон в продажах висит ямаха ВР450-2004 на доках за 4700, это техника! еще и на доках - мечта. Но с япошками проблема одна - цены на запы.
 

Yura 2
Сообщения:16
Зарегистрирован:
14.08.2010
Откуда:Львів

#3 Сообщение Yura 2 » Пн июл 30, 2012 1:49 pm


Îê, çðîçóì³ëî - áóäó îð³ºíòóâàòèñü íà ÿïîíöÿ - äÿêóþ çà â³äïîâ³äü!
 

vv_3
участник
Сообщения:83
Зарегистрирован:
20.01.2009
Откуда:Kiev

#4 Сообщение vv_3 » Пн июл 30, 2012 8:29 pm


Yura 2 писал(а):Ок, зрозуміло - буду орієнтуватись на японця - дякую за відповідь!
дуже правильний вибір *OK*
на геон таж є проблема пошуку запчастин, навіть елементарних.
одразу їхати дивитись кожен мотоцикл дійсно накладно. можеш звернутись до місцевих людей на форумі, щоб попередньо подивились мот, а потім приймати рішення про поїздку.
і для прикладу, рекомендую Yamaha WR450F 2004 года на документах дуже цікава пропозиція, імхо.
 

ПАТРІОТ
Аватара пользователя
опытный
Сообщения:300
Зарегистрирован:
11.11.2009
Откуда:Корсуь-Шевченківський __ Yamaha DT125R DT230Lanza

#5 Сообщение ПАТРІОТ » Сб мар 23, 2013 8:43 pm


З таким бюджетом можна собі не створюваои проблем!!!!!!!
Особисто я як брати собі геон- ліпше замовив уже дт-125 98 року по ціні 1700уо на доках
Маг, чародій, гадаю по руці
Лікую через СМС, фото, поверну чоловіка у сім'ю
))))))))
 

Ответить

Вернуться в «Общий»