KTM 250 EXC ДОПОМОЖІТЬ ІЗ САЛЬНИКАМИ ВИЛКИ

Все о мат.части, экипировке и навесному оборудованию

Модератор:Driverok

Автор Сообщение
Aleksandr M
Аватара пользователя
участник
Сообщения:61
Зарегистрирован:
18.08.2009
Откуда:Боярка

#16 Сообщение Aleksandr M » Вт апр 10, 2018 8:29 am


taliban писал(а):Киньте мануал вкого є
Выбирай свой! https://kristofsx.com/
 

Бурундук
Аватара пользователя
Сообщения:3
Зарегистрирован:
27.04.2019
Откуда:Киев

#17 Сообщение Бурундук » Сб апр 27, 2019 6:18 pm


Дозволю скзати пару слів:
- Якщо щось не робить після того як ви зыбрали: Висновок - десь ви провтикали і напевно якусь дрібницю;
- Я долучусь до слів попередніх коментаторів та трохи добавлю від себе: а) Сальники Алболс для спорту реально херня. Знаю що сальники Skf + Corteko дійсно ходять досить довго. Крайній варіант це замовити по оригіналу. б) З мого досвіду досить не погано себе проявили масла Showa 5 та Olins M та M01 (Забув про Моторекс). (Так вони не дешеві. А хто сказазав що мотоспорт це дешево?). в) Направляючі (Не стала на місце) + посадкове місце в стакан (подивись можливо коли демонтували сальник пошкодили поверхню, або там просто потрапила якась срань.) г) Гляньте на стан дзерка на пері(трубах). д) Чи тримається труба в "черевику(місце кріплення осі)" (Відсутнісь будь якого зазору .) e) Чи лізли в картрідж? ж) Можливо ви встановили сальник не тією стороною/або при монтажу не змазали його/ або геть розчавили його інструментом (нажаль я не бачу ваш спец інструмент) з) Я Вас вітаю ви уграли пружини.....
- Рішення: а) Віддай аморти людям які займаються чисто підвісками. ( тут декілька плюсів про які можно довго балакати)
б) Замовити вилку в зборі. в) Розібрати знову і геть кожну деталь обдивитись ( промітряти так би мовити провести дефектовку)
Дякую за увагу. Щасти Вам.
Наносите увечия с улыбкой. Будьте добрее)
 

Ответить

Вернуться в «Техпомощь»