Допоможіть з вибором моту!
Модератор:Neposeda
Давно вже хочу купити мотоцикл, правда вагаюся крос чи ендуро.
Живу біля кросової траси і лісів. Хочеться і там і там кататись.
Китайців не розглядаю, а ось більш мене свіжий японець думаю в самий раз.
Їздив хіба на мопеді і Дніпрі , але техніку, кажуть, швидко освоюю.
Зріст 187 вага 100кг.
Перше питання це, що брати, душа більше лежить до кросового, але ендуро мабуть практичніший(сам ремонтувати не збираюсь)?
Друге це об'єм - 250 чи 450 мені буде краще?
Третє це ціни, бачу що вони дуже різні від 2300 за 250 крос 2009р. до 4000-5000 за Ямаху 2000рр.
Скільки в середньому коштує в хорошому стані крос від 2008 р і ендуро без доків в тих роках?
Живу біля кросової траси і лісів. Хочеться і там і там кататись.
Китайців не розглядаю, а ось більш мене свіжий японець думаю в самий раз.
Їздив хіба на мопеді і Дніпрі , але техніку, кажуть, швидко освоюю.
Зріст 187 вага 100кг.
Перше питання це, що брати, душа більше лежить до кросового, але ендуро мабуть практичніший(сам ремонтувати не збираюсь)?
Друге це об'єм - 250 чи 450 мені буде краще?
Третє це ціни, бачу що вони дуже різні від 2300 за 250 крос 2009р. до 4000-5000 за Ямаху 2000рр.
Скільки в середньому коштує в хорошому стані крос від 2008 р і ендуро без доків в тих роках?
Кросовий мот для кросової траси, ендуро - для харда/кантрі-кросу/покатух по лісі.
Крос легший, коротша коробка, немає фари, генератора, стартера, потужніший, регламнет обслуговування строгіший, інтервали заміни поршня/клапанів/сцепи і т.д. - менші. Відповідно, ендуро - навпаки.
Тобі потрібно визначитись, на яку ти суму розраховуєш, і що тебе цікавить. Якщо строго спорт і мотокрос - то кросовий мотоцикл. Якщо ти ще не знаєш - то ендуро універсальніший, а базові навики кросу можна і на хардендуро отримати, поки ти не почнеш розривні стрибати і секунди на колі рахувати.
ти зі Львова - пиши в л.с., підкажу куди і коли підійти на тернування, там будуть і кросмени і ендуристи, побачиш обидві дисципліни в дії, поспілкуєшся і подумаєш.
Для початку я б не радив починати з 450, думаю вр250ф в якості першого мота тобі вистачить на пару років. А там вже й визначишся що ближче, крос чи ендуро.
Більш-менш живий хардендуро бездок починається від 3,5 кує, з доками - на 1-1,5к дорожче. Крос відповідно буде тільки бездок і дешевший ендуро на відсотків 30. При виборі мота май на увазі, що бездок бездоку рознь. Мають бути принаймні папери, що він куплений за кордоном, інакше є шанс нарватись на крадений мот і просто втратити гроші.
Крос легший, коротша коробка, немає фари, генератора, стартера, потужніший, регламнет обслуговування строгіший, інтервали заміни поршня/клапанів/сцепи і т.д. - менші. Відповідно, ендуро - навпаки.
Тобі потрібно визначитись, на яку ти суму розраховуєш, і що тебе цікавить. Якщо строго спорт і мотокрос - то кросовий мотоцикл. Якщо ти ще не знаєш - то ендуро універсальніший, а базові навики кросу можна і на хардендуро отримати, поки ти не почнеш розривні стрибати і секунди на колі рахувати.
ти зі Львова - пиши в л.с., підкажу куди і коли підійти на тернування, там будуть і кросмени і ендуристи, побачиш обидві дисципліни в дії, поспілкуєшся і подумаєш.
Для початку я б не радив починати з 450, думаю вр250ф в якості першого мота тобі вистачить на пару років. А там вже й визначишся що ближче, крос чи ендуро.
Більш-менш живий хардендуро бездок починається від 3,5 кує, з доками - на 1-1,5к дорожче. Крос відповідно буде тільки бездок і дешевший ендуро на відсотків 30. При виборі мота май на увазі, що бездок бездоку рознь. Мають бути принаймні папери, що він куплений за кордоном, інакше є шанс нарватись на крадений мот і просто втратити гроші.
Последний раз редактировалось Markin Пт мар 04, 2016 12:31 pm, всего редактировалось 1 раз.
eat, sleep, RIDE ;)
- Бес Башенный
- Сообщения:267
- Зарегистрирован:
02.08.2012 - Откуда:Kyiv
Основна різниця в тому, що кросс - обслуговування по мотогодинах, а ендуро - по кілометражу.
На мій погляд, ідеальним для тебе буде Сузукі ДРЗ400. Ним можна і по кросовій трасі проїхатись (без особливого харду, звісно), і в лісі.
Кросс для лісу не зовсім підходить. Як і софт-ендуро для треку.
На мій погляд, ідеальним для тебе буде Сузукі ДРЗ400. Ним можна і по кросовій трасі проїхатись (без особливого харду, звісно), і в лісі.
Кросс для лісу не зовсім підходить. Як і софт-ендуро для треку.
So many road, so little time...
У меня был хард эндуро,потом продал и купил кросс и ни сколько не жалею!едет бодрее,по весу чуть легче(для меня важный фактор).
я когда покупал, про кросс вообще не думал. Твердо хотел хард. Купил, поездил. Оказалось, что кросс как спорт намного драйвовее. А может потому, что я в дерево хорошо встрял в лесу месяца три назад, до сих пор не прошло.
Раньше хотел научиться переезжать большие каменюки, теперь хочу научиться перелетать большие трамплины )))
У вас там есть школа эндуро 444, сходи. Вроде там номальные ребята, может дадут мотык попробовать и поймешь.
А про 450 для новичка, я думаю, даже думать не стоит. Тут 250 хоть бы обуздать. Хотя, у кого какие способности.
Раньше хотел научиться переезжать большие каменюки, теперь хочу научиться перелетать большие трамплины )))
У вас там есть школа эндуро 444, сходи. Вроде там номальные ребята, может дадут мотык попробовать и поймешь.
А про 450 для новичка, я думаю, даже думать не стоит. Тут 250 хоть бы обуздать. Хотя, у кого какие способности.
Хіба що посидіти) Ну і консультацію по підбору мота. Учбових мотів немає, потрібен свій+екіпірування. Але, в живому спілкуванні, спостерігаючи за тренуваннями і з ендуро, і з кросу - вибір буде зробити легше.Ley писал(а):У вас там есть школа эндуро 444, сходи. Вроде там номальные ребята, может дадут мотык попробовать и поймешь
eat, sleep, RIDE ;)
Если трасса есть, бери кросс. 250 4Т любой, на сколько денег хватит, НО это не прогулочный мопед, что бы ехать надо въебывать на тренировках.Живу біля кросової траси і лісів
Для інфи: у Львові в межах 0-15 км від межі міста є 4 кросові траси, кантрійна, класична ендуро в розробці і хард-ендуро в розробці. Також є весь необхідний набір штучних перешкод, розкатаний кар*єр для ектримального ендуро і багато накатаних марщрутів різного рівня складності і довжини, від туристично-фрірайових на 50 км до ектримально-тренувальних а-ля ерцберг.
Ні кросменам, ні ендуритсам скучати не доведеться. Враховуючи наяність в межах 100км карпатських гір, де у нас також немало накатано маршрутів, вибір ендуро мота буде універсальнішим.
Ні кросменам, ні ендуритсам скучати не доведеться. Враховуючи наяність в межах 100км карпатських гір, де у нас також немало накатано маршрутів, вибір ендуро мота буде універсальнішим.
eat, sleep, RIDE ;)
Так і є) ти ніби з Дніпра, то у вас там теж непогано, ми в травні до вас збираємось
. До-речі, камради з Дніпра минулого року були у нас з мотами, я встиг показати тільки малу частину, тепер хочуть ще
. До-речі, камради з Дніпра минулого року були у нас з мотами, я встиг показати тільки малу частину, тепер хочуть ще
eat, sleep, RIDE ;)
Ну к вам туда по-любому надо будет наведаться в этом году. Я тоже хочу. Фаркоп завтра приедет, останется только время выкроить.
Как-нибудь.
(кстати, мопед сейчас можно с собой на трускавецком поезде тащить )
Как-нибудь.
(кстати, мопед сейчас можно с собой на трускавецком поезде тащить )
Дякую за поради, обов'язково подивлюсь на тренування наших ендуристів. На кросовий трек хожу періодично(майорівка), але з боку виглядає страшнувато, в плані стрибків.
Так кажете 450 для старту закруто, може памперс прорвати?
В принципі я теж схилявся до 250, просто задумувався чи нормально вона потягне мій центнер ваги...
Так кажете 450 для старту закруто, може памперс прорвати?
В принципі я теж схилявся до 250, просто задумувався чи нормально вона потягне мій центнер ваги...
- любитель 22
- Сообщения:374
- Зарегистрирован:
20.10.2013 - Откуда:ДОНБАСС.
У меня рост как у тебя вес90 и ктм125sx мне хватает за глаза.
Потянет, вопрос ставь иначе: хватит ли тебе физухи 250ку выкручивать.В принципі я теж схилявся до 250, просто задумувався чи нормально вона потягне мій центнер ваги...
450ку можно брать как по мне только при наличии мозгов и опыта езды на мотоцикле,довольно мощный аппарат будет.Я как то раз прокатился на 450,ускоряется очень быстро и это я еще не докручивал до того,как она копать начинает.250ку взять хорошую на карбюраторе из последних годов выпуска,едут они очень бодро,а по весу люди разные ездят,подвеску подстроить можно.Dinon)c писал(а):Дякую за поради, обов'язково подивлюсь на тренування наших ендуристів. На кросовий трек хожу періодично(майорівка), але з боку виглядає страшнувато, в плані стрибків.
Так кажете 450 для старту закруто, може памперс прорвати?
В принципі я теж схилявся до 250, просто задумувався чи нормально вона потягне мій центнер ваги...