Страница 1 из 1
PWK 30 PowerJet китайский воздушник 200 сс провал з ХХ
Добавлено: Вс фев 12, 2017 6:04 pm
Назарій
Всім привіт,рішив поставити хороший карб на слабенький мотор,проблема в чому...На холостих працює добре,на високих обертах теж,а при різькому відкритті газу глохне.він стоїть,на даний момент без повітряного фільтра,він не підключений до нього,провірявся в мороз -5-10.Спочатку я думав,шо він біднить при переході з холостих на високі,крутив зад в перед ХХ,міняло тільки роботу ХХ,на перехід не вплинуло,рішив підняти голку на 1 положення,практично нічого не дало.Сьогодні відкрутив свічку,чорна з нагаром,може бути провал з хх при різькому відкритті газу,якшо багатить?Якшо так,шо робити?
Добавлено: Вс фев 12, 2017 6:43 pm
YAMASAKI
Здається мені що дифузор в цьому карбі завеликий під твій двіжок...тай жилклери думаю завеликі!
Звичайно він може глохнути коли сильно богатить!
Не думаю що ця затія приведе до збільшення потужності чи покращення роботи мотора!
Краще зроби ревізію свого карба тай відрегулюй як слід і буде тобі щастя!
Добавлено: Вс фев 12, 2017 6:48 pm
Назарій
Індуси ставлять на такий самий мотор дифузор 32 мм))І в них він валить серйозно)А на рахунок потужності,він почав дуууже швидко набирати оберти,а на верхах має набагато більше сили,але треба робити шось з провалом...
Добавлено: Вс фев 12, 2017 7:15 pm
YAMASAKI
Ну як знаєш...я колись пробував впіхнути такий карб на 200сс китай!
Верхи були кращі зате низи пропали і добитись ідеальної роботи не получилось!
Плюнув на все і поставив стоковий карб тай катався в своє задоволення!
Коли стало нехватати сили купив ямаху 125 2т....а потім каву 250 4т!
Як не старався розкрутити китайський двіжок толку від того ноль...ти і сам це зрозумієш через якийсь час!
Удачі!
Добавлено: Вс фев 12, 2017 7:25 pm
Назарій
В мене був SX 125 2006 року,я знаю до чого ти ведеш,але мені більш до вподоби шось доробляти...)
Добавлено: Вс фев 12, 2017 10:48 pm
Riobi
Назарій послушал бы ты YAMASAKI, он ведь тебе "истину глаголит"...
Потрать лучше эти деньги и время на что нибудь другое...
Добавлено: Вс фев 12, 2017 11:19 pm
Назарій
600 грн потратив,то не 1000 баксів в сезон на розходніки,не стянув і катаюсь на чому можу)
Добавлено: Вс фев 12, 2017 11:21 pm
Назарій
Я спитав знаючих людей як настроїти,а не який краще мотор купити.Зто хоче дати пораду по виборі мотоцикла не пишіть будь-ласка,краще допоможіть настроїти те шо є.
Добавлено: Вс фев 12, 2017 11:22 pm
Riobi
Назарій писал(а):600 грн потратив,то не 1000 баксів в сезон на розходніки,не стянув і катаюсь на чому можу)
Ещё не вечер, стоит только начать, а там "затянет" по уши как трясина...
Добавлено: Вс фев 12, 2017 11:25 pm
Riobi
Назарій писал(а):Я спитав знаючих людей як настроїти,а не який краще мотор купити.Зто хоче дати пораду по виборі мотоцикла не пишіть будь-ласка,краще допоможіть настроїти те шо є.
"Назарій" попробуй у своего врача узнать диагноз по переписке или телефону...
А с индусами не связывался, может они тебе быстрее помогут???
Добавлено: Пн фев 13, 2017 12:56 am
Zippo
для начала фильтр воздушный на него одень.
Чтобы свеча окрасилась в правильный цвет на мотике надо нормально проехать.
Добавлено: Пн фев 13, 2017 10:37 am
Назарій
ZIPPO якшо їхати його треба помаленько розганяти,або розкручувати на сцепленні...)
Добавлено: Пн фев 13, 2017 3:38 pm
Назарій
Дякую за допомогу,карб настроїв,зменшив ГЖ і підняв ХХ заслонкою з зазором 2 мм
Добавлено: Пн фев 13, 2017 3:58 pm
Zippo
поставь воздушный фильтр и опять все по новой.
Добавлено: Пн фев 13, 2017 8:56 pm
Назарій
Ну тепер хоть знаю причину,заслонка була без зазору,але при тому холостий був (низький),в PWK жикльор перехідного ходу розташований зразу біля ГЖ,тобто якшо нема зазору,то заслонка його повністю перекривала,і при різькому газі жикльор перехідного ходу не встигав спрацьовувати,за того і провал)А постпавлю повітряний фільтр,то я думаю,шо просто напросто суміш трошки збагатиться,я собі зараз якраз залишив чуть чуть обіднену суміш,шоб в подальшому розрівняти результат)