Страница 1 из 1
подбор карбюратора на 4-т двигатель
Добавлено: Ср сен 11, 2013 5:27 pm
Олексій
Всім привіт!
Цікавить ось яке питання як підібрати карб для 4-т двигуна для покращення економічності і не втрати стокової тяги.
На що треба орієнтуватися:
- на вхідний отвір в головку циліндра, щоб його діаметр співпадав з діаметром дифуза карба;
- на об'єм циліндра;
- на діаметр впускного клапана?
Якої довжини повинен бути впускний колектор/патрубок
І як підібрати головний жиклер чи залишити той що йде в комплекті з карбом?
Об'єм циліндра 450сс
Добавлено: Ср сен 11, 2013 7:13 pm
EVGENIO 89
Привет земеля.Я думаю не стоит етим заниматся.
Добавлено: Ср сен 11, 2013 7:49 pm
Олексій
так двигун без карба( треба щось підібрати, а з чого китайці передрали двигло для квадра невідомо
Добавлено: Чт сен 12, 2013 1:32 pm
Sledopyt
для покращення економічності і не втрати стокової тяги.
так не выйдет)).Либо моща с расходом либо экономия но тупой в разгоне.....
Добавлено: Чт сен 12, 2013 1:32 pm
Sledopyt
для покращення економічності і не втрати стокової тяги.
так не выйдет)).Либо моща с расходом либо экономия но тупой в разгоне.....
Добавлено: Чт сен 12, 2013 2:07 pm
Олексій
квадр в прокаті буде використовуватися де більшість людей не вміють керувати тож різке прискорення їм ні до чого
то хтось таки дасть конкретну відповідь як карб підібрати чи тут вміють поради давати ніяк не пов'язані з темою питання?
очікую на відповідь такого плану діаметр дифуза карба повинен бути не більшим за діаметр впуск. колектора/впускного клапану, головний жиклер для об'єму 450сс треба ххх
Добавлено: Чт сен 12, 2013 8:55 pm
Митронин
Олексій
Разумеется диаметр не больше чем вход в головку. Меньше не много для проката в самыё раз , жиклёр подберёшь не проблема. А попробуй всё таки найти родной проще будет. Удачи в зарабатывании !
Добавлено: Чт сен 12, 2013 9:18 pm
Олексій
якщо діаметри однакові дифузора і впускного колектора, як підібрати жиклер він же якось під об'єм розрахований чи я помиляюся?
про різниці у розмірах дифуза і колектора питав тому що наприклад на 2-т двигуни буває ставлять більших діаметрів і підбирають жиклер, тому і уточнив і тут)
а ось за якими параметрами жиклер підбирати? просто пачку купити в діапазоні від ххх до ххх чи як?
Добавлено: Чт сен 12, 2013 9:50 pm
пых чых
Жиклер подбирают тщательно если заслонка полностю открыта и мотор в основном работает на полном газу, а для проката лишь бы заводился нормально и уверенно работал на низких и средних оборотах .я так понимаю двигло 200 куб? Надо експиреминтировать купи от МТ самый обычный К62 думаю будет работать без замены жиклера
Добавлено: Пт сен 13, 2013 6:49 am
Олексій
там 450 кубов один циліндр
Добавлено: Пт сен 13, 2013 9:07 pm
Митронин
Олексій
Тебе что гонку ехать или народ катать? Найди б.у. и попробуй чего ты боишься ?
Добавлено: Пт сен 13, 2013 10:32 pm
Олексій
я просто не хочу тупо ставити якийсь, карб а зрозуміти як по яких критеріях підбирати оптимальний варіант, може я потім для себе той квадр буду робити і з рештою постане питання який жиклер туди ставити, як правильно його вибрати, а не пробами 15 шт. і кожного разу розбирати карб, щоб поставити наступний жиклер, знаючи принуип по якому підбирають жиклери можна хочаб звузити коло пошуку з тих самих 15 до 3-4 жиклерів (15 жиклерів це я умовно взяв)
Добавлено: Пт сен 13, 2013 10:32 pm
Олексій
або дайте силку на літературу я почитаю, якщо конкретного нічого не можете сказати