подбор карбюратора на 4-т двигатель

Вопросы настройки карбюратора, обслуживание выхлопной системы, другое

Модератор:Neposeda

Ответить
Автор Сообщение
Олексій
бывалый
Сообщения:111
Зарегистрирован:
21.08.2011
Откуда:Ірпінь

#1 Сообщение Олексій » Ср сен 11, 2013 5:27 pm


Всім привіт!
Цікавить ось яке питання як підібрати карб для 4-т двигуна для покращення економічності і не втрати стокової тяги.
На що треба орієнтуватися:
- на вхідний отвір в головку циліндра, щоб його діаметр співпадав з діаметром дифуза карба;
- на об'єм циліндра;
- на діаметр впускного клапана?
Якої довжини повинен бути впускний колектор/патрубок
І як підібрати головний жиклер чи залишити той що йде в комплекті з карбом?
Об'єм циліндра 450сс
 

EVGENIO 89
бывалый
Сообщения:104
Зарегистрирован:
10.07.2012

#2 Сообщение EVGENIO 89 » Ср сен 11, 2013 7:13 pm


Привет земеля.Я думаю не стоит етим заниматся.
 

Олексій
бывалый
Сообщения:111
Зарегистрирован:
21.08.2011
Откуда:Ірпінь

#3 Сообщение Олексій » Ср сен 11, 2013 7:49 pm


так двигун без карба( треба щось підібрати, а з чого китайці передрали двигло для квадра невідомо
 

Sledopyt
мастер
Сообщения:664
Зарегистрирован:
16.03.2012
Откуда:Кременчуг

#4 Сообщение Sledopyt » Чт сен 12, 2013 1:32 pm


для покращення економічності і не втрати стокової тяги. :-D :-D :-D
так не выйдет)).Либо моща с расходом либо экономия но тупой в разгоне.....
Дорога возникает под ногами идущего
 

Sledopyt
мастер
Сообщения:664
Зарегистрирован:
16.03.2012
Откуда:Кременчуг

#5 Сообщение Sledopyt » Чт сен 12, 2013 1:32 pm


для покращення економічності і не втрати стокової тяги. :-D :-D :-D
так не выйдет)).Либо моща с расходом либо экономия но тупой в разгоне.....
Дорога возникает под ногами идущего
 

Олексій
бывалый
Сообщения:111
Зарегистрирован:
21.08.2011
Откуда:Ірпінь

#6 Сообщение Олексій » Чт сен 12, 2013 2:07 pm


квадр в прокаті буде використовуватися де більшість людей не вміють керувати тож різке прискорення їм ні до чого :-D

то хтось таки дасть конкретну відповідь як карб підібрати чи тут вміють поради давати ніяк не пов'язані з темою питання?

очікую на відповідь такого плану діаметр дифуза карба повинен бути не більшим за діаметр впуск. колектора/впускного клапану, головний жиклер для об'єму 450сс треба ххх
 

Митронин
мастер
Сообщения:1407
Зарегистрирован:
19.02.2013
Откуда:Евпатория

#7 Сообщение Митронин » Чт сен 12, 2013 8:55 pm


Олексій
Разумеется диаметр не больше чем вход в головку. Меньше не много для проката в самыё раз , жиклёр подберёшь не проблема. А попробуй всё таки найти родной проще будет. Удачи в зарабатывании ! :-D
 

Олексій
бывалый
Сообщения:111
Зарегистрирован:
21.08.2011
Откуда:Ірпінь

#8 Сообщение Олексій » Чт сен 12, 2013 9:18 pm


якщо діаметри однакові дифузора і впускного колектора, як підібрати жиклер він же якось під об'єм розрахований чи я помиляюся?
про різниці у розмірах дифуза і колектора питав тому що наприклад на 2-т двигуни буває ставлять більших діаметрів і підбирають жиклер, тому і уточнив і тут)
а ось за якими параметрами жиклер підбирати? просто пачку купити в діапазоні від ххх до ххх чи як?
 

пых чых
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:601
Зарегистрирован:
12.07.2013
Откуда:днепропетровск

#9 Сообщение пых чых » Чт сен 12, 2013 9:50 pm


Жиклер подбирают тщательно если заслонка полностю открыта и мотор в основном работает на полном газу, а для проката лишь бы заводился нормально и уверенно работал на низких и средних оборотах .я так понимаю двигло 200 куб? Надо експиреминтировать купи от МТ самый обычный К62 думаю будет работать без замены жиклера
 

Олексій
бывалый
Сообщения:111
Зарегистрирован:
21.08.2011
Откуда:Ірпінь

#10 Сообщение Олексій » Пт сен 13, 2013 6:49 am


там 450 кубов один циліндр
 

Митронин
мастер
Сообщения:1407
Зарегистрирован:
19.02.2013
Откуда:Евпатория

#11 Сообщение Митронин » Пт сен 13, 2013 9:07 pm


Олексій
Тебе что гонку ехать или народ катать? Найди б.у. и попробуй чего ты боишься ?
 

Олексій
бывалый
Сообщения:111
Зарегистрирован:
21.08.2011
Откуда:Ірпінь

#12 Сообщение Олексій » Пт сен 13, 2013 10:32 pm


я просто не хочу тупо ставити якийсь, карб а зрозуміти як по яких критеріях підбирати оптимальний варіант, може я потім для себе той квадр буду робити і з рештою постане питання який жиклер туди ставити, як правильно його вибрати, а не пробами 15 шт. і кожного разу розбирати карб, щоб поставити наступний жиклер, знаючи принуип по якому підбирають жиклери можна хочаб звузити коло пошуку з тих самих 15 до 3-4 жиклерів (15 жиклерів це я умовно взяв)
 

Олексій
бывалый
Сообщения:111
Зарегистрирован:
21.08.2011
Откуда:Ірпінь

#13 Сообщение Олексій » Пт сен 13, 2013 10:32 pm


або дайте силку на літературу я почитаю, якщо конкретного нічого не можете сказати
 

Ответить

Вернуться в «Карбюратор, выхлоп, другое»