подбор карбюратора на 4-т двигатель
Модератор:Neposeda
Всім привіт!
Цікавить ось яке питання як підібрати карб для 4-т двигуна для покращення економічності і не втрати стокової тяги.
На що треба орієнтуватися:
- на вхідний отвір в головку циліндра, щоб його діаметр співпадав з діаметром дифуза карба;
- на об'єм циліндра;
- на діаметр впускного клапана?
Якої довжини повинен бути впускний колектор/патрубок
І як підібрати головний жиклер чи залишити той що йде в комплекті з карбом?
Об'єм циліндра 450сс
Цікавить ось яке питання як підібрати карб для 4-т двигуна для покращення економічності і не втрати стокової тяги.
На що треба орієнтуватися:
- на вхідний отвір в головку циліндра, щоб його діаметр співпадав з діаметром дифуза карба;
- на об'єм циліндра;
- на діаметр впускного клапана?
Якої довжини повинен бути впускний колектор/патрубок
І як підібрати головний жиклер чи залишити той що йде в комплекті з карбом?
Об'єм циліндра 450сс
- EVGENIO 89
- Сообщения:104
- Зарегистрирован:
10.07.2012
Привет земеля.Я думаю не стоит етим заниматся.
так двигун без карба( треба щось підібрати, а з чого китайці передрали двигло для квадра невідомо
для покращення економічності і не втрати стокової тяги.
так не выйдет)).Либо моща с расходом либо экономия но тупой в разгоне.....
так не выйдет)).Либо моща с расходом либо экономия но тупой в разгоне.....
Дорога возникает под ногами идущего
для покращення економічності і не втрати стокової тяги.
так не выйдет)).Либо моща с расходом либо экономия но тупой в разгоне.....
так не выйдет)).Либо моща с расходом либо экономия но тупой в разгоне.....
Дорога возникает под ногами идущего
квадр в прокаті буде використовуватися де більшість людей не вміють керувати тож різке прискорення їм ні до чого
то хтось таки дасть конкретну відповідь як карб підібрати чи тут вміють поради давати ніяк не пов'язані з темою питання?
очікую на відповідь такого плану діаметр дифуза карба повинен бути не більшим за діаметр впуск. колектора/впускного клапану, головний жиклер для об'єму 450сс треба ххх
то хтось таки дасть конкретну відповідь як карб підібрати чи тут вміють поради давати ніяк не пов'язані з темою питання?
очікую на відповідь такого плану діаметр дифуза карба повинен бути не більшим за діаметр впуск. колектора/впускного клапану, головний жиклер для об'єму 450сс треба ххх
Олексій
Разумеется диаметр не больше чем вход в головку. Меньше не много для проката в самыё раз , жиклёр подберёшь не проблема. А попробуй всё таки найти родной проще будет. Удачи в зарабатывании !
Разумеется диаметр не больше чем вход в головку. Меньше не много для проката в самыё раз , жиклёр подберёшь не проблема. А попробуй всё таки найти родной проще будет. Удачи в зарабатывании !
якщо діаметри однакові дифузора і впускного колектора, як підібрати жиклер він же якось під об'єм розрахований чи я помиляюся?
про різниці у розмірах дифуза і колектора питав тому що наприклад на 2-т двигуни буває ставлять більших діаметрів і підбирають жиклер, тому і уточнив і тут)
а ось за якими параметрами жиклер підбирати? просто пачку купити в діапазоні від ххх до ххх чи як?
про різниці у розмірах дифуза і колектора питав тому що наприклад на 2-т двигуни буває ставлять більших діаметрів і підбирають жиклер, тому і уточнив і тут)
а ось за якими параметрами жиклер підбирати? просто пачку купити в діапазоні від ххх до ххх чи як?
Жиклер подбирают тщательно если заслонка полностю открыта и мотор в основном работает на полном газу, а для проката лишь бы заводился нормально и уверенно работал на низких и средних оборотах .я так понимаю двигло 200 куб? Надо експиреминтировать купи от МТ самый обычный К62 думаю будет работать без замены жиклера
Олексій
Тебе что гонку ехать или народ катать? Найди б.у. и попробуй чего ты боишься ?
Тебе что гонку ехать или народ катать? Найди б.у. и попробуй чего ты боишься ?
я просто не хочу тупо ставити якийсь, карб а зрозуміти як по яких критеріях підбирати оптимальний варіант, може я потім для себе той квадр буду робити і з рештою постане питання який жиклер туди ставити, як правильно його вибрати, а не пробами 15 шт. і кожного разу розбирати карб, щоб поставити наступний жиклер, знаючи принуип по якому підбирають жиклери можна хочаб звузити коло пошуку з тих самих 15 до 3-4 жиклерів (15 жиклерів це я умовно взяв)
або дайте силку на літературу я почитаю, якщо конкретного нічого не можете сказати