"Брудний" вихлоп

Вопросы настройки карбюратора, обслуживание выхлопной системы, другое

Модератор:Neposeda

Ответить
Автор Сообщение
wastin`mytime
Аватара пользователя
Сообщения:44
Зарегистрирован:
26.04.2012

#1 Сообщение wastin`mytime » Чт мар 27, 2014 12:22 am


Honda CR250

з глушителя летіло "гавно". особливо на високих обертах.
вся спина чорна.

резонатор і глушитель розібрав, почистив, помив, замінив набивку.
перших пару виїздів було "чисто". а тепер почало знову з'являтися.

підозрюю шо пускають сальники, чи я не правий?
 

S@LEM
Аватара пользователя
мастер
Сообщения:452
Зарегистрирован:
04.01.2011

#2 Сообщение S@LEM » Чт мар 27, 2014 9:01 am


да! так сальники пропускают. из личного опыта.
096-556-37-06, 0930105019.
 

Влад12222
Сообщения:44
Зарегистрирован:
20.11.2012
Откуда:Чигирин

#3 Сообщение Влад12222 » Вс июн 08, 2014 5:05 pm


сальники какие именно пропускают? и нужно ли половинить двигатель что бы их поменять?
 

wastin`mytime
Аватара пользователя
Сообщения:44
Зарегистрирован:
26.04.2012

#4 Сообщение wastin`mytime » Вс июн 08, 2014 8:19 pm


думаю так:

масло пускає або правий сальник колінвалу, або прокладка між картерами, або під втулкою колінвалу на яку одягається сальник.

а ще підозрюю шо через шток регулювання випускним клапаном теж може пускати. останній пункт все більше не дає мені спокою, тому шо в такому випадку масло не потрапляє в камеру згорання а тупо вилітає в трубу, що і пояснює масивні потоки по глушнику після поїздки. в інших випадках масло хоча б частково вигорало. якшо причина в цьому - то вирішення проблеми навіть не уявляю (.

якшо в чомусь не правий - поправте.

P.S. половинити не обовязково. зняв праву кришку, зняв втулку з колінвалу, витяг сальник. (або 3 шурупа в сальник і.....шморг)
 

Ответить

Вернуться в «Карбюратор, выхлоп, другое»