1971 Ducati 450 R/T Desmo

У 1926 році Антоніо Дукаті та його сини Адріано, Марчелло та Бруно почали виробництво радіоламп і конденсаторів у Societa Scientifica Radio Brevetti Ducati на двох фабриках — одній у Болоньї та одній у Борго Панігале у Італії. Під час Другої світової війни союзники наносили бомбові удари по заводах Ducati, тому що там виготовлялися запчастини військового призначення. Завод Panigale був знищений. Електронний бізнес Ducati відновився після війни, але оскільки вони мали вільні виробничі площі на своїй фабриці в Болоньї, що вціліла, вони розпочали співпрацю з SIATA (Societa Italiana per Applicazioni Tecniche Auto-Aviatorie) у розробці 48-кубового чотиритактного двигуна, що продавався окремо в коробці і міг бути прикріплений до велосипеда. Його назвали Cucciolo (маленьке цуценя), він мав величезний успіх у спустошеній війною Італії. У Ducati вирішили будувати мотоцикли та розділили компанію на виробника електроніки Ducati Elettrotecnica та виробника мотоциклів Ducati Meccanica SpA.

Перший мотоцикл Ducati був побудуваний у 1949 році на базі збільшеного двигуна Cucciolo об’ємом 60 куб.

Ducati могла зазнати невдачі, як і багато післявоєнних італійських виробників мотоциклів, якби не один факт – у 1954 році компанія найняла інженера Фабіо Тальоні. Велика ідея Тальоні полягала в тому, щоб контролювати хід клапана, відкриваючи та закриваючи його без клапанних пружин. У системі Desmodromic Taglioni використовуються подвійні коромисла на кожному клапані — один для відкриття та інший для закриття клапана. Ducati 450 R/T був єдиним мотоциклом для мотокросу, коли-небудь оснащеним клапанами Desmodromic.

У 1969 році ас пустелі Даг Макклюр виграв Baja 500 на 350cc Desmo Ducati. Після цього успіху американський імпортер Berliner Motors запросив створення оффроуд версії об’ємом 450 куб.см, щоб конкурувати з популярним BSA 441 Victor. Яскраво-жовтий 1971 450 R/T (дорога/траса) був створений виключно для американського ринку. Чотиритактний двигун об’ємом 436 куб. Його потужність становила 38 кінських сил, але мотоцикл важив близько 135 кг.

Хоча двигун був потужним, рама була спроектована погано. Двигун був надто далеко позаду у шасі з короткою колісною базою. Ducati було важко повертати. Оскільки американські гонщики були закохані в легкі двотактні двигуни, Ducati 450 R/T Desmo був імпортований в Америку лише в 1971 році і продавався погано. По різним оцінкам загальна кількість імпортованих мотоциклів становить від 100 до 200 одиниць. Зазвичай це робить подібні мотоцикли предметами колекціонування, але, здається, колекціонерів вони не приваблюють (і гонщики на вінтажних мотоциклах рідко змагаються на них через погане керування). Гарно відреставрований екземпляр можна зараз продати приблизно за 6000 доларів.

Переклад з Motocross Action Magazine

Також може бути цікавим

1992 CZ 125MX (Type 519)

Остання відчайдушна спроба CZ відновити позиції на американському ринку, який був дуже прибутковим для них на початку 1970-х років, зазнала епічного провалу з CZ 125MX.…

1965 CZ type 968/969

До 1965 року чеські інженери змогли побудувати кращий і найнадійніший мотоцикл для мотокросу в світі. Кросова історія CZ почалася в середині 1950-х років з мотоцикла…

Повернення Триумфу

Довге очікування нарешті закінчилося. Компанія Triumph роками дражнила своєю новою лінійкою мотоциклів для мотокросу, але проект, який, за словами бренду, тривав чотири роки, нарешті став…

Відповіді