4t і телескопічна вилка у sidecars

Спроби повернути телескопічну вилку у мотокрос із коляскою почали з’являтися нещодавно, після більш ніж 50 років монополії ричажної передньої підвіски. Була спроба і у Ет’єна Бакса. Але невдала. Тому ще дивніше бачити його новий мотоцикл для Чемпіонату Світу. Рама WSP, все інше Husqvarna і чотиритактний двигун.

Здається, що перехід багатьох спортсменів на 4t зумовлений певними монополіями виробників двигунів для sidecars, високою вартістю і відсутністю неоригінальних запчастин. Серійні двигуни великих виробників можуть виявитися більш доступними, а 4t, звісно, більш ресурсними.

Буде цікаво спостерігати, як ці нововведення покажуть себе на трасах Чемпіонату Світу і який технічний розвиток отримає мотокрос із коляскою в подальшому. Адже sidecars були найбільш консервативною дисципліною в технічному плані на протязі декількох десятиріч.

 

Також може бути цікавим

1965 CZ type 968/969

До 1965 року чеські інженери змогли побудувати кращий і найнадійніший мотоцикл для мотокросу в світі. Кросова історія CZ почалася в середині 1950-х років з мотоцикла…

1992 CZ 125MX (Type 519)

Остання відчайдушна спроба CZ відновити позиції на американському ринку, який був дуже прибутковим для них на початку 1970-х років, зазнала епічного провалу з CZ 125MX.…

Відповіді