4t і телескопічна вилка у sidecars
Спроби повернути телескопічну вилку у мотокрос із коляскою почали з’являтися нещодавно, після більш ніж 50 років монополії ричажної передньої підвіски. Була спроба і у Ет’єна Бакса. Але невдала. Тому ще дивніше бачити його новий мотоцикл для Чемпіонату Світу. Рама WSP, все інше Husqvarna і чотиритактний двигун.
Здається, що перехід багатьох спортсменів на 4t зумовлений певними монополіями виробників двигунів для sidecars, високою вартістю і відсутністю неоригінальних запчастин. Серійні двигуни великих виробників можуть виявитися більш доступними, а 4t, звісно, більш ресурсними.
Буде цікаво спостерігати, як ці нововведення покажуть себе на трасах Чемпіонату Світу і який технічний розвиток отримає мотокрос із коляскою в подальшому. Адже sidecars були найбільш консервативною дисципліною в технічному плані на протязі декількох десятиріч.
Відповіді